Biznes i finanse

Hisense wśród najlepszych globalnych marek chińskich – Ranking Kantar BrandZandtrade; 2023

Prawie 65 miliardów złotych – to kwota, jaką polskie banki i SKOK-i udzieliły w 2022 r. kredytów gotówkowych. Według danych Biura Informacji Kredytowej najczęściej pojedyncze świadczenia nie przekraczały kwoty 50 tysięcy złotych.

Hisense, lider w dziedzinie AGD i elektroniki użytkowej, osiągnął kolejny sukces, został bowiem wyróżniony w zestawieniu Kantar BrandZ™, znajdując się w pierwszej dziesiątce najbardziej cenionych na świecie chińskich marek. Jest to już siódmy rok z rzędu, gdy firma znajduje się na tej zacnej liście.

15 czerwca 2023 roku Google i Kantar nagrodziły Hisense za wybitne osiągnięcia w globalizacji. W nagrodzonym przedsiębiorstwie świadomie wybierano strategię lokalności, która polegała na stworzeniu marki Hisense International, wspieranej przez wytwarzanie najnowocześniejszych produktów. Zastosowanie lokalnych badań i rozwoju, produkcji oraz marketingu pozwoliło skutecznie dostosowywać produkty do potrzeb rynku. W efekcie w 2022 roku, przychody zagraniczne Hisense wyniosły 75,7 miliarda RMB (41% całkowitych przychodów), a przychody z marki Hisense International stanowiły 83%.

Hisense wykazało się silnym zaangażowaniem w dziedzinie globalizacji, co potwierdza jego długotrwały sukces w rankingu 10 najlepszych globalnych marek. Firma dba o stały rozwój, dzięki czemu jej wyroby są dostępne dla klientów na całym świecie.

„Aby utrzymać wysoką pozycję, musimy wybić się poza konkurencję na niskim poziomie w kierunku segmentu oferującego wysoką jakość i poszerzać działalność w branżach oferujących produkty z górnej półki” – powiedział Shaoqian Jia, prezes zarządu i dyrektor generalny, który również uważa, że produkty najwyższej jakości są jedynym sposobem na wypromowanie marki na świecie.

Rok 2020 to znacząca zmiana w otoczeniu rynkowym. Wszyscy konsumenci z 11 rynków na całym świecie, w tym z Wielkiej Brytanii, USA, Japonii, Francji, Niemczech i Australii, zaczęli wybierać produkty, które są nie tylko wyjątkowo funkcjonalne, ale też wyrażają ich aspiracje. Aby zdobyć pozycję na rynku i pozyskać nowych klientów, firmy muszą skupić się na stworzeniu produktu, który będzie nie tylko skuteczny, ale też godny zaufania i wzbudzi zaufanie u konsumentów.

Firmy muszą też przekonać konsumentów do tego, że ich produkty są najlepsze, oferując wsparcie i zaangażowanie na każdym etapie. Wielu konsumentów poszukuje teraz produktów, które będą wytrzymałe i zapewnią im wysoką jakość, a także produktów, które wyrażą ich własne aspiracje i wartości. Dlatego firmy muszą wykazać się większą odpowiedzialnością i zrozumieniem, aby zapewnić swoim klientom produkty, które spełnią ich oczekiwania i przekonają ich do zakupu.

Hisense zapewnia produkty o wysokiej jakości, które są innowacyjne technologicznie i dostosowane do potrzeb klientów na całym świecie. Dzięki temu marka Hisense jest w stanie wygenerować wpływy globalne, wspiera zrównoważony rozwój i zyskuje pozycję na rynku światowej klasy.

Hisense to wiodąca marka w dziedzinie nowoczesnego sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Ich produkty przekraczają granice, są obecne w ponad 160 krajach na całym świecie. W ich ofercie znajdują się Smart TV, sprzęt AGD oraz nowoczesne technologie IT.

Hisense to marka, która błyskawicznie się rozwija, oferując szeroką gamę produktów z zakresu elektroniki i technologii. Pragnąc sprostać wymaganiom współczesnego świata, Hisense wprowadza innowacje w dziedzinie Smart TV, inteligentnego sprzętu AGD i technologii IT, a ich produkty są dostępne w ponad 160 krajach na całym świecie.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM