Mary Kay Inc. nawiązuje współpracę z doktorem Jackiem Gilbertem na rzecz dogłębniejszego zbadania „mikrobiomu” skóry i jego oddziaływania na proces starzenia się

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Mary Kay Inc., jedna z wiodących na świecie firm zajmujących się badaniami z dziedziny pielęgnacji skóry, ogłosiła nawiązanie współpracy z doktorem Jackiem Gilbertem, profesorem pediatrii Szkoły Medycznej San Diego przy Uniwersytecie Kalifornijskim oraz profesorem oceanografii mikrobiologicznej w Instytucie Oceanografii UC San Diego Scripps. Dzięki tej współpracy naukowcy z Mary Kay wraz z doktorem Gilbertem będą badać jeden z najważniejszych, ale i najsłabiej poznanych aspektów starzenia się i zdrowia skóry: mikrobiom skóry.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220707005167/en/

„Zrozumienie, jak nasz normalny proces starzenia się wpływa na mikrobiotę skóry, może dostarczyć nowych, zaskakujących odkryć, które ukształtują przyszłość projektowania wyrobów kosmetycznych ‒ powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor ds. innowacji, produktów i nauki w Mary Kay Inc. ‒ Jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z doktorem Gilbertem, która pozwoli nam lepiej zrozumieć wpływ mikrobiomu na ogólny stan zdrowia skóry”.

W 2022 r. dr Gilbert został jednym z dyrektorów Centrum Mikrobiomu i Metagenomiki na UC San Diego, będącego częścią wartego 175 mln dolarów programu Narodowych Instytutów Zdrowia pn. „Nutrition for Precision Health”. W połączeniu z wiedzą doktora Gilberta, naukowcy z Mary Kay mają nadzieję zbadać, w jaki sposób różne cechy skóry wiążą się ze zmianami mikrobiomu u kobiet. „To wiedza, której nam brakuje ‒ dodała dr Gildea. ‒ Mamy nadzieję, że uda nam się wypełnić tę lukę”.

Dotychczasowe badania dowiodły, że ludzka skóra ma swój własny, złożony ekosystem bakterii i innych mikroorganizmów, które tworzą jej zdrowy fundament. Podobnie jak to, co odkryto w jelitach, ludzka skóra ‒ największy organ naszego ciała ‒ potrzebuje tych bakterii do tego, by optymalnie funkcjonować. Skupiska bakterii zachowują również unikalny charakter w zależności od lokalizacji, wieku, płci i interakcji ze środowiskiem. Dotychczasowa wiedza na temat tego, jakie dokładnie czynniki przyczyniają się do powstania wysoce zróżnicowanych skupisk bakterii na naszej skórze oraz ich wpływu na proces starzenia się, jest bardzo ograniczona.

Współpraca z doktorem Gilbertem to najświeższy przykład działań Mary Kay mających na celu wzmocnienie wieloletniego zaangażowania marki w badania i rozwój w dziedzinie zdrowia skóry. Mary Kay posiada w swojej globalnej ofercie ponad 1600 patentów na produkty, technologie i projekty opakowań.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 r. założyła firmę kosmetyczną swoich marzeń, aby zrealizować jeden cel: wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma propagująca przedsiębiorczość, Mary Kay z zaangażowaniem wspiera rozwój kobiet poprzez edukację, mentoring, obronę praw, organizację spotkań i innowacje. Spółka Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com, oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku , Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220707005167/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc., Komunikacja Korporacyjna

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl