Wiadomości Polska Polityka i społeczeństwo Używanie sztucznej inteligencji do zwalczania dezinformacji – implikacje na 5. konferencji 'Media Przyszłości’
Polityka i społeczeństwo

Używanie sztucznej inteligencji do zwalczania dezinformacji – implikacje na 5. konferencji 'Media Przyszłości’

Eksperci z całego świata będą dyskutować na temat wyzwań, jakie stoją przed współczesnymi mediami w kontekście wojny informacyjnej oraz rosnącego znaczenia sztucznej inteligencji podczas 5. edycji konferencji „Media Przyszłości”.

Konferencja ma na celu przeanalizowanie zmian, jakie zachodzą we współczesnych mediach, rozważenie wyzwań stojących przed branżą informacyjną oraz wypracowanie strategii na przyszłość. Przybywającymi gośćmi będą przedstawiciele europejskich agencji informacyjnych, dziennikarze, eksperci z NATO, a także specjaliści ds. sztucznej inteligencji.

5. Już 15 czerwca zapraszamy na konferencję „Media Przyszłości”, organizowaną przez Polską Agencję Prasową. Transmisja online będzie dostępna na adresach https://mediaprzyszlosci@pap.pl i https://pap.pl. Nie przegap okazji, aby dowiedzieć się jak będą wyglądać media przyszłości!

Podczas pierwszej części wydarzenia będziemy zastanawiać się nad siłą, jaką dezinformacja i fake newsy wywierają na opinię społeczną w różnych państwach europejskich. Zaproszeni goście poruszą temat dezinformacyjnych narracji i skali fałszywych informacji w swoich krajach, a także opowiedzą o odpowiedzialności mediów w walce z dezinformacją, ich przygotowaniu do tego zadania i dotychczasowych sukcesach.

Porozmawiamy z ekspertami z NATO na temat wyzwań związanych z komunikacją w czasie wojny informacyjnej, a także skutecznych metod ochrony przed rosyjską dezinformacją.

Druga część konferencji będzie skupiać się na sztucznej inteligencji, która niesie ze sobą coraz większe wyzwania dla branży medialnej. Dyskutować będziemy na temat, jak wpływają na nas technologie transformacyjne i jak będą wyglądać media w przyszłości. Przyjrzymy się także, jak sztucznej inteligencji można wykorzystać do tworzenia lepszych i bardziej przystępnych treści, jaką rolę odgrywa w walce z dezinformacją oraz jakich zagrożeń możemy się spodziewać.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version