Nowo powstałe produkcje filmowe w formie interesujących kilkuminutowych reportaży pokazują codzienną pracę rolników, wartości, którymi się kierują oraz, bez tajemnic, pokazują proces uprawy na różnych etapach. W ramach cyklu konsumenci poznają tajniki produkcji pomidorów, papryki, cukinii, bakłażana, pieczarek, czosnku, kapusty, kalafiora i innych – w zasadzie wszystkich najpopularniejszych krajowych warzyw. Filmy wyróżniają się niespotykaną w podobnych produkcjach jakością zdjęć oraz dopracowaną warstwą merytoryczną.
„Jednym z celów kampanii informacyjno-promocyjnych realizowanych z Funduszy promocji owoców i warzyw, do których należy projekt >>Moc Polskich Warzyw<< jest przekonywanie konsumentów do jakości krajowych produktów rolnych. Doszliśmy do wniosku, że watro pokazać Polakom skąd się biorą dostępne w sklepach polskie warzywa, w jaki sposób powstają i kto za to odpowiada. Bo za każdym warzywem stoi człowiek” – mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP – organizacji koordynującej projekt.
„Często przez brak dostatecznej wiedzy lub świadomości nie dokonujemy właściwych wyborów konsumenckich. Zależy nam, grupom producenckim, żeby Polacy odżywiali się zdrowo, a swoją dietę opierali na krajowych warzywach, które są dla nas najbardziej odpowiednie, zdrowe i zwyczajnie pyszne. Pamiętajmy, że zimą mamy dostęp do wielu świeżych polskich warzyw, np. kapusty, marchwi, czosnku, a także grzybów – pieczarek czy boczniaków. Polskie warzywa sezonowe są dostępne również w formie przetworów i mrożonek” – dodaje Mirosław Łuska.
Filmy powstałe w ramach kampanii Moc Polskich Warzyw można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube: MOC POLSKICH WARZYW oraz na oficjalnej witrynie na Facebooku: FB MOC POLSKICH WARZYW.
Artykuł powstał w ramach kampanii „Moc Polskich Warzyw” powstałej z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
KONTAKT:
Biuro Prasowe
Maciej Ogonowski
Agencja Brandmates
e-mail: maciej@brandmates.pl
tel. +48 608 680 562
Źródło informacji: Brandmates
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl