– Ministerstwo Finansów informuje:
24 października 2022 r. uruchomiono nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77.
Jest on przeznaczony dla użytkowników telefonów komórkowych i stacjonarnych, dzwoniących zarówno z Polski, jak i z zagranicy.
Dotychczasowe numery infolinii zostaną zastąpione nowym numerem:
– 800 101 101 pozostaje aktywny do 31 października br.,
– +48 22 521 10 10 pozostaje aktywny do 6 listopada br.
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL działa całodobowo. Konsultanci udzielają informacji w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.
Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)
kom/ mick/
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl