Emitent informuje o podpisaniu przez Spółkę w dniu dzisiejszym umów na podstawie, których nabyła prawa do znaku towarowego słownego „PRASTARA” dla: kosmetyków upiększających, kosmetyków pielęgnacyjnych, wyrobów perfumeryjnych i dezodorantów, olejków, środków i preparatów do makijażu i demakijażu, środków czystości, preparatów kosmetycznych do odchudzania, kosmetyków profesjonalnych, kosmetyków do stylizacji włosów ujętych w klasie 03 klasyfikacji nicejskiej. Nabyte prawo do znaku „PRASTARA” jest wolne od obciążeń na rzecz osób trzecich. Cena nabycia prawa ochronnego na znak towarowy słowny wyniosła 15 tys. zł netto.
Nabycie znaku towarowego ,,PRASTARA” jest związane z planowanym poszerzeniem oferty rynkowej o legendarną wodę kolońską ,,PRASTARA” i ma na celu wzmocnienie oraz zwiększenie pozycji rynkowej Spółki w kategorii wody po goleniu i wód kolońskich.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl