Biznes i finanse

Nowy SUV GWM: Hi4 Technologia dla Twojej Klasy Średniej

Przeprowadzone przez portal ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl badanie wykazało, że w I kwartale 2023 r. rynek nieruchomości w Polsce odzyskał oddech, czego potwierdzeniem jest wzrost indeksu nastrojów pośredników do 56 pkt. Jest to ostatni taki wynik odnotowany w I kwartale 2022 r.

18 kwietnia targi Auto Shanghai 2023 stały się miejscem wielkiej premiery nowego średniej klasy SUV GWM HAVAL, znanego w Chinach jako „Fierce Dragon MAX”. Ten nowy model był przedmiotem wielkiego zainteresowania, jakie wzbudził wśród uczestników targów.

Nowy SUV HAVAL to pierwszy model marki GWM z zastosowaniem technologii Hi4. Jest to rodzinny pojazd typu SUV cechujący się wysokim poziomem inteligencji oraz najnowszymi rozwiązaniami w kwestii ekologicznego napędu. Rozstaw osi tego modelu to 2,8 metra, a jego wygląd zewnętrzny jest wyposażony w wiele nowoczesnych funkcji charakterystycznych dla pojazdów elektrycznych.

Haval wprowadzi swój nowy pojazd na rynek chiński w maju, o czym poinformował Qiao Xinyu, zastępca dyrektora generalnego ds. marketingu HAVAL. Podczas dedykowanej imprezy inauguracyjnej będzie można przekonać się o wyjątkowości tego pojazdu, dzięki innowacyjnej technologii Hi4. Użytkownicy mogą liczyć na zwiększoną wydajność, ekonomię i niezawodność.

Podczas targów motoryzacyjnych w Chinach, dyrektor ds. produktów firmy HAVAL zaprezentował znakomite wyniki pojazdu po przeprowadzeniu symulacji prawdziwych scenariuszy użytkowania. Według normy WLTC, zużycie paliwa było zaledwie 1,78 L/100 km, a czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wyniósł imponujące 6,8 s.

Hi4 to rewolucyjna technologia hybrydowa opracowana przez GWM, która łączy w sobie inteligentne funkcje z systemem napędu na cztery koła. Skrót Hi4 pochodzi od Hybrid Intelligent 4WD i wykorzystuje konstrukcję dwusilnikową z połączeniami równoległymi i szeregowymi pomiędzy przednią i tylną osią. Dzięki tej zaawansowanej technologii użytkownicy mogą cieszyć się zarówno wydajnością systemu 4WD, jak i efektywnością energetyczną systemu 2WD.

Hi4 zapewnia również zaawansowane możliwości połączenia z iTVC i systemem inteligentnego zarządzania energią firmy GWM, co umożliwia wydajną pracę układu napędowego w różnych warunkach i zakresach prędkości. To z kolei zapewnia konsumentom lepsze osiągi i oszczędność energii.

Dzięki technologii Hi4 w modelach, zużycie energii może być lepiej kontrolowane. Pojazdy te są wyposażone w 9 trybów jazdy, które można dynamicznie przełączać w zależności od warunków jazdy. Dzięki temu pojazd zawsze będzie pracował w optymalnym trybie jazdy, gwarantując maksymalne oszczędności energii.

20 kwietnia GWM zorganizowało w swojej siedzibie w Baoding jazdę próbną, aby goście z mediów mogli zapoznać się z nowymi produktami i technologiami energetycznymi. Technologia Hi4 pozwala na inteligentne rozpoznawanie różnych scenariuszy jazdy iTVC oraz szybką i dynamiczną zmianę momentu obrotowego pomiędzy przednią i tylną osią. W efekcie pojazd uzyskuje dużą moc w każdym scenariuszu jazdy. Na przykład, gdy pojazd rusza na płaskim terenie, moc jest równomiernie rozdzielana między przednią i tylną osią, co daje przewagę w szybkości przyspieszania nad tradycyjnymi układami dwusilnikowymi.

Po prezentacji przedstawiciele mediów wyrazili podziw dla przyspieszenia, stabilności w teście na torze o dużych prędkościach oraz technologii Hi4, które umożliwiają szybkie wprowadzenie pojazdu na rynki zagraniczne.


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM