Biznes i finanse

Daktela odnotowała w zeszłym roku rekordowe obroty, które wzrosły o 30% rok do roku. Ekspansja do Europy trwa w tym roku

Firma Daktela, której działalność rozpoczęła się w 2006 roku instalacją kilku małych central i trwała dalej do osiągniecia obecnego statusu najpopularniejszego oprogramowania contact center w Europie Środkowej, w zeszłym roku napisała kolejny bardzo udany rozdział w swojej historii. Potwierdzają to również aktualne dane dotyczące wyniku ekonomicznego za 2021 rok.

„W Dakteli udało nam się zwiększyć obroty o ponad 30 proc., a wskaźnik EBITDA wzrósł do rekordowych 74 mln koron. Dzięki setkom nowych klientów i covid falom nasza platforma contact center w chmurze była również najcięższa w historii Dakteli, jednak system wielokrotnie okazał się praktycznie w 100% niezawodny, co jest jedną z najważniejszych funkcji dla naszych klientów” – mówi Richard Baar, dyrektor generalny i założyciel Daktela.

Wspomniany wzrost aktywności firm i e-sklepów potwierdzają również indywidualne statystyki z systemu Daktela.

„Na przykład zaobserwowaliśmy wzrost liczby połączeń o ponad 30%, komunikacji na czacie o 18% i w porównaniu do roku 2020 liczba licencji na rozmowy Daktela wzrosła aż o 35%, zarówno dzięki nowym klientom oraz w związku ze wzrostem liczby licencji w ramach systemu Smart Quarantine, największego contact center w Czechach” – dodaje Richard Baar.

W ubiegłym roku ekspansja zagraniczna Dakteli również nabrała nowego rozmachu. Oddziały rosły nie tylko na Słowacji, Wielkiej Brytanii, Polsce i na Węgrzech, ale także na Filipinach i w Dubaju. Kiedy w połowie 2021 roku do Dakteli dołączył słowacki fundusz Sandberg Capital, długofalowa ambicja bycia graczem numer jeden na rynku środkowoeuropejskim w zakresie contact center i obsługi klienta oraz jednym z głównych graczy na rynku zachodnioeuropejskim zaczęła być silniej realizowana.

„W 2022 roku będziemy kontynuować ekspansję zagraniczną, otwierając dwa oddziały: w Słowenii i Rumunii, gdzie będziemy oferować nasze pełne portfolio usług telekomunikacyjnych lokalnym firmom i klientom. Jednocześnie zajmujemy się kilkoma możliwościami przejęć, które powinny dalej poszerzyć nasze portfolio produktów i tym samym objąć jeszcze szerszy obszar rynku contact center” – podsumowuje Richard Baar z Daktela.

O Dakteli:

Czeska firma technologiczna Daktela ma oddziały w Czechach, Słowacji, Polsce, Wielkiej Brytanii, Dubaju, na Filipinach, a ostatnio na Węgrzech i jest w stanie dostarczać swój system na całym świecie. Oferuje klientom kompleksowe usługi telekomunikacyjne, oparte na własnym oprogramowaniu komunikacyjnym Daktela, któremu dostarcza również usługi głosowe i SMS w całej Europie i wielu innych krajach. Obecnie przekroczyła liczbę 900 zadowolonych klientów korporacyjnych różnej wielkości. Więcej informacji na https://www.daktela.com.

Źródło informacji: Daktela

 

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM