Podstawową wartością w finansach jest zaufanie, które musi mieć solidne podstawy. Instytucje finansowe podejmują wiele działań, by klienci czuli się bezpiecznie i wiedzieli, że ich pieniądze są właściwie chronione. Jak zatem wygląda budowanie relacji na linii klient – banki i jak się to zmienia w dobie digitalizacji i rozwoju technologii?
Naszego gościa zapytamy, w jaki sposób weryfikacja informacji, dokumentów, analiza danych pomaga w procesie identyfikacji podejrzanych działań. Omówimy temat korupcji, który postrzegany jest jako „choroba społeczna” oraz miejsce Polski w Indeksie Percepcji Korupcji publikowanym przez Transparency International.
Zachęcamy do oglądania i udziału w rozmowie: https://bit.ly/3ugHLLi.
Osoby, które zarejestrują się na spotkanie, będą mogły zadawać pytania naszemu ekspertowi (sesja Q&A).
Transmisja live: https://pap-mediaroom.pl, https://biznes.pap.pl, https://debata.infostrefa.tv
Partnerem merytorycznym cyklu eksperckich rozmów PAP jest ING Hubs Poland.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Źródło informacji: pap-mediaroom.pl