SYDNEY–(BUSINESS WIRE)– Canva, międzynarodowa platforma komunikacji wizualnej, ogłosiła dzisiaj, że każdego miesiąca korzysta z niej ponad 100 milionów osób w 190 krajach. Wzrost wynika z niedawnego wprowadzenia pakietu Visual Worksuite firmy Canva. Platforma zyskała ponad 15 milionów dodatkowych aktywnych użytkowników miesięcznie, gdy zespoły, szkoły i miejsca pracy doceniły możliwość komunikacji wizualnej na dowolnym urządzeniu z każdego miejsca na świecie.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20221012005414/en/
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego osiągnięcia na drodze realizacji naszej misji, którą jest umożliwienie projektowania każdej osobie na świecie – powiedziała współzałożycielka i dyrektor generalna Canva Melanie Perkins. – Komunikacja wizualna jest teraz niezwykle ważna. Nasz stały wzrost wskazuje na duże zapotrzebowanie na sprzyjającą współpracy, prostą i kompleksową platformę, która stwarza możliwości dla wszelkiego rodzaju zespołów i miejsc pracy, aby uwolnić ich kreatywność i pozwolić im osiągać cele bez przeszkód”.
Zrównoważony wzrost firmy Canva świadczy o tym, że firma szybko staje się pierwszym wyborem dla wszelkiego rodzaju zespołów i miejsc pracy, jeśli chodzi platformy komunikacji wizualnej. Łatwość korzystania, narzędzia umożliwiające współpracę i kompleksowość pakietu produktów Canva sprawiły, że cieszy się on coraz większą popularnością na całym świecie i znajduje zastosowanie w miejscach pracy w bardzo zróżnicowanych zawodach i branżach. Zapotrzebowanie potwierdza fakt, że ponad 10 000 ofert pracy na LinkedIn wymienia obsługę Canvy jako potrzebną umiejętność – w tym oferty firm takich jak American Express, Amazon, TikTok, LEGO i Google.
„Canva jest wartościowym narzędziem dla naszej firmy. Zmienia ona sposób współpracy między zespołami kreatywnymi i społecznymi, ułatwiając pracownikom tworzenie nowych projektów przy zachowaniu spójności marki – powiedziała Marissa Kraines, wiceprezes Salesforce ds. marketingu społecznego i treści. – Ponadto Canva pozwala naszemu zespołowi osiągnąć większą skalę dobrych praktyk, jeśli chodzi o komunikację wizualną w firmie, zapewniając możliwość tworzenia interesujących treści we wszystkich mediach społecznościowych i kanałach własnych”.
Ponieważ komunikacja staje się coraz bardziej wizualna, a miejsca pracy w coraz większym stopniu międzynarodowe, umiejętność tworzenia prostych projektów i płynna współpraca zyskała szczególne znaczenie dla biznesu. W miarę wzrostu zapotrzebowania na komunikację wizualną w miejscu pracy Canva kontynuuje działania na rzecz tworzenia pełnego pakietu produktów komunikacji wizualnej, które przygotowują współczesnych pracowników na przyszłość w każdej branży.
Canva
Uruchomiona w 2013 r. Canva to bezpłatna internetowa platforma do komunikacji wizualnej i współpracy, której misją jest umożliwienie projektowania każdej osobie na świecie. Canva oferuje prosty interfejs użytkownika typu „przeciągnij i upuść” oraz szeroką gamę szablonów – od prezentacji, dokumentów, stron internetowych, grafik do mediów społecznościowych, plakatów, odzieży po filmy wideo – oraz ogromną bibliotekę czcionek, fotografii stockowych, ilustracji, materiałów wideo i klipów dźwiękowych, z których każdy może wykorzystać dowolny pomysł i stworzyć coś pięknego.
Pliki do pobrania
Kliknij tutaj
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221012005414/en/
Źródło: Canva
KONTAKT:
Kontakt dla prasy:
Grace Langford
e-mail: press@canva.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl