Biznes i finanse

10 lat aplikacji IKO – sukces 7,3 mln użytkowników

10 lat rozwoju aplikacji IKO

  • 2010 r. – PKO Bank Polski wprowadza pierwszą aplikację mobilną IKO na iOS
  • 2013 r. – przelewy z rachunku w IKO zbliżają się do 3 mld zł
  • 2015 r. – aplikacja IKO dostępna jest na urządzenia z systemem Android
  • 2018 r. – pojawiają się w IKO usługi pozabankowe: wypłaty gotówki bez konieczności posiadania karty bankomatowej, płatności zbliżeniowe bez konieczności posiadania karty płatniczej
  • 2020 r. – IKO jest najpopularniejszą aplikacją mobilną w Polsce, a liczba aktywnych użytkowników przekroczyła rekordowe 7,3 mln.

10 lat po starcie, aplikacja IKO PKO Banku Polskiego stała się jednym z największych sukcesów cyfrowych w Polsce, dając użytkownikom wygodny dostęp do usług bankowych oraz pozabankowych. Aplikacja będzie dalej rozwijana, aby zaspokajać potrzeby klientów i sprostać wyzwaniom rynku.

Dzięki aplikacji IKO klienci PKO Banku Polskiego mają dostęp do wygodnych i szybkich usług bankowych i pozabankowych. Jednym z przykładów jest możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych za pomocą technologii NFC. Także dzięki IKO mogą łatwo i szybko zarządzać swoimi finansami, co wpływa na jakość ich życia.

Funkcjonalności aplikacji IKO

Aplikacja IKO oferuje klientom PKO Banku Polskiego szereg przydatnych funkcjonalności:

  • Obsługa płatności – szybka i bezpieczna płatność zbliżeniowa w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłata gotówki z bankomatu i przelew na numer telefonu.
  • Stan konta – możliwość sprawdzenia stanu konta i historii operacji za pomocą aplikacji.
  • Zabezpieczenia – wygodny i bezpieczny sposób logowania się do aplikacji.
  • BLIK – możliwość autoryzacji transakcji za pomocą kodu BLIK.

Z aplikacji IKO skorzystać można na smartfonach z systemem Android i iOS. Za pomocą aplikacji IKO można wygodnie i bezpiecznie zarządzać swoimi finansami. Wszystkie dane są szyfrowane, dzięki czemu korzystanie z aplikacji jest bezpieczne.

Aplikacja IKO jest przykładem funkcjonalnego i bezpiecznego rozwiązania dla klientów banku PKO. Obecnie jest ona najpopularniejszym narzędziem do zarządzania finansami w Polsce. Każdego miesiąca dołącza do niej coraz więcej osób, które zyskują dostęp do swoich pieniędzy i usług bankowych bez wychodzenia z domu. Możemy być pewni, że w przyszłości PKO Bank Polski wciąż będzie rozwijał aplikację IKO i tworzył nowe technologie, aby usprawnić i ułatwić codzienne życie swoich klientów.

PKO Bank Polski w liczbach

PKO Bank Polski wciąż się rozwija i doskonali, udostępniając swoim klientom nowe, użyteczne funkcje. Oto niektóre z danych:

  • 33,5 mln biletów komunikacyjnych zostało kupionych przez użytkowników IKO od startu usługi w lipcu 2019 roku.
  • 2,3 mln przejazdów autostradowych zostało opłaconych przez użytkowników IKO od momentu wprowadzenia opłat w październiku 2020 roku.
  • 1 mln unikalnych użytkowników ma asystent głosowy IKO działający w aplikacji od ponad dwóch lat.
  • Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego ma ponad 1 mln ocen, których średnia to 4,8 na 5 możliwych gwiazdek.

PKO Bank Polski to najlepszy bank w Polsce, który stale się rozwija i wprowadza nowe, użyteczne funkcje. Z jego usług korzysta coraz więcej osób, co potwierdzają imponujące liczby.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM