Wiadomości Polska Biznes i finanse GWM przeznacza 9 mld CNY na badania i rozwój, kładąc nacisk na kwestie związane z nowoczesną energetyką i inteligentną infrastrukturą
Biznes i finanse

GWM przeznacza 9 mld CNY na badania i rozwój, kładąc nacisk na kwestie związane z nowoczesną energetyką i inteligentną infrastrukturą

BAODING, Chiny, 19 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ — Dnia 29 marca koncern GWM oficjalnie opublikował raport roczny za rok 2021, podkreślając, że ostatnie inwestycje w badania i rozwój osiągnęły poziom 9,07 mld CNY, co stanowi kolejny przełomowy etap inwestycji firmy w badania i rozwój.

W porównaniu z rokiem 2020 inwestycje firmy w badania i rozwój wzrosły o 76,05% rok do roku, stanowiąc 6,65% przychodów operacyjnych.

Lv Wenbin, dyrektor generalny ds. technologii GWM HAVAL, oświadczył, że w obliczu konkurencji na rynku światowym koncern konsekwentnie obstaje przy koncepcji „dużych inwestycji i precyzyjnych badań i rozwoju”, co pozwala zaspokoić zróżnicowane, wysoce spersonalizowane potrzeby światowych użytkowników.

W ciągu ostatnich lat GWM nieustannie realizuje precyzyjne inwestycje zarówno w sektorze nowoczesnych energii, jak i inteligentnych technologii oraz wprowadza na rynek różnorodne zaawansowane rozwiązania.

W sektorze energetycznym firma oficjalnie zaprezentowała L.E.M.O.N. DHT. Jako wysoce zintegrowany i wysokowydajny system hybrydowy, technologia ta jest kompatybilna i może być wyposażona zarówno w architekturę zasilania HEV, jak i PHEV. Całkowity współczynnik sprawności układu napędowego modeli wyposażonych w architekturę zasilania HEV może być podwyższony o ponad 50%. W testach przeprowadzonych we własnym zakresie wskaźnik oszczędności paliwa tych modeli może osiągnąć 35% do 50% w porównaniu z modelami na inne paliwo.

Weźmy za przykład HAVAL JOLION HEV. Jest on wyposażony w L.E.M.O.N. DHT, jego zużycie paliwa może być automatycznie regulowane, aby zmaksymalizować wydajność spalania w różnych trybach jazdy, takich jak standardowy, sportowy i ECO. Funkcja ta może zaspokoić potrzeby kierowców w różnych okolicznościach, w tym na drogach miejskich, ekspresowych oraz w innych warunkach jazdy.

W sektorze inteligentnych rozwiązań GWM wprowadził w zeszłym roku Coffee Intelligence 2.0 i z rozmachem zaprezentował nową architekturę elektroniczną i elektryczną oraz inteligentne podwozie typu drive-by-wire. W oparciu o wszystkie te technologiczne udoskonalenia rozwój Coffee Intelligence 2.0 koncentruje się również na unowocześnieniu technologii inteligentnej jazdy i opracowaniu inteligentnego systemu nawigacji NOH (Navigation On HIPilot) wspomagającego jazdę.

Po uruchomieniu systemu pojazd może automatycznie wspomagać kierowcę przy zmianie pasa ruchu, wyprzedzaniu i innych czynnościach w trakcie jazdy. Może również monitorować, czy kierowca jest zmęczony, niedostatecznie skoncentrowany bądź odczuwa inne dolegliwości, co jest wyrazem ukierunkowania konstrukcji systemu względem oczekiwań użytkownika.

Dzięki nauce i technologii coraz większa liczba użytkowników może cieszyć się bardziej komfortowymi doznaniami z jazdy. Podczas 8. Festiwalu Technologii zorganizowanego przez firmę koncern GWM poinformował, że będzie kontynuował rozbudowę światowego personelu badawczo-rozwojowego do 30 tys. osób, natomiast łączna wartość inwestycji w ciągu najbliższych pięciu lat osiągnie 100 miliardów CNY.

Niezależnie od sektora badań i rozwoju GWM zajmuje się również aktywną budową łańcucha przemysłowego samochodów niskoemisyjnych, łączącego cały świat. Firma zaproponowała utworzenie swojej pierwszej fabryki o zerowej emisji dwutlenku węgla do 2023 roku, co pozwoli zapewnić znacznie bardziej inteligentne, bezpieczniejsze i bardziej przyjazne dla środowiska wrażenia z jazdy dla użytkowników na całym świecie.

Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/1797940/image1.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version