Wiadomości Polska Biznes i finanse Globalne Targi CICPE w Wolnym Porcie Handlowym Hajnan – sukces rynku międzynarodowego
Biznes i finanse

Globalne Targi CICPE w Wolnym Porcie Handlowym Hajnan – sukces rynku międzynarodowego

Kujawsko-pomorski urząd marszałkowski poinformował, że od 11 kwietnia do 7 czerwca br. istnieje możliwość składania wniosków w konkursie dla lokalnych grup działania (LGD). Celem tego konkursu jest wsparcie projektów rozwoju gospodarczego i społecznego województwa w ciągu najbliższych 6 lat. Fundusze na ten cel wynoszą 0,5 mld zł z Unii Europejskiej.

Pierwsza Para:

Haikou, Chiny, 11 kwietnia 2023 r. – Międzynarodowe Centrum Medialne w Hajnanie (HIMC) poinformowało, że 10 kwietnia w Haikou, stolicy Hajnanu, najbardziej wysuniętej na południe prowincji Chin, rozpoczęło się CICPE lub Hainan Expo – III targi produktów konsumpcyjnych China International Consumer Products Expo.

Druga Para:

Podczas III edycji CICPE w Haikou, która rozpoczęła się 10 kwietnia, Międzynarodowe Centrum Medialne w Hajnanie (HIMC) zorganizowało wydarzenie poświęcone produktom konsumpcyjnym, a Haikou było miejscem, w którym odbywały się targi.

III targi CICPE to okazja do prezentacji najnowszych produktów żywnościowych, produktów gospodarstwa domowego, odzieży, kosmetyków, sprzętu AGD i innych wysokiej jakości produktów z całego świata.

W tym roku 3300 marek z 65 krajów i regionów spotkało się na III targach CICPE, aby zaprezentować swoje produkty. Włochy, jako gość honorowy, przygotowały imponujący pawilon z 147 marek i powierzchnią 1800 m², w którym można znaleźć produkty Ferrari, Maserati, Lamborghini, Ducati, Panerai i innych renomowanych producentów. Wszystko to stanowi doskonałą okazję do poznania najnowszych produktów żywnościowych, produktów gospodarstwa domowego, odzieży, kosmetyków, sprzętu AGD i innych produktów z całego świata.

Na III targach CICPE spotkali się przedstawiciele wielu krajów, aby zaprezentować swoje wysokiej jakości towary konsumpcyjne. Gość honorowy – Włochy – zademonstrowały swoje produkty za pośrednictwem ogromnego pawilonu o powierzchni 1800 m², w którym można było podziwiać m.in. samochody marki Ferrari, Maserati, Lamborghini, Ducati, Panerai i inne produkty renomowanych producentów.

Tegoroczne Expo to wyjątkowe wydarzenie, które odbędzie się 12 i 13 kwietnia. W ramach imprezy produkty 28 marek, wśród których znajdą się L’Oréal, Kärcher, Carpigiani, Diageo, Platinum Guild International, Huawei i Dell z mody, perfum, biżuterii, alkoholi, żywności luksusowej, elektroniki i biotechnologii, zostaną zaprezentowane na rynku. Oprócz tego znajdą się także produkty lifestyle, tradycyjne wyroby rzemieślnicze oraz wyjątkowe rzeźby z brązu z letniej rezydencji Yuanmingyuan, które będą prezentowane po raz pierwszy na CICPE.

Targi Expo 2000 przyciągnęły międzynarodowych nabywców z całego świata, w tym z Francji, Niemiec, Japonii, Korei, Singapuru, Wietnamu, Indonezji i Tajlandii. Komitet organizacyjny miał nadzieję, że goście znajdą tu najlepsze możliwe oferty.

Jako jedno z najważniejszych wydarzeń wystawienniczych w regionie, targi CICPE w swoim trzecim roku istnienia są źródłem cennych informacji o produktach konsumenckich o wysokiej jakości, a także jedynym w swoim rodzaju wydarzeniem w Azji.

Expo, zorganizowane w Hajnianie przez dwa lata z rzędu, ma na celu nie tylko wzmocnienie pozycji miasta jako portu wolnego handlu, ale również zapewnienie międzynarodowej platformy sprzedaży wysokiej jakości produktów konsumenckich.

Od dwóch lat Hajnany stały się popularnym miejscem do rozwijania działalności gospodarczej, czego potwierdzeniem są przybywające do miasta sklepy, zakłady pracy i oddziały z 52 krajów. Wśród nich znajdują się francuski LVMH i szwajcarski Richemont, którzy docenili korzyści płynące z polityki wolnego handlu prowadzonej w Hajnanie.

Widok z lotu ptaka na Hainan Międzynarodowe Centrum Konferencyjno-Wystawiennicze, miejsce konferencji trzeciego Chiny International Consumer Goods Expo jest imponujący. Obiekt składa się z pięciu pawilonów wystawowych, które łącznie mają powierzchnię ponad 100.000 m2. Jest to idealne miejsce dla firm, które chcą prezentować swoje produkty przed globalną publicznością.

Hainan Międzynarodowe Centrum Konferencyjno-Wystawiennicze jest niesamowitym miejscem, w którym firmy mogą prezentować swoje produkty przed szerokim gronem konsumentów. Obiekt składa się z pięciu pawilonów wystawowych o łącznej powierzchni ponad 100.000 m2 i zapewnia doskonałe warunki do prowadzenia prezentacji. Trzecia Chiny International Consumer Goods Expo to jedna z wielu imprez, które odbyły się w tym wspaniałym ośrodku.

W tym roku Włochy były gospodarzem targów CICPE, które odbywały się w Chinach. Włochy były honorowym gościem tegorocznych targów, a ich pawilon prezentował najnowsze produkty i technologie. Zdjęcie ukazuje wyjątkowość i unikalność włoskiej prezentacji.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version