Biznes i finanse

MT Tower wchodzi na rynek. Oferuje nowy poziom doświadczeń w metawersie

Nowy metawerse o nazwie MT Tower to wirtualna przestrzeń, w której wszystko dotyczy wirtualnych interakcji. Platforma wykracza poza istniejące media społecznościowe i może odpowiadać na wszystkie ich potrzeby, dzięki tzw. phygital, czyli trendowi, który polega na łączeniu doświadczeń fizycznych (ang. physical) i cyfrowych (digital). Szerokie spektrum narzędzi personalizacji i kastomizacji umożliwia użytkownikom rozwijanie własnej kreatywności, wykraczającej poza to, co jest możliwe w prawdziwym świecie. 

Głównym celem projektu jest stworzenie platformy metawerse, w której użytkownicy będą prowadzić życie jako Wirtualni Influencerzy na wszystkich platformach społecznościowych oraz będą mieli szerokie możliwości kreowania swoich postaci i dostosowywania ich wyglądu a także stylu życia według własnych upodobań i preferencji. Wirtualne odpowiedniki influencerów będą pewnego rodzaju pomostem pomiędzy oprogramowaniem a mediami społecznościowymi, które będą służyć do łączenia wszystkich punktów styku marki w jeden wielki ekosystem – MT Tower.

„Naszym celem jest zdefiniowanie przyszłości wirtualnych platform społecznościowych. Tworząc nową metodę budowania więzi społecznych, chcemy, aby ludzie poczuli wyjątkową, surrealistyczną i gamingową atmosferę w cyfrowym świecie. Mamy nadzieję w przyszłości wnieść więcej możliwości do wirtualnych platform społecznościowych i zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie nawiązują kontakty towarzyskie” – powiedział Igor Łukasik, założyciel i CEO MT Tower.

Z badań wynika, że wirtualni influencerzy są zdecydowanie bardziej skuteczni w wywieraniu wpływu niż ich ludzkie odpowiedniki. Ich istnienie jest wirtualne, ale ich wpływ jest realny:

  • 55% osób, które obserwowały wirtualnych influencerów, dokonało więcej zakupów,
  • 55% uczestniczyło w wydarzeniu,
  • 53% śledziło markę,
  • 52% badało produkt marki. 

Już 12 sierpnia wielka premiera projektu – odliczaj czas z nami!

[1] źródło: https://eu.usatoday.com/story/life/2019/10/16/cgi-influencers-blur-line-between-reality-and-fantasy-instagram-advertising/3790471002/ 

Źródło informacji: MT Tower


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM