Wiadomości Polska Biznes i finanse Osiągnięcia finansowe JOY GROUP w 2022 roku
Biznes i finanse

Osiągnięcia finansowe JOY GROUP w 2022 roku

W miniony weekend 18-19 marca 2023 roku, po wielu latach prac, Eurosystem ostatecznie zakończył projekt integracji dwóch platform rozliczeń – TARGET2 i TARGET2 Securities. Firma HEUTHES brała udział w tym wielkim wydarzeniu jako dostawca oprogramowania.

SZANGHAJ, 7 kwietnia 2023 r. – Juyi Cosmetics Co., Ltd. („JOY GROUP”), czołowa firma z Chin będąca właścicielem kilku marek kosmetycznych, poinformowała o wynikach finansowych za rok obrotowy 2022. Przychody wyniosły 256,7 mln USD (1,8 mld RMB), natomiast GMV ukształtował się na poziomie 313,8 mln USD (2,2 mld RMB), co stanowi wzrost o ok. 30% w stosunku do poprzedniego roku. Dzięki wysokiej jakości usługom i produktom Juyi Cosmetics udało się osiągnąć dwucyfrowy wzrost przychodu i zrównoważony poziom rentowności, jednocześnie utrzymując pozycję lidera na chińskim rynku produktów kosmetycznych.

Od momentu powstania w 2017 roku, JOY GROUP z Szanghaju rozwinął się w wielomarkową firmę kosmetyczną o zasięgu wielokanałowym. Firma skupiła się na dotarciu bezpośrednio do konsumentów poprzez sieć sklepów na największych platformach e-handlowych oraz 25 stacjonarnych butików przypisanych do jednej marki. Łącznie, dzięki kanałom bezpośredniego dotarcia należącym do JOY GROUP, skontaktowała się z ponad 60 milionami konsumentów. Ponadto, firma ma również wielu kluczowych partnerów detalicznych, z którymi współpracuje przez 6 tysięcy punktów sprzedaży w całym kraju.

Spółka jest właścicielem dwóch kultowych marek kosmetyków, JUDYDOLL i JOOYCEE. Obie marki wyróżniają się swoim stylem. JUDYDOLL symbolizuje barwny i rozrywkowy styl życia, a JOOYCEE jest odzwierciedleniem nowoczesnego i romantycznego stylu. Obie marki cieszą się dużym powodzeniem wśród konsumentów z Azji i w 2022 roku co sekundę sprzedawały po dwa produkty. JUDYDOLL zajmuje drugie miejsce w kategorii kosmetyków chińskich na Douyin (TikTok China), a JOOYCEE jest liderem wśród szminek i szóstym miejscem w kategorii kosmetyków chińskich na Tiktok China. W ciągu ostatnich dwóch lat wielkość przedsiębiorstwa wzrosła niesamowicie – aż siedmiokrotnie.

JOY GROUP stworzyła zintegrowany, kompleksowy łańcuch dostaw, który obejmuje badania i rozwój, zakupy, produkcję, magazynowanie i dostawy. W 2022 r. spółka weszła w posiadanie szanghajskiego producenta kosmetyków, który ma duże możliwości innowacyjne w zakresie kosmetyków, produktów do pielęgnacji skóry i perfum. Dzięki połączeniu badawczo-rozwojowych laboratoriów wewnętrznych, zakładów produkcyjnych, sklepów internetowych, punktów sprzedaży detalicznej i centrów marketingowych JOY GROUP utrzymuje elastyczność i jest w stanie sprostać zmieniającemu się rynkowi kosmetyków w Chinach.

Działalność JOY GROUP cenią przede wszystkim czołowi inwestorzy – lokalni i zagraniczni, w tym General Atlantic, Tencent i Shunwei Capital, wspierane przez Lei Juna – założyciela i dyrektora generalnego Xiaomi.

Od 2020 r. JOY GROUP intensywnie rozwija swoje możliwości na rynkach międzynarodowych. W 2022 r. marka JUDYDOLL cieszyła się rosnącym uznaniem konsumentów w Japonii i Malezji, dzięki rosnącemu udziałowi w sklepach stacjonarnych i oferowaniu dobrego stosunku ceny do jakości. Z kolei JOOCYEE zrealizowało ważny kamień milowy – dotarło do już 600 sklepów zagranicznych, a także wykroczyło poza region APAC (głównie Japonii i Australii), wprowadzając produkty na rynek kanadyjski.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version