Wiadomości Polska Nauka i technologie GWM organizuje POER Fan Festival 2022 dla użytkowników pickupów GWM POER z całego świata
Nauka i technologie

GWM organizuje POER Fan Festival 2022 dla użytkowników pickupów GWM POER z całego świata

BAODING, Chiny, 23 sierpnia 2022 r. /PRNewswire/ — 18 sierpnia firma GWM zorganizowała POER Fan Festival 2022 w mieście Guilin na południowym zachodzie Chin w ramach obchodów trzeciej rocznicy powstania marki GWM, podczas którego zaprezentowano użytkownikom z całego świata atrakcyjność pickupów GWM we wszystkich scenariuszach ich zastosowaniach.

Do udziału w tym ważnym wydarzeniu, wspólnie z fanami POER-a z całego świata, firma zaprosiła wielu ekspertów, przedstawicieli mediów i użytkowników zainteresowanych tematyką off-roadu, modyfikacji pickupów i sportów outdoorowych. Firma również skrupulatnie przygotowała szereg specjalnych aktywności, takich jak jazdy próbne w terenie, zajęcia ze wspinaczki górskiej czy pokazy modyfikacji samochodów.

Komentarz Haobao Zhanga, dyrektora generalnego GWM PICKUP:

„GWM PICKUP stawia na innowacje w tej kategorii pojazdów i angażowanie użytkowników z całego świata w proces ich tworzenia. W ramach trzeciej rocznicy użytkownicy z całego świata poznają model GWM POER i możliwości, jakie daje ten pickup we wszystkich scenariuszach jego użytkowania”.

Różne scenariusze jazdy próbnej w warunkach off-roadowych pozwalają kierowcom poczuć pełną moc tego pojazdu. Jazda próbna odbyła się na torze Jinlong International Circuit w Guilin i obejmowała szereg wyzwań, takich jak holowanie w terenie, jazda na drodze nieutwardzonej czy jazda pod górkę. Podczas holowania campera przez kierowców testowych GWM POER wykazał się odpowiednim poziomem i stabilnością mocy, pomagając im manewrować pojazdem w trudnych warunkach.

Z kolei przygotowany program zajęć ze wspinaczki skałkowej przyciągnął wielu entuzjastów tego sportu. Producenci GWM POER zaprosili szereg profesjonalny instruktorów, którzy zapoznali uczestników z różnymi środkami bezpieczeństwa i umiejętnościami wspinaczkowymi, udzielając wskazówek dotyczących uprawiania sportów wspinaczkowych. Jest to aktywność wymagająca dużej sprawności i przekraczania swoich granic. Tym samym kierowano się przy tworzeniu pickupa GWM POER, który zapewnia doskonałe osiągi i interesujące wrażenia podczas jazdy w terenie.

Organizatorzy przygotowali też wystawę modyfikacji pickupów, podczas której entuzjaści przeróbek mogli rywalizować i wymieniać się pomysłami. Wydarzenie przyciągnęło wielu właścicieli samochodów i miłośników motoryzacji. Użytkownicy prezentowali fantastyczne modyfikacje pojazdów, wymieniając się pomysłami i produktami, tworząc entuzjastyczną atmosferę wokół tej aktywności.

W trakcie wydarzenia odbyła się oficjalna premiera ery 2.0 marki, podczas której jej przedstawiciele zobowiązali się do stworzenia globalnej marki. Producenci luksusowego pickupu, odznaczającego się dużymi wymiarami i wysokimi parametrami użytkowymi, rozpoczęli również akcję zapraszania użytkowników internetu do składania propozycji międzynarodowej nazwy dla marki.

W celu zapewnienia użytkownikom jeszcze większej różnorodności nowych doświadczeń już 25 sierpnia nastąpi oficjalne otwarcie POER-SPACE – pierwszego na świecie salonu sprzedażowego GWM POWER oferującego wysokiej klasy pickupy.

Warto zaznaczyć, że w ciągu ostatnich trzech lat od premiery rynkowej produkty GWM POER odnotowały duże osiągnięcia na międzynarodowym rynku. Aktualnie marka obecna jest na rynkach 50 państw na świecie, a łącznie sprzedano pod nią ponad 300 tys. sztuk pojazdów.

„GWM POER będzie kontynuować prace nad tworzeniem wysokiej klasy nowoczesnych modeli pojazdów, które zapewnią użytkownikom na całym świecie luksus i wygodę w oparciu o inteligentne rozwiązania” – powiedział Haobao Zhang.

GWM planuje międzynarodową promocję nowych modeli – offroadowej edycji POER oraz Jingangpao (na rynek chiński) – dostosowując je w jeszcze większym stopniu do potrzeb klientów na całym świecie.

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1883543/image_1.jpg

Źródło informacji: PR Newswire

 


Źródło: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version