CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– Firmy Gorillas i NielsenIQ ogłosiły dzisiaj zawarcie umowy współpracy, która ma przynieść połączenie sprawnej realizacji dostaw i mocy tkwiącej w big data. Współpraca w ramach umowy przyniesie producentom zysk w postaci bardziej szczegółowych danych analitycznych na wymaganym poziomie prędkości i granularności, dzięki którym rozwój ich przedsiębiorstw dynamicznie przyspieszy.
W rezultacie zawartego sojuszu NielsenIQ stanie się dla Gorillas głównym źródłem danych analitycznych w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii i Stanach Zjednoczonych. NielsenIQ dostarczać będzie Gorillas szereg wysokiej klasy usług analitycznych, w tym danych panelowych uzyskanych od konsumentów i danych detalicznych dotyczących konsumentów. Zapewniany przez NielsenIQ zintegrowany pakiet usług danych panelowych i analitycznych, jedyny zbiór danych o takim potencjale w branży, pozwala uzyskać dogłębny wgląd w dane panelowe dotyczące kupujących. Dzięki dostępowi do szczegółowych odczytów danych sprzedażowych zapewnianych przez jednego z europejskich liderów branży quick commerce benchmarki NielsenIQ uwzględniać będą szczegółowe wyniki pochodzące prosto od klientów.
„Jesteśmy zachwyceni tym, że firma Gorillas zdecydowała się korzystać z usług NielsenIQ, aby mieć dostęp do najbardziej kompleksowych danych konsumenckich w branży – mówi David Johnson, prezes działu handlu międzynarodowego w NielsenIQ. – Perspektywa współpracy z Gorillas – firmą, której bacznie przyglądaliśmy się jako liderowi rynku zakupów spożywczych z dowozem – jest bardzo ekscytująca. Kolejne innowacje w e-handlu spożywczym i dostawach do punktu docelowego – tzw. last mile – pojawiają się z prędkością błyskawicy. W tym kontekście nasza współpraca w obszarze danych pozwoli na podejmowanie lepszych decyzji w Gorillas oraz w odniesieniu do producentów, na co z niecierpliwością czeka cała branża”.
Zmiany, jakie zachodzą w uwarunkowaniach rynku e-handlu i zachowaniach konsumentów, stanowią nieodłączony element bardzo dynamicznej rzeczywistości branży produktów szybkozbywalnych. Sprawne zakupy online z szybką dostawą offline sprawiają, że codzienne zakupy stają się doświadczeniem iście omnichannelowym. Wraz z rosnącą różnorodnością rynku e-handlu podmioty działające online potrzebują precyzyjnej interpretacji i benchmarkingu danych dotyczących sprzedaży cyfrowej produktów szybkozbywalnych, dlatego NielsenIQ konsekwentnie zwiększa granularność i szczegółowość danych analitycznych na potrzeby rynku quick commerce.
NielsenIQ
NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne, zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów parametrów konsumenckich i detalicznych poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów kupujących produkty w modelu omnichannel. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiaru parametrów konsumenckich i detalicznych. Nasze dane, zintegrowane wnioski i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego, przybliżając je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.
Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220725005298/en/
Źródło: NielsenIQ
KONTAKT:
Julia Mayer
e-mail: Julia.Mayer@nielseniq.com
–
Ameryka Północna
Gillian Mosher
e-mail: Gillian.Mosher@nielseniq.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl