BAODING, Chiny, 24 października 2022 r. /PRNewswire/ — W dniu 17 października ORA, słynna „marka z napędem elektrycznym” producenta samochodów GWM, zaprezentowała swój pierwszy model na rynku europejskim na targach Paris Motor Show 2022, zaznaczając swoje wejście na główny rynek europejski w ramach szeroko zakrojonej ekspansji międzynarodowej.
W odpowiedzi na trend elektryfikacji i inteligentnego rozwoju GWM wprowadziła ORA jako swoją pierwszą markę pojazdów nowej energii. Na Salonie Samochodowym 2022 w Paryżu zaprezentowano trzy modele ORA. Jednym z nich jest ORA GOOD CAT (na rynku europejskim FUNKY CAT), model nagrodzony pięcioma gwiazdkami przez Euro NCAP, który został oficjalnie wprowadzony na rynek europejski i wkrótce będzie dostępny w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Niemczech, Izraelu i Islandii.
Europa jest jednym z regionów o najbardziej rozwiniętym przemyśle samochodowym na świecie, przy czym przepisy dotyczące dostępu do rynku pojazdów są dość rygorystyczne. Począwszy od 2021 roku ORA, wykorzystując w pełni kompletny łańcuch przemysłowy GWM oraz siły badawczo-rozwojowe i produkcyjne, rozpoczęła swoją działalność w Europie.
Podczas IAA Mobility 2021 marka ORA przedstawiła swoją europejską strategię, zgodnie z którą do 2025 roku w Europie zadebiutuje ponad 10 modeli. W tym roku ORA uczestniczyła w Fully Charged Show w Londynie oraz EVS35 (35. Międzynarodowe Sympozjum i Wystawa Pojazdów Elektrycznych) w Norwegii, przyciągając ogromne zainteresowanie lokalnych użytkowników.
Ponadto ORA upubliczniła w Europie swoją aplikację ORA APP i utworzyła w Niemczech europejskie centrum doświadczeń, umożliwiające prowadzenie pogłębionej komunikacji z użytkownikami. Projekt tego ośrodka uzyskał srebrną nagrodę „2022 German Brand Award” przyznawaną przez Niemiecki Komitet Wzornictwa.
W Azji w marcu ubiegłego roku marka ORA wzięła udział w Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych Bangkok 2021. Model ORA GOOD CAT zdobył nagrodę Best Design EV Award, wyróżniając się charakterystycznym stylem. Zaledwie siedem miesięcy później pojazd ten został oficjalnie wprowadzony na rynek tajski i stał się popularnym modelem preferowanym przez tamtejszych użytkowników.
Chcąc zaoferować kierowcom wygodniejsze ładowanie, ORA stworzyła w Tajlandii wyjątkową stację ładowania integrującą wytwarzanie energii fotowoltaicznej, jej magazynowanie oraz samoładowanie. ORA skoordynowała również swoje kanały internetowe i pozainternetowe, uruchamiając w poszczególnych regionach punkty konsultacyjne typu „centrum doświadczeń” u nowych sprzedawców detalicznych, aby unowocześnić i przekształcić usługi przedsprzedażowe, sprzedażowe i posprzedażowe.
Obecnie GWM ORA intensyfikuje swoje działania na rynku Oceanii, Bliskiego Wschodu oraz w innych regionach, a także aktywnie promuje koncepcję globalizacji.
Jak powiedziała Rebecca Grajecki, dyrektor ds. marki i marketingu GWM Europe podczas Paris Motor Show 2022, „ORA będzie podążać w kierunku międzynarodowym i oferować cyfrowe, inteligentne i interesujące produkty oraz usługi. Stanie się inteligentnym kompanem, który będzie towarzyszył swoim kierowcom w ich przygodach, dostarczając niezapomnianych wspomnień i prowadząc ich do lepszego jutra – czystszej, jaśniejszej przyszłości z nieograniczonymi możliwościami”.
Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/1926824/GWM_ORA_Taps_Europe_as_Latest_Market_Amid_Global_Push.jpg
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl