PubMatic z siedzibą w Redwood City w Kalifornii ogłosił dzisiaj wprowadzenie Activate – przełomowego rozwiązania end-to-end Supply Path Optimization (SPO). Umożliwia ono kupującym wykonywanie bezpośrednich transakcji bez licytacji na platformie programatycznej PubMatic, dostęp do premium video i CTV w skali. Wśród pierwszych partnerów znajdują się dentsu, FuboTV, GroupM, Havas, LG, Mars i Omnicom Media Group Germany.
Activate umożliwia kupującym dostęp do szerokiego zakresu zasobów, pozwalając na korzystanie z najbardziej efektywnych i pożądanych kanałów, oferując jednocześnie wysoką jakość i precyzję w dostarczaniu reklamy.
Activate stanowi nowe wyzwanie dla branży – jest to pojedyncza warstwa technologii, która bezpośrednio łączy kupujących i sprzedawców cyfrowego mediów. Activate daje kupującym większą kontrolę nad ich wszechstronnymi inwestycjami w materiały wideo poprzez wykonywanie transakcji na wysokiej klasy CTV i wideo online w jednej platformie, umożliwiając bezproblemową zmianę ich bezpośredniego biznesu na programowy prywatny rynek (PMP) lub programowy gwarantowany (PG). Oczekuje się, że Activate ułatwi przejście budżetu na zlecenia do ekosystemu programowego ze względu na zmniejszenie złożoności, czasu i kosztów osiągniętych przy pomocy pojedynczej warstwy technologii. W rezultacie kupujący mogą oczekiwać zwiększonego zwrotu z inwestycji, a wydawcy mogą zobaczyć zwiększone przychody.
„Buyers and sellers of digital media are seeking a more efficient, transparent, and sustainable supply chain that delivers on programmatic’s full potential – said PubMatic co-founder and CEO, Rajeev Goel. – Activate extends the successful supply path optimization strategy we pioneered more than four years ago. By seamlessly connecting buyers and content owners via a single layer of technology, we are significantly reducing the hops, discrepancies, data proliferation, opacity, and complexity in the programmatic marketplace. This will result in higher ROI for buyers and increased revenue for publishers, consistent with our mission to fuel the endless potential of internet content creators who rely on advertising as a primary source of revenue.”
Nasz najnowszy produkt Activate, łączący technologię z akwizycji PubMatic z 2022 roku, jest w pełni zintegrowany z rozwijającym się oprogramowaniem PubMatic, w tym z jego Platformą Sprzedażową oraz Connect.
Today, Activate provides the industry’s first central hub for unified access to the full range of buying channels, including programmatic, direct deals, and private marketplaces.
Dziś Activate stanowi pierwszy na rynku centralny hub zapewniający zjednoczony dostęp do całego zakresu kanałów zakupu, w tym programatycznych, bezpośrednich umów oraz prywatnych giełd.
Wraz z zmianami zachowań konsumentów w kierunku strumieniowania, wydawcy i kupcy potrzebują bardziej efektywnych sposobów transakcji w zakresie CTV i zasobów wideo. Poprzez udoskonalenie i dostosowanie łańcucha dostaw reklamy cyfrowej w oparciu o potrzeby klienta, Activate wprowadza automatyzację do puli CTV i zasobów wideo, które nadal korzystają z przestarzałych metod transakcji. Według szacunków branżowych, nieprogramowe polecenia wstawiania mają stanowić prawie 60% transakcji CTV i 18% transakcji online wideo w 2023 roku. Activate oznacza rozszerzenie zasobów PubMatic o prawie 65 miliardów dolarów.
Nowa wersja 1:
Brad Stockton, SVP Video Innovation w dentsu, powiedział: „Dentsu jest zaangażowana w tworzenie partnerstw, które napędzają innowacje, skuteczność i efektywność w łańcuchu dostaw reklam cyfrowych. Korzystanie z Activate PubMatic pozwala naszym reklamodawcom na większą kontrolę nad inwestycjami wideo i CTV, a także wprowadza więcej środków pracy do ekosystemu”.
Nowa wersja 2:
Brad Stockton, SVP Video Innovation w dentsu, przyznał: „Jako firma, dentsu angażuje się w tworzenie partnerstw, które wspierają innowacje, efektywność i efektywność w łańcuchu dostaw reklam cyfrowych. Korzystając z Activate PubMatic, nasi reklamodawcy mają większą kontrolę nad inwestycjami wideo i CTV, a także wprowadzają więcej środków pracy do ekosystemu”.
Axel Jonuschies, Managing Partner ds. Globalnego Programmatycznego Inwestowania w firmie GroupM, powiedział: „Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym klientom jak najbardziej efektywnego i skutecznego dostępu do mediów. Przez długi czas współpracujemy z PubMatic w celu optymalizacji ścieżki dostarczania i niedawno uruchomiliśmy GroupM Premium Marketplace z ich udziałem, co pozwala na najbardziej bezpośredni i przejrzysty dostęp do premiumowych wydawców CTV i wideo. Za pomocą Activate możemy teraz kontynuować budowanie naszego rynku, co pozwala naszym klientom maksymalizować działające media i minimalizować koszty technologii na zagwarantowanych aktywacjach.”
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wieloletniej współpracy z PubMatic, która pomaga Havas Media w zapewnianiu przejrzystych i zrównoważonych rozwiązań dla reklamodawców – powiedział Tom Grant, SVP Group Director, Investment Operations, Havas Media Group North America. – Cieszymy się z kontynuowanej przez nich innowacji i skuteczności, która uprości łańcuch dostaw programowych w przypadku kupowania wideo i telewizji.
Ron Amram, Global Head of Media w Mars, stwierdził, że Mars jest zaangażowany w tworzenie efektywności i zrównoważonego rozwoju w naszej łańcuchu dostaw reklam. Platforma Activate PubMatic wyróżnia się w naszej strategii SPO, dając nam większą kontrolę nad tym, gdzie, jak i kiedy przeznaczamy nasze budżety CTV i wideo, co przyczynia się do ogólnego wzrostu naszej działalności.
Omnicom Media Group Germany jest zawsze na tropie nowych technologii, które pozwolą nam na skuteczne przezwyciężenie wyzwań, jakie stawia przed nami rynek programatyczny. Jesteśmy przekonani, że współpraca z PubMatic na Activate pozwoli nam na jeszcze lepsze wyniki kampanii, a także na bardziej efektywną komunikację oraz większe bezpieczeństwo dla marek – powiedział Can Zeybekler, Managing Partner w Omnicom Media Group Germany oraz dyrektor MPX. Jesteśmy podekscytowani, że będziemy mogli dalej rozwijać nasz biznes CTV.
Publisher Comments on Activate
Lynette Kaylor, SVP, Advertising Sales at FuboTV said: „Activate will prove to be a game-changer for CTV by optimizing the workflow and revenue models for all parties involved. It will help advertisers maximize their budgets and allow media owners to enjoy a higher level of transparency.”
Publisher Comments on Activate
Lynette Kaylor, SVP, Advertising Sales at FuboTV, highlighted the benefits Activate will bring to CTV, saying: „Activate will revolutionize the current programmatic supply chain by optimizing the workflow and revenue models. This will benefit both advertisers and media owners, who will be able to make the most of their budgets and enjoy increased transparency.”
LG Ad Solutions jest zachwycony współpracą z PubMatic przy Activate, co podkreśla nasze zobowiązanie do współpracy z markami i agencjami, którym służymy. Dzięki współpracy możemy zapewnić klientom dostęp do wysokiej jakości, bezpiecznych, wiarygodnych i wydajnych zasobów CTV – powiedziała Kelly McMahon, Wiceprezes i Główny Dyrektor Operacji Globalnych w LG Ad Solutions. – Widzimy już, że reklamodawcy przyjmują Platformę Activate, co udowadnia wartość większej przejrzystości, wydajności i wydajności w ekosystemie programowym.
PubMatic’s Activate helps you create and manage campaigns faster, increase visibility and optimize performance. Activate provides access to a range of tools and services that help you take control of your campaigns and make smarter decisions.
Activate gives you the insights and control you need to get the most out of your digital advertising efforts. With real-time access to performance data, you’ll be able to identify opportunities and make adjustments quickly to maximize the return on your media investments.
Discover the power of Activate and how it can help you reach new heights in digital advertising. Visit pubmatic.com/activate to learn more.
With Activate, you can take control of your campaigns and unlock new opportunities to drive value from your digital media investments. Activate provides access to advanced tools and services that enable you to identify opportunities, adjust your campaigns and optimize performance.
Activate helps you gain better visibility into your campaigns, enabling you to make data-driven decisions that can lead to increased ROI. With real-time access to performance metrics and reporting, you’ll be able to quickly identify and capitalize on opportunities to optimize performance.
Discover how Activate can help you reach new heights in digital advertising. Visit pubmatic.com/activate to learn more and get started.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl