Novak Djoković globalnym amabasadorem waterdrop®
Według Plastic Pollution Coalition, co minutę na całym świecie kupuje się milion plastikowych butelek, a 91 proc. całego produkowanego plastiku nie podlega recyklingowi. Współpraca między waterdrop® a Novakiem Djokovićem oznacza nową wizję dla przemysłu napojów, prezentując zaangażowanie środowiska sportowców w walce o czystą planetę.
„Bycie sportowcem nie polega wyłącznie na talencie i treningach, jest to decyzja, która wpływa na całe ciało. Musiałem zdobyć wiele wiedzy i zastosować ją w codziennym życiu. Zdrowy styl życia to również odpowiednie nawodnienie organizmu, dla mnie ważne jest, aby odbywało się ono bez ustępstw w kwestii wpływu na środowisko. Wierzę, że dzięki wspólnej pracy możemy dokonać prawdziwej zmiany i pozbyć się wszystkich plastikowych butelek – mówi Novak Djoković. – Podejmuję decyzję o wzięciu odpowiedzialności za swoje wybory jako sportowiec, osoba publiczna, ale także jako ojciec i zaprzestaniu promowania używania jakichkolwiek napojów w jednorazowych, plastikowych butelkach”.
Ekologiczne elektrolity dla aktywnych fizycznie
W ostatnim czasie firma stała się prekursorem w kwestii odpowiedniego nawodnienia sportowego. Wprowadziła na rynek waterdrop® Microlyte: nową kapsułkę przeznaczoną dla osób aktywnych fizycznie, która zawiera pięć elektrolitów i dziewięć witamin. W przeciwieństwie do tradycyjnych napojów sportowych waterdrop® Microlyte ma naturalny smak, nie zawiera cukru ani kofeiny, a dzięki formie rozpuszczalnej kostki eliminuje odpady w postaci puszek i butelek.
Poprzez podejmowane współprace i zaangażowanie w liczne projekty, waterdrop® chce stworzyć grupę autentycznych i inspirujących liderów skupionych wokół tematu prawidłowego nawodnienia.
„Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że Novak Djoković dołączył do naszego zespołu jako inwestor i ambasador. Novak jest jednym z największych tenisistów wszech czasów i jednym z najbardziej szanowanych autorytetów w świecie sportu. Jest inspiracją nie tylko dla mnie osobiście, ale dla wielu pokoleń. Jest osobą prawdziwie zaangażowaną w sprawy ochrony planety, posiadającą głęboką wiedzę na temat znaczenia nawodnienia. Jego zaangażowanie w zdrowy i zrównoważony tryb życia doskonale współgra z naszą misją. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu Novaka Djokovicia możemy wywrzeć realny wpływ i głęboko zmienić branżę napojów” – komentuje Martin Murray, CEO i założyciel waterdrop®.
Austriacka firma wspiera również amerykańskich tenisistów Danielle Collins i Taylora Fritza, którzy są zaangażowanymi ambasadorami marki, a także przekształca turnieje ATP w miejsca wolne od plastikowych butelek dzięki innowacyjnym ławkom hydracyjnym. Novak Djoković, który dokonał znaczącej siedmiocyfrowej inwestycji, dołączył do waterdrop® jako inwestor oraz długoterminowy, globalny ambasador marki.
O waterdrop®
„Naszą misją jest zachęcenie Cię do picia większej ilości wody, abyś mógł prowadzić zdrowsze, dłuższe i bardziej zrównoważone życie” – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny waterdrop®.
Szybko rozwijająca się marka z siedzibą w Wiedniu, od 2016 roku świeci triumfy w branży napojów, dzięki swojemu innowacyjnemu Microdrinkowi waterdrop® oraz globalnej platformie hydracyjnej. Misją firmy jest zachęcanie ludzi do picia większej ilości wody, w bardziej zrównoważony sposób. Pozbawione cukru, naturalnie aromatyzowane kapsułki rozpuszczające się w wodzie, wzbogacone są o naturalne owoce, rośliny i witaminy. Zostały docenione przez konsumentów za ich właściwości zwiększające nawodnienie.
Waterdrop® znacząco zmniejsza zużycie plastiku i emisję CO2. Oszczędność 98% plastiku w porównaniu z tradycyjnymi napojami butelkowanymi jest osiągnięta dzięki indywidualnemu opakowaniu każdej kostki nadającemu się do recyklingu: plastik zawarty w jednej nakrętce tradycyjnej butelki jest równoważny 10 Microdrinkom. Marka rozwija się poprzez cały system hydracyjny.
We współpracy z Plastic Bank waterdrop® zobowiązała się do zbierania jednej plastikowej butelki na każdy sprzedany 12-pak kapsułek, co oznacza, że konsumenci mogą nie tylko pić w bardziej zrównoważony sposób, ale także wspierać środowisko.
Po 6 latach istnienia firma rozrosła się do ponad 2 milionów klientów online, zatrudnia obecnie ponad 300 pracowników, jest notowana w ponad 20 000 punktów sprzedaży detalicznej i prowadzi ponad 40 własnych sklepów w Europie, USA i Singapurze.
https://waterdrop.pl/
Źródło informacji: waterdrop
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl