GUANGZHOU, Chiny, 22 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ — Firma ASENSING, lider na rynku technologii wysokoprecyzyjnego pozycjonowania dla inteligentnych pojazdów, oznajmiła, że jest gotowa dostarczać na potrzeby marek z całego świata swoje najnowocześniejsze zintegrowane systemy nawigacji, w które obecnie wyposażonych jest ok. 500 tys. pojazdów.
Mieszcząca się w Guangzhou ASENSING zaprezentuje swoje – znajdujące się w masowej produkcji – rozwiązania w zakresie wysokoprecyzyjnego pozycjonowania na stanowisku nr 5778 w hali zachodniej (West Hall) na targach CES 2023, które odbędą się w dniach 5-8 stycznia w Las Vegas w Nevadzie. Firma już drugi rok z rzędu uczestniczyć będzie w najbardziej wpływowych targach technologicznych na świecie.
Jak mówi Sebastian Voigt, dyrektor zarządzający ASENSING EUROPE:
„Zintegrowane systemy nawigacji są niezbędne do autonomicznej jazdy. Nasze znakomite rozwiązania w obszarze pozycjonowania zdały egzamin u dotychczasowych klientów w Chinach, zapewniając im wartość dodaną, dlatego chcemy podzielić się naszą wiedzą technologiczną z klientami w innych częściach świata”.
Jak zauważył Voigt, ASENSING posiada trzy międzynarodowe oddziały – w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Japonii. W ostatnim czasie firma zaczęła realizować inwestycje obejmujące budowę inteligentnych fabryk na wschodzie i południu Chin, aby zwiększyć zdolności produkcyjne wobec stale rosnącej liczby zamówień zarówno w kraju, jak i za granicą.
„Aktualnie prowadzimy rozmowy z większością najważniejszych zachodnich marek. Jesteśmy na różnych etapach rozmów i prac rozwojowych, a w przypadku niektórych klientów przeprowadziliśmy już z powodzeniem jazdy próbne” – powiedział Voigt, zauważając, że współpracę z ASENSING nawiązało ponad 20 producentów oryginalnego wyposażenia. W ramach tej współpracy firma ma dostarczyć rozwiązania na potrzeby blisko 70 modeli pojazdów.
Wśród producentów oryginalnego wyposażenia, z którymi współpracuje ASENSING, znajdują się producenci nowych pojazdów elektrycznych (NEV), tacy jak XPeng, Li Auto, NIO oraz tradycyjne marki, w tym SAIC, Geely, Chery itp.
W jednym z artykułów naukowych opublikowanych w tym miesiącu przedstawiciele firmy inwestycyjnej Industrial Securities twierdzą, że rynek zintegrowanych systemów nawigacji już teraz wart jest „dziesiątki miliardów RMB, co wynika z nastania epoki pojazdów autonomicznych”. „ASENSING ma zdecydowaną przewagę nad konkurencją w branży, dysponując dużym potencjałem technologicznym i doświadczeniem w produkcji na skalę masową”.
Zgodnie z założeniami aktualnie budowane inteligentne fabryki mają zwiększyć roczną moc przerobową ASENSING z obecnego przeszło miliona zestawów czujnikowych do kilku milionów w 2026 r.
„Byliśmy pierwszym seryjnym producentem rozwiązań motoryzacyjnych łączących IMU z GNSS. Pozwoliło nam to opracować doskonały algorytm, który – w połączeniu z produkowanym przez nas sensorem IMU – osiąga znakomite rezultaty, w szczególności, jeśli chodzi o precyzję i zakres temperatur, w których może pracować”.
Rozwiązania ASENSING to moduły spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa, które powstały z myślą o pojazdach autonomicznych o poziomie autonomii L2 i wyższym, i sprawdzają się w różnych scenariuszach zastosowania.
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1973355/ASENSING.jpg
Źródło: ASENSING
Źródło informacji: PR Newswire
Źródło: pap-mediaroom.pl