AMSTERDAM–(BUSINESS WIRE)– FedEx Corp. (NYSE: FDX) i firma FourKites specjalizująca się w widoczności łańcucha dostaw, poinformowały dziś o zawarciu strategicznego sojuszu, który zapewni przedsiębiorstwom nowe, jeszcze bardziej rozbudowane możliwości widoczności w czasie rzeczywistym, pozwalające rozwiązać najbardziej aktualne problemy związane z łańcuchem dostaw, zwiększyć wydajność i odblokować nowe możliwości rozwoju. Zdarzenia takie jak pandemia COVID-19, bieżące problemy geopolityczne, zatory w portach oraz wszelkie inne ogólnoświatowe zakłócenia ujawniły, jak skomplikowane jest utrzymywanie w ruchu połączonych łańcuchów dostaw na całym świecie. FedEx i FourKites podejmują współpracę, aby je udoskonalić, zapewniając kompleksową i wysoce szczegółową widoczność operacji multimodalnych oraz operacji z udziałem wielu przewoźników dzięki rozbudowanej sieci i pełnemu wglądowi w ich połączone struktury.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220621005906/en/.
Platforma widoczności w czasie rzeczywistym FourKites posiada zintegrowaną analitykę w każdym punkcie łańcucha dostaw i obecnie obsługuje 2,5 miliona przesyłek dziennie, łącząc łańcuchy dostaw 50% firm z listy Fortune 500. Dzięki podjętej współpracy firma FourKites będzie wykorzystywać swoje możliwości w zakresie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji z danymi pochodzącymi z sieci FedEx – która obsługuje ponad 220 krajów i terytoriów, łącząc przeszło 99 procent światowego PKB, poprzez ponad 16,5 miliona przesyłek dziennie – w celu stworzenia nowej platformy inteligencji dla kompleksowego łańcucha dostaw o nazwie FourKites X. FourKites X udostępni narzędzia i wiedzę, które pozwolą największym spedytorom i dostawcom usług logistycznych złagodzić skutki długotrwałych wyzwań poprzez pakiet ofert, począwszy od dynamicznego planowania i przygotowania do wysyłki, poprzez zwiększoną widoczność i proaktywne alerty, aż po wgląd w optymalizację łańcucha dostaw.
Wspierając to porozumienie i uruchomienie FourKites X, FedEx dokonał strategicznej inwestycji w FourKites.
„To niezwykle ekscytująca współpraca dwóch liderów branży i innowatorów, którzy połączyli siły, aby uwolnić nowe możliwości dla klientów – powiedział Sriram Krishnasamy, dyrektor generalny FedEx Dataworks. – Jeśli ostatnie dwa lata czegoś nas nauczyły, to właśnie tego, że przedsiębiorstwa muszą współpracować, aby funkcjonować mądrzej i szybciej. Nasza współpraca z FourKites tworzy ekosystem danych, który zapewni nowy poziom przewidywalności i widoczności, pozwalający firmom budować inteligentniejsze łańcuchy dostaw w dzisiejszym nieprzewidywalnym i złożonym środowisku biznesowym”.
„Z przyjemnością prezentujemy tę przełomową platformę i strategiczną współpracę z FedEx – powiedział Mathew Elenjickal, założyciel i dyrektor generalny FourKites. – Nasze organizacje łączy niezłomne zaangażowanie w sukces klienta oparty na strategicznych innowacjach. Razem pracujemy nad utorowaniem przyszłości międzynarodowych łańcuchów dostaw zbudowanych na fundamencie danych i uczenia maszynowego w celu dostarczenia im nowej wartości”.
FourKites X – Całościowy obraz operacji światowego łańcucha dostaw
FedEx Dataworks, jednostka organizacyjna FedEx koncentrująca się na udoskonalaniu łańcuchów dostaw poprzez efektywne podejście do nauki o danych i możliwości uczenia maszynowego, będzie wspierać rozwój nowej platformy FourKites, FourKites X, która umożliwi klientom głębszy, praktyczny wgląd w sytuację, dokładniejsze przewidywania ETA i stworzenie bardziej inteligentnych łańcuchów dostaw w celu zmniejszenia ich zmienności i zwiększenia wzrostu przychodów.
