Biznes i finanse

LSports przejmuje STATSCORE i dokonuje najgłośniejszej transakcji branżowej tej jesieni

Ogłoszone 14 listopada 2022 roku przejęcie STATSCORE jest szacowane na kwotę rzędu milionów euro. To pierwsza akwizycja w Europie w wykonaniu izraelskiej firmy, będąca elementem strategii ekspansji LSports na nowe rynki takie jak Stany Zjednoczone, Ameryka Łacińska i Azja.

„Mamy pełne zaufanie do produktów STATSCORE i pracowników firmy. Chcemy tworzyć głęboko jakościowe treści w oparciu o technologię. Wierzę, że przejęcie STATSCORE doprowadzi nas na nowe wyżyny, pozwoli stworzyć kolejne produkty B2B, otworzy możliwości w zakresie personalizacji i narzędzi do walidacji, które podniosą poziom dokładności dostarczanych przez nas danych do 100%. Naszym celem jest podwójny wzrost we wszystkich aspektach funkcjonowania firmy w bardzo krótkim czasie” – mówi Dotan Lazar, CEO LSports.

Przejęcie STATSCORE, dostawcy danych sportowych dla biznesu, doprowadzi do rozszerzenia portfolio produktów LSports. Pozwoli na tworzenie tak unikatowych i spersonalizowanych treści po raz pierwszy w historii firmy. Akwizycja zagwarantuje klientom firmy szerokie portfolio danych – począwszy od tych dotyczących poszczególnych meczów, aż po zagregowane statystyki na temat zawodników i drużyn.

„Połączenie sił LSports i STATSCORE to naturalny ruch. Wydawało nam się to kwestią czasu, ponieważ od bardzo dawna jesteśmy partnerami odnoszącymi wspólne sukcesy. Podobne wizje, a jednocześnie różne podejścia do produktów i zbierania danych, czyniły każdą z firm wyjątkową. Po połączeniu ten wielki potencjał wynikający z synergii zostanie uwolniony. Jesteśmy absolutnie podekscytowani wspólną przyszłością. Jestem przekonany, że pierwsze imponujące efekty pojawią się szybciej niż ktokolwiek może przypuszczać” – wskazuje Dariusz Łęczyński, COO STATSCORE.

Przejęcie STATSCORE wpisuje się w strategię LSports bazującą na wykorzystaniu danych sportowych i oferowaniu klientom skrojonego na miarę, najlepiej dopasowanego pakietu danych sportowych.

Zdaniem przedstawicieli LSports i STATSCORE obie firmy mają wspólny cel – tchnięcie życia w najbardziej innowacyjne na świecie produkty sportowe oparte na danych. Z ponad 250 pracownikami zatrudnionymi w obu firmach to możliwe do osiągnięcia.

Źródło informacji: Publicon

 


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM