Wiadomości Polska Biznes i finanse TripAdd informuje o przejęciu Eddy Travels, litewskiego innowatora chatbotów
Biznes i finanse

TripAdd informuje o przejęciu Eddy Travels, litewskiego innowatora chatbotów

NOWY JORK, 12 września 2022 r. /PRNewswire/ — Firma TripAdd, dostawca usług dodatkowych w ramach Blue Ribbon Bags Group, sfinalizowała wielomilionowe przejęcie Eddy Travels. Grupa Blue Ribbon Bags planuje wykorzystać istniejące relacje z ponad 300 OTA do promowania innowacyjnego rozwiązania TripAdd, jak również chatbota Eddy Travels napędzanego przez sztuczną inteligencję.

TripAdd będzie funkcjonować jako zintegrowana platforma rynkowa typu white label dla sprzedawców usług dodatkowych i dostawców usług turystycznych. TripAdd będzie wykorzystywał technologię uczenia maszynowego w czasie rzeczywistym w celu optymalizacji pakietów usług dodatkowych świadczonych przez strony trzecie na podstawie danych o klientach. Wiedza Eddy Travels w zakresie uczenia maszynowego zwiększy możliwości TripAdd i zapewni użytkownikom i podróżnym większą wygodę w ramach ekosystemu TripAdd.

Szereg dostawców usług turystycznych zgodziło się na obniżenie cen dla TripAdd, umożliwiając partnerom oferowanie swoim klientom usług o wartości dodanej. Partnerzy, którzy włączą TripAdd do swoich procesów rezerwacji, uzyskają dostęp do nieustannie poszerzanego katalogu produktów dodatkowych, a także otrzymają informacje w czasie rzeczywistym z TripAdd Partner Dashboard.

Eddy Travels będzie nadal obsługiwać swojego chatbota do planowania podróży i zmieni nazwę swojego asystenta na „EddyAI”. Asystent Eddy AI wykorzystuje technologię uczenia maszynowego do rozumienia języka naturalnego i personalizacji; przetwarza wiadomości użytkowników i odpowiada natychmiast na najczęstsze pytania klientów.

Edmundas Balčikonis, współzałożyciel i dyrektor generalny Eddy Travels powiedział: „Cały zespół Eddy Travels jest niezmiernie podekscytowany dołączeniem do rodziny TripAdd. Od dłuższego czasu pracujemy z zespołem TripAdd z USA i współpraca ta układa się wspaniale. Dzięki wszystkim znakomitym możliwościom w branży turystycznej nadszedł idealny czas na fuzję. Z zapałem będziemy wspierać odbudowę tego segmentu dzięki rynkowi dodatkowemu TripAdd i technologii asystenta sztucznej inteligencji pod nową marką Eddy AI”.

„Jesteśmy niesamowicie zadowoleni z wprowadzeniem do naszego zespołu Eddy Travels. Ich doświadczenie w zakresie uczenia maszynowego i przetwarzania języka stanowi ogromny impuls dla naszego Działu Rozwoju – powiedział dyrektor generalny Blue Ribbon Bags i TripAdd, Gabriel Menkin. Dodał również: – Dzięki tej współpracy i dołączeniu TripAdd jesteśmy na najlepszej pozycji, aby zapewnić naszym klientom wyjątkowe usługi”.

Blue Ribbon Bags: Blue Ribbon Bags („BRB”) to wiodąca na świecie usługa śledzenia zagubionego bagażu. Za jedyne 5 dolarów BRB śledzi i przyspiesza zwrot bagażu zagubionego przez linie lotnicze. Jeżeli bagaż nie zostanie zwrócony pasażerowi w ciągu 96 godzin, BRB daje pasażerowi gwarancję satysfakcji w wysokości 1 tys. USD. BRB obejmuje każdy lot w dowolnym miejscu na świecie i sprzedaje swoje usługi w ponad 90 krajach poprzez OTA, TMC, linie lotnicze, ubezpieczycieli podróży i karty kredytowe.

TripAdd: TripAdd jest cyfrowym rynkiem wszelkich usług turystycznych. TripAdd pozyskuje tysiące ofert od największych światowych firm turystycznych. Na podstawie danych dotyczących podróży klienta serwis dokonuje wyboru najlepszych ofert produktowych i łączy je w spersonalizowane pakiety turystyczne z rabatem. Do pakietów oferowanych przez TripAdd należą produkty turystyczne, takie jak wycieczki, opieka nad lotem, elektroniczna wiza i wiele innych.

Eddy Travels: Eddy Travels to wspomagany sztuczną inteligencją asystent rozumiejący głos, który umożliwia użytkownikom planowanie podróży w ciągu kilku minut. Można wysłać wiadomość tekstową lub głosową do asystenta Eddy Travels i natychmiast otrzymać spersonalizowane sugestie dotyczące najlepszych lotów, hoteli, wynajmu samochodów i innych usług związanych z podróżowaniem. Tego typu cyfrowe wsparcie jest dostępne za pośrednictwem: Facebook Messenger, Instagram, Telegram, Viber, Slack, Line i WhatsApp. Na całym świecie już ponad 4 mln osób skorzystało z Asystenta Eddy Travels, otrzymując w ciągu kilku sekund oferty produktów i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/1895652/TripAdd_merge_with_Eddy_Travels.jpg 

Źródło: Blue Ribbon Bags, LLC

KONTAKT:
Matthew Forman
e-mail: matthew.forman@blueribbonbags.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version