Wiadomości Polska Biznes i finanse Bolt wprowadza nowe możliwości dla kobiet: setki kierowczyń dołączy do platformy!
Biznes i finanse

Bolt wprowadza nowe możliwości dla kobiet: setki kierowczyń dołączy do platformy!

Bolt i ALEDRIVE wspólnie zapraszają do współpracy kobiece kierowczynie, oferując im strategiczne partnerstwo w ramach kategorii „Kobiety dla kobiet”. Wspólnymi siłami połączono siły i w tym roku na drogi Polski wyjedzie kilkaset kierowczyń w zielono-fioletowych barwach. To kolejny krok w kierunku rozwijania inicjatywy, którą firma uruchomiła latem ubiegłego roku.

Bolt aktywnie wspiera kobiety w zawodzie kierowczyni. W ubiegłym roku firma po raz pierwszy wprowadziła kategorię „Kobiety dla kobiet”, która stała się dostępna w aż 9 miastach w Polsce. W celu dalszego rozwoju i upowszechnienia tego rozwiązania, Bolt nawiązał strategiczne partnerstwo z flotą ALEDRIVE, która specjalizuje się w wspieraniu kobiet zainteresowanych zostaniem kierowcami.

„Rok temu Bolt jako pierwsza platforma uruchomił na tak dużą skalę kategorię >>Kobiety dla kobiet<>Kobiety dla kobiet<<, mamy nadzieję zwrócić uwagę pań na możliwość pracy w zawodzie kierowczyni za pośrednictwem naszej platformy i pozyskania w ten sposób dodatkowego dochodu” – mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.

Kierowczynie ALEDRIVE są jednymi z pierwszych, którzy dostarczają usługi w ramach aplikacji Bolt. Oznakowanie floty to logo Bolt (zielone) oraz charakterystyczne barwy ALEDRIVE: fioletowo- różowe. To wzmacnia reprezentację naszych kierowczyń na platformie i daje wyraźny sygnał, że należy uważnie wybierać partnerów.

„Naszym celem jest, aby ALEDRIVE stwarzał nie tylko konkurencyjne warunki dla kierowczyń, ale przede wszystkim chcemy wyposażyć je w niezbędną wiedzę o tym zawodzie. Mamy świadomość, że praca kierowczyni jeżdżącej z aplikacją taką jak Bolt nie jest dla nich oczywistym wyborem. Dlatego w naszej współpracy stawiamy na stałe wsparcie, rozmaite szkolenia oraz komfortowe modele samochodów” – mówi Magdalena Warnke z ALEDRIVE.

Bolt i ALEDRIVE współpracują, aby dostarczyć kierowczyniom w Warszawie i Wrocławiu wygodny i bezpieczny sposób poruszania się po mieście. Na początku tego roku w ramach współpracy nawet kilkaset samochodów stanie do dyspozycji użytkowników aplikacji Bolt.

„Dołączyłam do ALEDRIVE, ponieważ szukałam elastycznej formy zarobku, która pozwoli mi na korzystanie ze służbowego samochodu. Sama decyduję, kiedy wsiadam za kierownicę. Cenię sobie dostępność kategorii >>Kobiety dla kobiet<< jaką oferuje aplikacja Bolt – wiem, że wiele pasażerek jej poszukuje np. wieczorami, a zatem klientek nie brakuje” – mówi Magdalena Haraszczuk, kierowczyni jeżdżąca z aplikacją Bolt.

Dzięki zebranym danym wiemy, że stereotyp dotyczący zawodu kierowcy jako typowo męskiego powstrzymuje 25% badanych kobiet przed wykonywaniem tego zawodu. Jednocześnie wyniki pokazują, że coraz więcej kobiet potrzebuje dodatkowych środków finansowych (93% badanych). Bolt postanowił zareagować na te potrzeby i zainwestował 2.5 miliona euro w kampanię „Kobiety za kierownicą”, która ma złamać stereotypy i zmotywować kobiety do wykonywania tego zawodu.

Bolt to jeden z liderów w dziedzinie innowacyjnych technologii i usług w zakresie mobilności. Firma stosuje najnowsze technologie, aby zapewnić bezpieczniejsze i zrównoważone usługi przewozowe, oferując klientom szybszy, tańszy i wygodniejszy sposób przemieszczania się po miastach.

Bolt to europejska superaplikacja, stworzona z myślą o poprawie jakości życia mieszkańców miast. Poprzez wprowadzenie nowoczesnych technologii, Bolt ułatwia mieszkańcom łatwy i przyjazny dostęp do współdzielonych środków transportu, dostawy jedzenia i artykułów spożywczych oraz wypożyczalni hulajnóg.

Bolt stał się jednym z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się firm w Europie. Obecnie z usług Boltu korzysta już ponad 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach. Firma wspiera mieszkańców miast w rezygnacji z samochodów na rzecz zrównoważonej mobilności, oferując im szybsze, tańsze i wygodniejsze usługi przewozowe.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version