Wiadomości Polska Biznes i finanse 60 lat McLAREN: TUMI i LAND NORRIS połączyli siły
Biznes i finanse

60 lat McLAREN: TUMI i LAND NORRIS połączyli siły

Odzwierciedlając wyjątkowe dziedzictwo elitarnego zespołu wyścigowego i renomowanego producenta luksusowych supersamochodów, elementy limitowanej kolekcji zostały zaprojektowane z dbałością o detale, które nawiązują do wyścigowych i drogowych aut.

Zdjęcia z kampanii TUMI | McLaren w wysokiej rozdzielczości dostępne są TU. Z tej okazji marka przygotowała specjalną limitowaną kolekcję, która ma pomóc osobom przeżywać wspaniałe przygody i oferuje idealną równowagę między wygodą a luksusem.

„Istnieje niezaprzeczalna synergia między dwiema markami zaangażowanymi w tworzenie światowej klasy luksusowych produktów o dużej efektywności, które dysponują dużą wiedzą na temat współdziałania technologii i funkcjonalności – powiedział dyrektor kreatywny TUMI Victor Sanz. – Cieszymy się ze współpracy z McLaren przy tej kolekcji oraz z możliwości wykorzystania słynnego odcienia papaya marki i połączenia nowoczesnych, lekkich materiałów przy tworzeniu walizek, toreb i akcesoriów dla uczczenia 60. rocznicy marki”.

Kolekcja TUMI x McLaren jest połączeniem wyjątkowych technologii i innowacji. Przez wykorzystanie nowoczesnych materiałów i konstrukcji, które są szczególnie odpowiednie dla nowych sezonowych elementów, udało nam się zaprojektować produkty, które są nie tylko modne i stylowe, ale także funkcjonalne i trwałe.

TUMI i McLaren łączą swoje pasje i wizje, aby stworzyć wyjątkową kolekcję, w której łączą nowoczesną technologię, innowacje i doskonałość w projektowaniu. Produkty te są wyjątkowo modne, stylowe, trwałe i funkcjonalne, dzięki wykorzystaniu najnowszych materiałów i konstrukcji.

TUMI i McLaren tworzą wyjątkową kolekcję, w której łączą technologię, innowacje i styl. Wykorzystując nowoczesne materiały i konstrukcje, tworzą produkty, które łączą w sobie funkcjonalność, trwałość i modny wygląd, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Dla pionierów, poszukiwaczy przygód oraz podróżników firma McLarena przygotowała specjalną limitowaną kolekcję w charakterystycznym odcieniu papaya, w skład której wchodzi plecak Velocity, walizka Aero International z 4 kółkami oraz torba Torque Sling. Dziś, 13 kwietnia, oficjalnie prezentujemy tę kolekcję, którą można nabyć w sklepach TUMI na całym świecie, jak również na stronie TUMI.com, a tworząca ją kampania „Unpack Tomorrow” obrazuje Landa.

„Wraz z TUMI chcieliśmy wykorzystać sukces naszej kolekcji podstawowej i kolekcji produktów z włókna węglowego, tworząc specjalny segment kapsułowy dla uczczenia sześćdziesięciolecia McLaren – powiedział Goran Ozbolt, główny projektant McLaren Automotive. – Ta edycja luksusowych artykułów podróżniczych wyraża także uznanie dla pasji naszego założyciela Bruce’a McLarena ukierunkowanej na przyszłość, przekraczanie granic i łączenie swobodnej funkcjonalności z nowoczesnym językiem designu, który odzwierciedla etos obydwu firm”.

Norris, który jest najmłodszym kierowcą Formuły 1, dzieli się swoją historią w kampanii „Unpack Tomorrow”. W klipie wideo można zobaczyć, jak wygląda jego supersamochód McLaren Artura, a także jego wyjątkowy styl noszenia torby marki TUMI. Norris wyjaśnia, jak jakość produktów TUMI pomaga mu w pokonywaniu wyzwań i osiąganiu sukcesów w jeździe na torze.

Kampania „Unpack Tomorrow” z udziałem Landa Norrisa wyświetla go jako najmłodszego kierowcę Formuły 1 i prezentuje jego podróż w filmowym montażu. Możesz zobaczyć supersamochód McLaren Artura, którym jeździ Norris, oraz dowiedzieć się, jak jakość torby TUMI nawiązuje do jego osiągnięć. Norris opowiada o wyzwaniach, z którymi się zmaga, oraz o tym, jak jakość produktów TUMI pomaga mu osiągać sukcesy.

Kampania „Unpack Tomorrow” jest niezwykłym spojrzeniem na życie Landa Norrisa i pokazuje, jak jakość produktów TUMI wzmacnia jego pasję do wyścigów. Filmowy montaż prezentuje supersamochód McLaren Artura, którym jeździ Norris, a także wyjaśnia, w jaki sposób jakość torby TUMI pomaga mu osiągnąć sukcesy.

Film wyprodukowany w ramach kampanii wraz z kierowcą formuły 1 przypomina o najlepiej sprzedających się elementach z kolekcji podstawowej TUMI | McLaren. Marka ponownie wprowadziła je w tym sezonie, aby uczcić specjalną rocznicę McLarena oraz partnerstwo między międzynarodową marką podróżniczą i lifestyle’ową a luksusową marką motoryzacyjną.

Kolekcja na sześćdziesięciolecie McLaren TUMI stała się tylko początkiem współpracy z firmą McLaren. W ramach współpracy, na najważniejszych wyścigach Grand Prix, zostanie opracowana seria treści o zasięgu globalnym, które będą wspierać lokalne społeczności, a także udział influencerów oraz ekskluzywne nagrody.

Firma TUMI od 1975 roku produkuje luksusowe akcesoria podróżne i biznesowe, które pomagają uczynić każdą podróż bardziej komfortową i przyjemną. Ich wytrzymałe przedmioty są wyposażone w funkcjonalne rozwiązania, które usprawniają codzienne życie i pozwalają na spełnienie marzeń. Dzięki kompozycji designu, jakości i innowacji, TUMI zapewnia swoim klientom produkty, które będą służyć przez wiele lat. Więcej informacji na temat produktów TUMI można znaleźć na ich stronie internetowej TUMI.com.

TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do Tumi, Inc.© 2023 Tumi, Inc.

Grupa McLaren to firma, która wyrosła z wizji Bruce’a McLarena, kierowcy, inżyniera i wizjonera pochodzącego z Nowej Zelandii. Powstała w Anglii, a od tamtego czasu wyścigowa drużyna McLarena jest jedną z najbardziej utytułowanych na świecie. Ma na swoim koncie 20 tytułów Mistrzostw Świata Formuły 1, 183 Grand Prix Formuły 1, 3 wygrane w wyścigu Indianapolis 500 oraz zwycięstwo w dwudziestoczterogodzinnym wyścigu Le Mans od razu po pierwszym podejściu. W latach 60. McLarena zaprezentował M6GT, jego pierwszy supersamochód, który stanowił wyraz jego wizji tworzenia najlepszych samochodów do jazdy po torze i po drodze.

McLaren jest wyjątkowym przykładem firmy, która wyrosła z wizji jednego człowieka i rozszerzyła swoje możliwości w wyścigach samochodowych na cały świat.

McLaren Group jest wiodącą na świecie firmą zajmującą się produkcją luksusowych i ekskluzywnych samochodów wyścigowych. Założony w 1963 roku przez Bruce’a McLarena – kierowcę wyścigowego, inżyniera i przedsiębiorcę – firma skupia się na tworzeniu supersamochodów i udziale w wyścigach. McLaren Automotive, część grupy, produkuje samochody ręcznie, natomiast McLaren Racing ma udziały w Mistrzostwach Świata Formuły 1 oraz INDYCAR w USA. Główna siedziba McLarena znajduje się w legendarnym Centrum Technologicznym McLaren w Woking, hrabstwo Surrey, Wielka Brytania. Firma słynie z innowacyjności i wyrafinowanej technologii, co czyni ją jednym z najważniejszych niezależnych przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version