Wiadomości Polska Biznes i finanse Znana wrocławska sieć kawiarni wchodzi na zagraniczne rynki
Biznes i finanse

Znana wrocławska sieć kawiarni wchodzi na zagraniczne rynki

Po pandemii koronawirusa ETNO CAFE na dobre wraca na ścieżkę rozwojową. W tym bardzo trudnym dla całej branży gastronomicznej okresie firma była zmuszona zamknąć cztery ze swoich 23 lokali. Teraz kończy restrukturyzację i wyznacza nowe cele związane z rozwojem sieci kawiarni, produkcją kawy i rozbudową infrastruktury.

„Tym razem stawiamy na wzrost w normalnych warunkach. Dopasowujemy się do potrzeb zmieniającego się rynku. Jednocześnie mamy bardzo ambitne plany związane z rozwojem sieci kawiarni. Koncentrujemy się na największych miastach w kraju, ale prowadzimy negocjacje z dużymi zagranicznymi klientami biurowymi. W ciągu dwóch lat chcemy mieć 100 działających lokali w Polsce i Europie. Do tego dokładamy rozwój infrastruktury produkcyjnej w palarni oraz samych produktów. Chcemy, żeby Cold Brew, nasz autorski i pierwszy w Polsce browar kawowy, był zdrową i zrównoważoną alternatywą dla napojów energetycznych” – mówi Kajetan Maćkowiak, współwłaściciel ETNO CAFE.

Symbolem nowego otwarcia ETNO i zmiany w koncepcji prowadzenia marki jest remont jednej z najbardziej znanych kawiarni tej sieci w stolicy Dolnego Śląska – w apartamentowcu OVO Wrocław. Nowe lokale ETNO mają funkcjonować zgodnie z założeniami szerszego całodziennego konceptu.

„Za rozwojem biznesowym idzie też zmiana w myśleniu o naszych kawiarniach. Rozszerzamy nasze menu. Wprowadzamy do niego nowe pozycje lunchowe i wieczorowe, skupione wokół pieczywa na zakwasie. To efekt współpracy z trzema rzemieślniczymi konceptami z Wrocławia. Powiększony lokal OVO Wrocław będzie miał też świeży design, kiosk i nowe menuboardy. Wokół kawy chcemy stworzyć przestrzeń, której charakter będą tworzyć nasi goście” – wskazuje Marian Trąbiński – dyrektor operacyjny sieci kawiarni.

ETNO CAFE to najdynamiczniej rozwijająca się sieć kawiarni w Polsce, obecna na rynku od blisko 10 lat. Sukcesywnie rozszerza swoje działania, pamiętając o wartościach towarzyszących tworzeniu konceptu – synergii, lokalności oraz dbałości o środowisko.

Źródło informacji: ETNO CAFE

 


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version