REDWOOD CITY, Kalif., Sept. 20, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) — PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna, dostawca przyszłościowego łańcucha dostaw reklam cyfrowych, ogłosiła dziś serię dużych inwestycji w OpenWrap, ujednolicone rozwiązanie aukcyjne dla wydawców. Ostatnie udoskonalenia OpenWrap zapewniają wydawcom, w tym deweloperom aplikacji, większą elastyczność i wydajność, oferując programistom korporacyjnym możliwości dostosowania treści w zakresie omnichannel i specyfiki platformy.
OpenWrap jako wiodące globalne rozwiązanie w zakresie otoki daje wydawcom większą kontrolę nad przygotowywaną przez nich zautomatyzowaną reklamą. Rozwiązanie nabrało dużego tempa: w II kw. 2022 r. przychody PubMatic z OpenWrap osiągnęły wartość niemal dwukrotnie wyższą niż w zeszłym roku.
Rozwiązanie OpenWrap jest budowane na bazie kodu Prebid zapewniającego wydawcom większą kontrolę, przejrzystość i innowacyjność. Dzięki nowym funkcjom OpenWrap sprzedawcy mogą dobrze badać i aktywować dźwignie, które przyczyniają się do zwiększania wydajności.
Spółka PubMatic wypuściła zestaw udoskonalonych funkcji tworzenia wartości w internecie, na urządzeniach CTV/OTT i w aplikacjach mobilnych. Wszyscy wydawcy i deweloperzy wykorzystujący OpenWrap będą się teraz cieszyć następującymi korzyściami:
– Większe zyski – poziomy zaprojektowane z myślą o zwiększeniu przychodów, bezpłatnym odświeżaniu reklam i dźwigniach podnoszących CPM przy jednoczesnym utrzymaniu wypełnienia.
– Ulepszony interfejs API do zarządzania – możliwość dostosowania rozwiązania OpenWrap tak, by lepiej pasowało do stosu technologicznego oraz uzyskania dostępu do nowych, zwiększających elastyczność opcji automatyzacji i interfejsu API.
– Ulepszone możliwości analityczne – całościowy, wizualizowany na podstawie danych wgląd w działalność reklamową w czasie rzeczywistym.
Ponadto rozwiązanie OpenWrap wyposażono w nowe funkcje zapewniające korzyści dla danej platformy:
– Dzięki wydajnej i obiektywnej integracji wydawcy internetowi mogą teraz używać ponad 40 modułów Prebid pozwalających wykorzystać wiele technologii opracowanych przez firmy zewnętrzne.
– Deweloperzy aplikacji mobilnych mogą teraz bezproblemowo integrować je z produktami największych dostawców usług dopasowania reklam, wykorzystując zestaw tworzenia oprogramowania OpenWrap do uzyskania dostępu do globalnego popytu na markę PubMatic.
– Wydawcy OTT mogą teraz korzystać z wbudowanej opcji licytacji, w pełni wykorzystując moc ujednoliconej aukcji połączonej z serwerami reklamowymi firm zewnętrznych.
„PubMatic zapewnia pierwszorzędne wsparcie technologiczne, które pozwala Leaf Group zaoszczędzić czas i zasoby, a tym samym utrzymać koncentrację na tworzeniu treści – powiedział Corey Wong, wiceprezydent ds. operacji przychodowych w spółce Leaf Group. – OpenWrap już teraz zapewnia naszej działalności dużą wartość. Z zainteresowaniem oczekujemy na możliwość wykorzystania nowych ulepszeń, które pozwolą nam dalej usprawniać działania i nadal wyprzedzać stale zmieniający się krajobraz technologii reklamowych”.
„OpenWrap to ważny element naszej strategii programistycznej. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z PubMatic, aby wdrożyć te innowacje i wykorzystać je do zwiększania przychodów przy jednoczesnym gwarantowaniu naszym odbiorcom utrzymania optymalnego środowiska użytkownika” – mówi David Sky, dyrektor rozwiązań reklamowych w True Digital.
„OpenWrap to przede wszystkim rozwiązanie wydajnościowe opracowane dla wydawców i deweloperów aplikacji. Wiemy, że działalność każdego wydawcy jest inna. Wierzymy w otwartą, elastyczną technologię, która każdemu wydawcy zapewnia pełną kontrolę i interoperatywność bez względu na miks zasobów reklamowych i strategię monetyzacji. Na tym fundamencie opierają się nasze najnowsze udoskonalenia zapewniające wydawcom większą wydajność, bardziej zniuansowane możliwości i bogatsze statystyki pozwalające maksymalnie zwiększyć wartość zasobów reklamowych i odbiorców” – powiedział John Martin, dyrektor ds. OpenWrap w PubMatic.
Informacje o PubMatic
PubMatic (Nasdaq: PUBMO) to niezależna firma technologiczna maksymalizująca wartość klienta poprzez dostarczanie przyszłościowego łańcucha dostaw reklam cyfrowych. Platforma sprzedaży PubMatic umożliwia wiodącym na świecie twórcom treści cyfrowych w otwartym internecie kontrolować dostęp do swoich zasobów i zwiększać monetyzację, umożliwiając marketerom zwiększanie stopy zwrotu z inwestycji i docieranie do odbiorców wszystkich formatów reklam na wszystkich urządzeniach. Od 2006 r. bazujące na infrastrukturze podejście firmy pozwoliło na wydajne przetwarzanie i wykorzystywanie danych w czasie rzeczywistym. Poprzez dostarczanie skalowalnych i elastycznych innowacji programistycznych przyczynia się ona do poprawy wyników swoich klientów, jednocześnie działając na rzecz pełnego życia, przejrzystego łańcucha dostaw reklam cyfrowych.
KONTAKT:
Broadsheet Communications for PubMatic
e-mail: pubmaticteam@broadsheetcomms.com
tel. (917) 826-1103
Źródło informacji: GlobeNewswire
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl