Biznes i finanse

Reklama kolekcji DigiDaigaku podczas Super Bowl LVII

NOWY JORK, 14 października 2022 r. /PRNewswire/ — Limit Break informuje o zakupie slotu reklamowego o wartości 6,5 mln USD, aby zaprezentować DigiDaigaku podczas imprezy Super Bowl LVII, która odbędzie się w lutym 2023 r., w celu wsparcia i rozwoju społeczności DigiDaigaku. Firma Limit Break, założona przez uznanych twórców gier mobilnych Gabriela Leydona i Halberta Nakagawę, jest znana z kolekcji DigiDaigaku NFT wyemitowanej w sierpniu 2022 r. za uzyskaną w ramach zbiórki kwotę 200 mln USD i udostępnionej nieodpłatnie.

Reklama po raz pierwszy przedstawić projekt DigiDaigaku szerokiemu gronu odbiorców. Oczekuje się, że oprócz dziesiątek milionów osób, które obejrzą ją online, zgromadzi ona ponad 50 milionów widzów na żywo. Reklama kolekcji DigiDaigaku zostanie przedstawiona w ramach „Web 3 Experience”, mając na celu dalszy rozwój i promowanie społeczności DigiDaigaku.

Zdaniem Limit Break, podejście zastosowane w reklamie DigiDaigaku stanowi wyjątkowy sposób przedstawienia światu społeczności DigiDaigaku.

„Jestem przekonany, że nikt wcześniej nie zrobił tego, co my planujemy zrobić w reklamie Super Bowl” ‒ powiedział Gabriel Leydon.

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1887089/Limit_Break_Logo.jpg

Źródło: Limit Break Inc.

Źródło informacji: PR Newswire

 


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM