Wiadomości Polska Biznes i finanse NielsenIQ BASES wdraża BASES Creative Product AI, nowy mechanizm testowania, sprawdzania i optymalizacji receptur produktów
Biznes i finanse

NielsenIQ BASES wdraża BASES Creative Product AI, nowy mechanizm testowania, sprawdzania i optymalizacji receptur produktów

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ BASES, międzynarodowy lider w rozwoju nowoczesnych produktów i innowacji, ma przyjemność zaprezentować przełom w sposobie testowania, sprawdzania i optymalizacji produktów za pomocą BASES Creative Product AI. BASES Creative Product AI został opracowany przy użyciu ponad 100 modeli i algorytmów, tworząc mechanizm sztucznej inteligencji, który może przewidzieć wydajność i zidentyfikować nowe sposoby optymalizacji produktów.

Wprowadzenie BASES Creative Product AI to znaczący krok naprzód w następnej generacji narzędzi umożliwiających klientom opracowanie nowych, ekscytujących produktów dla konsumentów. Sztuczna inteligencja BASES Creative Product AI została przeszkolona w oparciu o specjalistyczne testy konsumenckie w 35 krajach oceniające ponad 11 tys. produktów dostępnych na rynku, aby uchwycić upodobania konsumentów, profile sensoryczne i dane demograficzne. NielsenIQ kontynuuje szkolenie BASES Creative Product AI, co tydzień dodając nowe produkty do mechanizmu sztucznej inteligencji.

„BASES Creative Product AI to największy postęp w rozwoju produktów od ponad 60 lat – powiedział Chris Sinclair, światowy szef działu optymalizacji produktów w BASES NielsenIQ. – Nasi klienci odkrywają nowe, kreatywne sposoby udoskonalania receptur produktów, których nie były w stanie zapewnić wcześniejsze badania. To znacznie bardziej inteligentne, elastyczne, opłacalne i kreatywne podejście do tworzenia formuł produktów, które zachwycają konsumentów”.

Badania optymalizacyjne BASES Creative Product AI można przeprowadzić na zaledwie 20 próbkach każdego badanego produktu, co pozwala zaoszczędzić koszty badań i rozwoju oraz zwiększyć wydajność przy jednoczesnym wykorzystaniu wiedzy o międzynarodowych kategoriach żywności i napojów. Ponadto optymalizacje mogą być przeprowadzane dla poszczególnych produktów w maksymalnie 35 krajach, co eliminuje rozległą fazę badań i pozwala uzyskać wyniki w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

Sukces na dzisiejszym rynku wymaga dynamicznych spostrzeżeń, aby móc konkurować w szybko rozwijającej się branży detalicznej. Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu BASES jest złotym standardem w zakresie konceptualizacji, oceny produktów i optymalizacji.

NielsenIQ

NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne, zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów parametrów konsumenckich i detalicznych poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów kupujących produkty w modelu omnichannel. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiaru parametrów konsumenckich i detalicznych. Nasze dane, zintegrowane wnioski i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego, przybliżając je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220927005555/en/ 

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:
Ameryka Północna
Gillian Mosher
e-mail: gillian.mosher@nielseniq.com 

Ameryka Łacińska
Ari Rodriguez
e-mail: ari.rodriguez@nielseniq.com 

Azja i Pacyfik
Tarini Mathur Kaul
e-mail: tarini.mathurkaul@nielseniq.com 

Europa
Julia Mayer
e-mail: julia.mayer@nielseniq.com 

Chiny
Hana Hu
e-mail: hana.hu@nielseniq.com 

Źródło informacji: Business Wire

 


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version