Platforma ma za zadanie pomóc największym spedytorom i operatorom logistycznym w identyfikacji obszarów możliwości, takich jak:
· Jak dyrektorzy ds. łańcuchów dostaw mogą usprawnić planowanie, aby przeciwdziałać brakom towarów i spowolnieniu produkcji;
· W jaki sposób firmy mogą wykorzystać dane do przekształcenia kryzysów w łańcuchu dostaw w szanse na poprawę jakości obsługi klienta;
· Jak dyrektorzy finansowi mogą zoptymalizować łańcuchy dostaw na rzecz wzrostu i efektywności.
„W przypadku danych dotyczących łańcucha dostaw więcej zawsze znaczy lepiej – powiedział Steve Banker, wiceprezes ds. usług łańcucha dostaw w ARC Advisory Group. – Współpraca pomiędzy FourKites i FedEx jest wyjątkowa zarówno pod względem ilości danych, które będą agregowane, jak i stopnia, w jakim może ona poprawić przewidywane czasy przybycia, planowanie i nie tylko. FourKites X może stać się wielkim krokiem naprzód dla tego rynku”.
Klienci FourKites X będą mogli zintegrować platformę z istniejącymi systemami i korzystać z nowych możliwości w sposób modułowy, przy wsparciu inżynierów danych, naukowców specjalizujących się w danych i ekspertów od obsługi użytkownika. Rozwiązanie FourKites X będzie obejmowało gotowe aplikacje i intuicyjny pulpit nawigacyjny, który pozwoli klientom na odblokowanie takich funkcji, jak ostrzeżenia pogodowe przed wysyłką i wgląd w łańcuch dostaw.
Więcej o FourKites X można znaleźć tutaj.
FedEx Corp.
FedEx Corp. (NYSE: FDX) zapewnia klientom indywidualnym i firmom na całym świecie szeroki zakres usług transportowych, biznesowych oraz handlu elektronicznego. Spółka, której przychody roczne sięgają 92 mld dolarów, oferuje zintegrowane systemy biznesowe za pośrednictwem wspólnie konkurujących na rynku i zarządzanych pod uznaną marką FedEx spółek operacyjnych. Spółka nieprzerwanie zajmuje miejsce wśród najbardziej docenianych i zaufanych pracodawców oraz inspiruje swój zespół prawie 550 tys. pracowników do pełnego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa, zachowania najwyższych standardów etycznych i zawodowych oraz spełniania potrzeb klientów i całych społeczności. FedEx łączy ludzi na całym świecie i daje im możliwości w sposób odpowiedzialny i pomysłowy. Firma obrała sobie za cel osiągnąć neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do roku 2040. Więcej informacji o tym, jak FedEx łączy ludzi i kreuje nowe możliwości na całym świecie, można znaleźć na stronie fedex.com/about.
FourKites®
FourKites® jest wiodącą platformą zapewniającą widoczność łańcucha dostaw na świecie, obejmującą swoim zasięgiem transport na place składowe, do magazynów, sklepów i wiele więcej. Śledząc ponad 2,5 mln ładunków dziennie przewożonych drogą lądową, kolejową, morską i lotniczą, w tym paczek i przesyłek kurierskich, i docierając do przeszło 200 krajów, FourKites łączy dane gromadzone w czasie rzeczywistym i ogromny potencjał uczenia maszynowego w celu wsparcia firm w ich drodze do cyfryzacji całego łańcucha dostaw. Ponad 1000 najbardziej uznanych na świecie marek, w tym 9 z listy 10 największych marek pakowanych produktów konsumenckich i 18 z listy 20 największych firm oferujących produkty żywnościowe i napoje, zaufało FourKites, powierzając tej firmie transformację ich działalności i stworzenie bardziej zwinnego, wydajnego i zrównoważanego łańcucha dostaw. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.fourkites.com.
Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220621005906/en/.
Źródło: FourKites
KONTAKT:
Scott Johnston
dyrektor działu PR na Europę
FourKites
tel. +31 62 147 8442
e-mail: scott.johnston@fourkites.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Źródło: pap-mediaroom.pl