Wiadomości Polska Biznes i finanse Czwarta edycja programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge adresowanego do przedsiębiorców społecznych, którzy przyspieszają integrację w świecie mody
Biznes i finanse

Czwarta edycja programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge adresowanego do przedsiębiorców społecznych, którzy przyspieszają integrację w świecie mody

AMSTERDAM–(BUSINESS WIRE)– Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], z przyjemnością ogłasza rozpoczęcie przyjmowania zgłoszeń w ramach czwartej edycji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Ten globalny program realizowany zgodnie z wizją zrównoważonego rozwoju Tommy’ego Hilfigera, którą wyraża hasło: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność”, ma wzmacniać i wspierać nowe talenty w świecie przedsiębiorczości społecznej, tworzące wymierne i przełomowe innowacje na rzecz bardziej inkluzywnej przyszłości świata mody.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220328005210/en/

Realizując swoje zobowiązania na rzecz integracji, różnorodności, zmniejszania nierówności i zapewniania równych szans, firma Tommy Hilfiger serdecznie zaprasza przedstawicieli niedostatecznie reprezentowanych społeczności, w tym „czarnych, rdzennych i kolorowych” przedsiębiorców (BIPOC), osoby niepełnosprawne i kobiety, do składania zgłoszeń w ramach tegorocznej edycji programu. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 29 kwietnia 2022 r. za pośrednictwem strony: https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2022.

„Inicjatywa Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ma na celu przyciągnięcie przedsiębiorców ze wszystkich środowisk inwestujących wiedzę i zasoby, aby uwolnić wyjątkową moc innowacji ‒ powiedział Tommy Hilfiger. ‒ Sam jestem przedsiębiorcą i zawsze chciałem zbudować globalną markę lifestyle’ową, która będzie otwarta dla wszystkich ‒ filozofia ta jest nadal żywa dzięki tej inicjatywie. Wierzę, że poprzez współpracę możemy przyczynić się do znaczących i długotrwałych zmian w przyszłości”.

Zwycięzcy otrzymają następujące nagrody, które będą mogli przeznaczyć na wdrożenie w życie swoich pomysłów na biznes:

  • Łączna kwota 200 000 euro do podziału między dwóch zwycięzców.
  • Dodatkowa nagroda publiczności w kwocie 15 000 euro.
  • Roczny mentoring zapewniany przez globalnych ekspertów marki Tommy Hilfiger.
  • Całoroczny kurs i mentoring w programie INSEAD.

Tommy Hilfiger zaprasza fanów marki do wzięcia udziału w pierwszej fazie wyzwania w charakterze członków internetowego jury, które ze wszystkich zgłoszeń pomoże wybrać 50 najlepszych. Zainteresowane osoby mogą zgłaszać się do 20 kwietnia 2022 r. za pośrednictwem strony: https://platform.younoodle.com/competition/consumer_vote_tommy_hilfiger_fashion_frontier_challenge_2022.

Spośród wybranych w ten sposób pięćdziesięciu najlepszych zgłoszeń w drodze wewnętrznej procedury wyłonionych zostanie sześciu finalistów. Każdy z finalistów zostanie zaproszony do dopracowania swojego biznesplanu przy wsparciu ekspertów marki Tommy Hilfiger i ekspertów zewnętrznych. Po przeszkoleniu przez doświadczonego trenera finaliści zaprezentują swoje ostateczne koncepcje przed jury i publicznością złożoną z pracowników firmy Tommy Hilfiger podczas globalnej gali finałowej Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, która odbędzie się na początku 2023 r.

„Firma Tommy Hilfiger pragnie współpracować z przedstawicielami różnych społeczności na rzecz innowacji, inkluzywności i różnorodności, aby wprowadzać długotrwałe zmiany ‒ powiedział Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. ‒ Otwierając czwartą edycję programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, z niecierpliwością wypatrujemy nowatorskich pomysłów, które będą wspierać społeczności i pomogą kształtować przyszłość świata mody”.

Od czasu pierwszej edycji programu, która miała miejsce w 2018 r., w ramach Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge przyznano łącznie 550 000 euro na wsparcie dla globalnych przedsiębiorców, którzy decydują się wprowadzić innowacyjne pomysły w życie, aby w sposób wymierny zmieniać swoje społeczności. Wśród zwycięzców trzeciej edycji znalazły się: Lalaland ‒ holenderska platforma wykorzystująca sztuczną inteligencję do tworzenia zindywidualizowanych i opartych na zasadzie włączenia modeli syntetycznych o różnym pochodzeniu etnicznym, a także UZURI K&Y ‒ rwandyjska marka ekologicznego obuwia wykorzystująca w procesie produkcyjnym opony samochodowe pochodzące z recyklingu oraz zatrudniająca młode osoby z terenów Afryki Subsaharyjskiej. Nagrodę publiczności otrzymało przedsiębiorstwo społeczne z siedzibą w RPA ‒ Clothes to Good, które poprzez recykling tekstyliów tworzy nowe możliwości w obszarze mikroprzedsiębiorczości oraz miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych. Więcej informacji na temat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju realizowanych przez markę Tommy Hilfiger przy wsparciu PVH w ramach strategii Forward Fashion można znaleźć na stronie: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Więcej informacji o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oraz o tym, jak wziąć udział w wyzwaniu, można znaleźć na stronie: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Wszyscy fani marki i osoby ją śledzące mogą uczestniczyć w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek lifestyle’owych klasy premium, która inspiruje konsumentów od 1985 roku. Łącząc klasykę z nowością, marka odważnie miesza styl preppy i kultowy styl amerykański ze świeżym spojrzeniem zaczerpniętym z popkultury, aby projektować wyjątkowe produkty i kolekcje. Pod przywództwem Tommy’ego Hilfigera marka TOMMY HILFIGER tworzy pełną radości atmosferę, aby zapewniać konsumentom innowacyjne i wciągające doświadczenia. W sercu marki leży wizja Waste Nothing and Welcome All („Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność”) ‒ niezachwiane zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, włączania, różnorodności i cykliczności, które motywuje zespoły do kształtowania lepszego przemysłu modowego.

Globalna sprzedaż detaliczna produktów TOMMY HILFIGER w 2020 r. wyniosła prawie 7 mld dolarów. Oferta TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS obejmuje kolekcje męskie, damskie i dziecięce, obuwie i akcesoria, bieliznę oraz szereg wyrobów licencyjnych, w tym okulary, zegarki i perfumy. Grupa Tommy Hilfiger, będąca częścią PVH Corp., zatrudnia ponad 16 tysięcy osób na całym świecie, posiada rozbudowaną sieć dystrybucji w 100 krajach i ponad 2 tysiące sklepów detalicznych, w tym największy globalny sklep flagowy tommy.com.

PVH Corp.

PVH jest jedną z największych i najbardziej podziwianych firm odzieżowych, łączących konsumentów z ponad 40 krajów świata. Do naszych globalnych sztandarowych marek należą: Calvin Klein i TOMMY HILFIGER. 140-letnia historia firmy bazuje na sile naszych marek, naszym zespole i zaangażowaniu, aby napędzać modę ‒ na dobre. To jest nasza siła. To jest siła PVH.

Obserwuj nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220328005210/en/

Źródło: PVH Corp.

KONTAKT:

Tommy Hilfiger

Virginia Ritchie

wiceprezes ds. komunikacji globalnej

e-mail: virginia.ritchie@tommy.com

tel. +31 6 4318 4870

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Źródło: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version