Wiadomości Polska Ludzie i kultura Illumination i Nintendo prezentują pierwszy zwiastun „The Super Mario Bros. Film”, który będzie miał premierę w 2023 r.
Ludzie i kultura

Illumination i Nintendo prezentują pierwszy zwiastun „The Super Mario Bros. Film”, który będzie miał premierę w 2023 r.

SANTA MONICA, Kalifornia –(BUSINESS WIRE)– Illumination (Siedziba: Santa Monica, CA, USA; założyciel i dyrektor generalny: Chris Meledandri) i Nintendo Co., Ltd. (siedziba: Kioto, Minami-ku, Japonia; dyrektor reprezentacyjny i prezes: Shuntaro Furukawa, dalej „Nintendo”) zaprezentowali dzisiaj pierwszy zwiastun „The Super Mario Bros. Film”, nowego filmu animowanego opartego o świat gry Super Mario Bros. Prezentacja odbyła się podczas streamowanego dzisiaj wydarzenia Nintendo Direct.

„Cieszymy się, że w końcu możemy pokazać pierwsze spojrzenie na >>The Super Mario Bros. Film<<, – powiedział Chris Meledandri, założyciel i dyrektor generalny Illumination. – Mario i Luigi od firmy Nintendo to jedne z najbardziej legendarnych i uwielbianych postaci świata gier, a praca z Miyamoto-sanem przez ostatnie kilka lat nad przeniesieniem tej historii na ekran w sposób, który zachowuje autentyczną łączność z oryginałem, była dla nas ogromnym zaszczytem”.

„Jakim filmem powinien być Super Mario Bros? – pyta Shigeru Miyamoto, dyrektor reprezentacyjny, zasłużony kierownik Nintendo. – Od bardzo długiego czasu pracowaliśmy z Chrisem z Illumination, zastanawiając się nad tą kwestią. Teraz każdy może zobaczyć pierwsze sceny z filmu. Nakreśliliśmy świat Super Mario językiem filmu – nie tylko samą historią, ale także poprzez wygląd postaci, ich emocje i gesty. Będziemy mogli nacieszyć się Królestwem Grzybów na całej powierzchni ekranu kinowego. Spotkamy różne postaci i wspomnienia z gier Nintendo, które będziemy mogli odkrywać w małych rolach w filmie. Premiera tuż za rogiem, a my jesteśmy na etapie szlifowania wszystkich detali, tak samo, jak zawsze robimy z grami Nintendo. To tytuł, który przyniesie radość przedstawicielom wszystkich grup wiekowych. Niech wszyscy dopingują Mario w kinach!”

Informacje o „The Super Mario Bros. Film”, pełnometrażowej animacji ze świata Super Mario Bros.

Film animowany Super Mario Bros, wyprodukowany przez Chrisa Meledandriego z Illumination i Shigeru Miyamoto z Nintendo, jest współfinansowany przez Universal Pictures i Nintendo, a za jego dystrybucję na całym świecie odpowiada Universal Pictures.

Firm został wyreżyserowany przez Aarona Horvatha i Michaela Jelenica (którzy współpracowali przy produkcji tytułów „Młodzi Tytani: Akcja!” i „Młodzi Tytani: Akcja! Film”) na podstawie scenariusza autorstwa Matthew Fogela (wyprodukowane przez Illumination „Minionki: Wejście Gru”). Występują w nim Chris Pratt jako Mario, Anya Taylor-Joy jako Księżniczka Peach, Charlie Day jako Luigi, Jack Black jako Bowser, Keegan-Michael Key jako Toad, Seth Rogen jako Donkey Kong, Fred Armisen jako Cranky Kong, Kevin Michael Richardson jako Kamek i Sebastian Maniscalco jako Spike.

Illumination

Studio Illumination, założone przez Chrisa Meledandriego w 2007 r., jest jednym z czołowych producentów filmów animowanych, które stają się wydarzeniami, takich jak „Jak ukraść Księżyc” (zapoczątkowana przez ten tytuł seria filmów animowanych odniosła największy sukces w historii kinematografii), a także „Lorax”, „Grinch” i „Sekretne życie zwierzaków domowych” oraz seria „Sing”. Nadchodząca produkcja „The Super Mario Bros. Film” dołączy do katalogu studia, które może poszczycić się dwoma filmami z listy najlepszych dziesięciu filmów animowanych wszech czasów. Kultowe i uwielbiane serie studia Illumination – pełne pamiętnych i wyróżniających się postaci, lubiane na całym świecie i wpisujące się w kontekst kulturowy – zarobiły globalnie ponad 8 miliardów dolarów. Studio Illumination nawiązało współpracę w zakresie finansowania i dystrybucji z wytwórnią Universal Pictures. Nadchodzące w 2023 r. filmy wytwórni Illumination to m.in. „The Super Mario Bros. Film” i „Migracja”.

Nintendo

Nintendo Co. Ltd., spółka z siedzibą w Kioto, w Japonii, stworzyła tytuły, które zyskały popularność na całym świecie, w tym Mario™, Donkey Kong™, The Legend of Zelda™, Metroid™, Pokémon™, Animal Crossing™, Pikmin™ i Splatoon™ dzięki integracji sprzętu komputerowego i oprogramowania oferowanego przez Nintendo. Celem Nintendo jest dostarczenie niepowtarzalnych i intuicyjnych doświadczeń w dziedzinie rozrywki dla każdego, produkcja i sprzedaż urządzeń do gier wideo, takich jak rodzina produktów Switch™, opracowanie i obsługa aplikacji na inteligentne urządzenia i współpraca z partnerami w zakresie szeregu innych inicjatyw związanych z rozrywką, jak treści audiowizualne czy parki rozrywki. Spółka Nintendo sprzedała ponad 5,4 mld gier i ponad 800 mln urządzeń komputerowych na całym świecie. Od wprowadzenia na rynek Nintendo Entertainment System™ ponad 30 lat temu, obecnie i w przyszłości, nieustanną misją Nintendo jest i będzie tworzenie jedynej w swoim rodzaju rozrywki, która wywołuje uśmiech na twarzach ludzi na całym świecie.

Wersja źródłowa dostępna w portalu: https://www.businesswire.com/news/home/20221005005943/en/

Źródło: Nintendo Co., Ltd.

KONTAKT:

Sarah Levinson Rothman

e-mail: sarah.rothman@ledecompany.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version