Wiadomości Polska Biznes i finanse Hisense wdraża strategię rozwoju na rynku bliskowschodnim, wzmagając działania zmierzające do globalizacji
Biznes i finanse

Hisense wdraża strategię rozwoju na rynku bliskowschodnim, wzmagając działania zmierzające do globalizacji

QINGDAO, Chiny, 7 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ — Firma Hisense, jedna ze wschodzących sił w branży AGD, zrobiła kolejny krok w kierunku zwiększenia swoich międzynarodowych wpływów. Będąc oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022TM, marka przyciągnęła uwagę całego świata dzięki imponującej obecności na stadionach Mistrzostw Świata FIFATM, co nie tylko oznacza rozszerzenie śladów Hisense na rynku Bliskiego Wschodu, ale także jest kwintesencją jej strategii globalizacji.

Bliski Wschód stanowi integralny element międzynarodowej strategii Hisense

Odkąd koncern Hisense po raz pierwszy wszedł na rynek południowoafrykański w 1996 roku, przez ponad 20 lat budował wpływ swojej marki i konkurencyjność na rynku Bliskiego Wschodu i Afryki. Długoterminowe zaangażowanie było motorem przyspieszonego wzrostu na tym wschodzącym rynku. W latach 2017-2021 przychody Hisense ze sprzedaży na Bliskim Wschodzie i w Afryce wzrosły z 663 mln USD do 1,28 mld USD, osiągając średnią roczną stopę wzrostu na poziomie 17,88%. W 2022 r. sprzedaż w Dubaju w ciągu pierwszych 10. miesięcy wzrosła o 22% r/r.

„Bliski Wschód stał się jednym z najszybciej rozwijających się rynków Hisense na świecie i stanowi integralną część jej strategii globalizacji” – powiedział Jason Ou, prezes Hisense MEA.

Sukces koncernu na rynku bliskowschodnim jest nierozerwalnie związany z praktykami lokalizacyjnymi. Przez lata działalności, Hisense łączyła swoje wysiłki w zakresie badań i rozwoju z różnymi potrzebami rynku, wprowadzając na rynek produkty premium i zlokalizowane. W marcu 2022 r. firma otrzymała nagrodę Dubai Quality Global Award, która jest oficjalnym wyrazem uznania dla wybitnych osiągnięć Hisense i jej pozytywnego wkładu w lokalne ożywienie gospodarcze i rozwój.

Rok 2022 to kolejny przełomowy etap w planie rozwoju firmy Hisense na Bliskim Wschodzie. W tym roku koncern otworzył swój pierwszy flagowy sklep w Dubaju, a w 2022 roku planuje otworzyć 4 takie placówki na Bliskim Wschodzie. „Hisense wykorzystuje ekskluzywne sklepy flagowe, aby wzmocnić wizerunek marki jako godnej zaufania międzynarodowej korporacji oferującej najwyższej klasy produkty i najnowocześniejsze technologie” – powiedział Ou.

Mistrzostwa Świata FIFA w Katarze 2022TM: główny motor wzrostu dla strategii globalizacji Hisense

Sponsorowanie Mistrzostw Świata FIFA 2022TM jest przełomowym momentem w strategii globalizacji Hisense. Ponieważ Mistrzostwa Świata FIFATM rozgrywane są po raz pierwszy na Bliskim Wschodzie, koncern ma nadzieję pogłębić swoje więzi z klientami z tego rejonu i jeszcze wyraźniej zaznaczyć swoją międzynarodową obecność na rynku, korzystając w tym celu ze ścisłej współpracy z FIFA.

Na przykład Hisense wspomagało miasto Doha w budowie inteligentnego systemu transportowego z wykorzystaniem swojej technologii B2B. Projekt został wdrożony podczas turnieju, zapewniając sprawny ruch drogowy w oparciu o trajektorię GPS i funkcję śledzenia wideo w czasie rzeczywistym.

Dla Hisense sponsorowanie Mistrzostw Świata FIFATM to nie tylko standardowa decyzja marketingowa. To również doskonały sposób na nawiązanie autentycznej więzi z międzynarodową społecznością za pośrednictwem sportu, który jest wyrazem uznania dla jego uniwersalnego ducha i przełamuje bariery językowe.

Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/1961461/image1.jpg

Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/1961462/image2.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version