CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ, międzynarodowa spółka świadcząca usługi informacyjne, mianowała Tracey Massey na pierwszego dyrektora ds. operacyjnych (COO) w tej firmie. Jako podwładna dyrektora generalnego, będzie nadzorować wszelkie aspekty dotyczące działalności handlowej i produktów, oraz odpowiadać za przychody, plany opracowania nowych produktów, strategie biznesowe i wszelkie aspekty NielsenIQ związane z rynkiem, na którym firma jest obecna.
„Tracey odegra integralną rolę w nieustannej transformacji NielsenIQ, kładąc jeszcze większy nacisk na zrównoważony rozwój poprzez realizację naszych strategicznych inicjatyw – powiedział Jim Peck, przewodniczący i dyrektor generalny NielsenIQ. – Wnosi ponad trzydziestoletnie doświadczenie i liczne osiągnięcia w zakresie rozwoju i poszerzania działalności firm na skalę globalną, lecz przede wszystkim jej pasja do służenia klientom i dbania o głęboko zaangażowane zespoły będzie kluczem do naszej ewolucji”.
Tracey ostatnio zajmowała stanowisko prezesa i dyrektora generalnego w Mars Pet Nutrition, gdzie stała na czele największego na świecie przedsiębiorstwa w sektorze karmy dla zwierząt domowych, odnawiając ich ofertę produktową w celu zapewnienia nieustannego wzrostu pod jej kierownictwem. Przed związaniem się z Mars Pet Nutrition, pracowała na stanowisku prezesa oddziału regionalnego Mars Confectionary Americas, gdzie pomyślnie przeprowadziła swój zespół przez integrację Mars Chocolate Americas z firmą Wrigley Co. Americas.
„Cieszę się na dołączenie do zespołu NielsenIQ i z niecierpliwością czekam na wykorzystanie mojego doświadczenia do wsparcia budowy pomyślnej przyszłości firmy” – powiedziała Tracey Massey.
NielsenIQ
NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne, zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów konsumenckich i detalicznych poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów korzystających z wielu kanałów. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiarów konsumenckich i detalicznych. Dane, połączone spostrzeżenia i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego, przybliżając je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.
Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji.
Więcej informacji znajduje się na stronie NielsenIQ.com.
Źródło: NielsenIQ
KONTAKT:
Media
Gillian Mosher
e-mail: gillian.mosher@nielseniq.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl