Wiadomości Polska Biznes i finanse Klucz do pięknej skóry: Clandeacute; De Peau Beautandeacute; przedstawia naukowe podejście do pielęgnacji
Biznes i finanse

Klucz do pięknej skóry: Clandeacute; De Peau Beautandeacute; przedstawia naukowe podejście do pielęgnacji

Clé de Peau Beauté jest dumne z zaprezentowania trzydniowego, globalnego wydarzenia, które pozwoli odkryć rewolucyjne, naukowe podejście do pielęgnacji skóry. Jego głównym punktem będzie premiera inspirującej instalacji „Unseen Intelligence”, opartej na sztuce AI autorstwa Refika Anadola.

W dniach 26-28 czerwca 2023 r. w Tokio, w Japonii, odbyło się globalne wydarzenie, zorganizowane przez międzynarodową luksusową markę kosmetyków do pielęgnacji twarzy i makijażu, Clé de Peau Beauté, należącą do Shiseido Co. Ltd. Wydarzenie pozwoliło uczestnikom 18 krajów poznać innowacje i wiedzę naukową marki dotyczące pielęgnacji skóry – koncepcję „Skin Intelligence”. W ramach wydarzenia odbyła się również premiera wizjonerskiej współpracy Refika Anadola ze Shiseido Co. Ltd. W Tokyo Midtown, w dzielnicy Roppongi, można podziwiać jego instalację „Unseen Intelligence”, która powstała na bazie jego pionierskiego podejścia do narracji danych. Ponadto w Globalnym Centrum Innowacji Shiseido w Jokohamie zaprezentowano pierwszą wizualizację sieci genów skóry.

Od początku istnienia marki Clé de Peau Beauté w 1982 roku, naszym celem jest pogłębienie zrozumienia tego, co określamy jako „inteligencję skóry”. Chcemy wspierać skórę w jej naturalnych zdolnościach do rozpoznawania pozytywnych i negatywnych bodźców, aby zapewnić jej optymalne funkcjonowanie. Nasza firma stosuje nowe technologie, które mają na celu zwiększenie naturalnych barier ochronnych skóry, co przyczynia się do uzyskania atrakcyjnego kolorytu i blasku.

Mizuki Hashimoto, dyrektor Marki Clé de Peau Beauté, wyraziła swoją dumę, mówiąc: „Jesteśmy dumni z naszego wkładu w innowacje poprzez naszą koncepcję >>Skin Intelligence<<, która zmienia sposób, w jaki eksperci od urody na całym świecie myślą o pielęgnacji skóry. Z przyjemnością definiujemy przyszłość tej branży, a także cieszymy się z nieograniczonych możliwości, które pozostają przed nami w lepszej przyszłości”.

Kiyoshi Sato, dyrektor ds. technologii Clé de Peau Beauté, wyraził swoją wdzięczność ekspertom z całego świata, którzy odwiedzili ich laboratoria i poznali ich wizualizację sieci genów skóry. Jest to wyjątkowe osiągnięcie, które umożliwiło naukowcom wnikliwsze poznanie wrodzonej inteligencji skóry. Aby upamiętnić to naukowe dokonanie, Clé de Peau Beauté przekazało zbiór danych Refikowi Anadolowi, który wykorzystał je w swojej artystycznej pracy. Wspólnie odkryli oni świat, o którym wiedzieli, że istnieje, ale do tej pory pozostawał ukryty.

Refik Anadol i Clé de Peau Beauté współpracują, aby stworzyć pouczające i inspirujące doświadczenie, ożywiając autonomiczny system „inteligencji skóry” i dzieląc się nim z odbiorcami z całego świata.

Refik Anadol, artysta, z którym Clé de Peau Beauté nawiązało współpracę, powiedział: „Na naszej współpracy z Clé de Peau Beauté została wyrażona wyjątkowa analogia między inteligencją skóry a sztuczną inteligencją, wizja, która przez lata była realizowana przez naszą firmę. Badacze z Clé de Peau Beauté skupiają się w szczególności na tym, co jest niewidoczne dla oka – witalne siły naszego myślącego organu, jakim jest skóra”.

Clé de Peau Beauté tworzy wyjątkowe produkty, dzięki którym każda kobieta może odkryć swój naturalny blask. Marka łączy innowacyjne technologie z dbałością o szczegóły, aby zapewnić zarówno piękne, jak i zdrowe skórze. Produkty marki zawierają najwyższej jakości składniki i są tworzone zgodnie z filozofią, która pozwala kobietom wyrazić siebie i poczuć się wyjątkowo. Przy pomocy Clé de Peau Beauté każda kobieta może wydobyć swoją wyjątkowość i poprawić kondycję skóry, nadając jej wyjątkowy blask.

Clé de Peau Beauté, marka luksusowa należąca do Shiseido Co. Ltd., stała się pojęciem w dziedzinie piękna. Nazwa oznacza klucz do piękna skóry, a filozofia marki opiera się na wyzwalaniu mocy blasku kobiet za pomocą innowacyjnych technologii kosmetyków i makijażu z całego świata. Kosmetyki marki gwarantują wyjątkowy blask i są dostępne w 23 krajach i regionach świata. Dzięki nim każda kobieta może odkryć swój własny naturalny blask oraz zadbać o maksymalne piękno swojej skóry.

Clé de Peau Beauté oferuje produkty wyjątkowej jakości, stworzone zgodnie z filozofią, która pozwala kobietom wyrazić siebie i poczuć się wyjątkowo. Produkty marki zawierają innowacyjne technologie i dbałość o szczegóły, aby zapewnić zarówno piękną, jak i zdrową skórę. Przy pomocy Clé de Peau Beauté każda kobieta może zadbać o swoje piękno i wyrazić własną wyjątkowość.

Oficjalna strona internetowa Clé de Peau Beauté to www.cledepeau-beaute.com, a profil na Instagramie można znaleźć pod adresem instagram.com/cledepeaubeaute.

Refik Anadol to twórca, który wykorzystuje dane jako główny materiał swoich prac. Artysta skłania odbiorców do wywarcia krytycznego spojrzenia na naszą relację ze światem fizycznym, zdecentralizowane sieci, zbiorowe doświadczenia i kreatywny potencjał maszyn. Jego dzieła, takie jak rzeźby oparte na danych, audiowizualne prezentacje na żywo i instalacje środowiskowe zostały zaprezentowane w wielu uznanych galeriach i muzeach na całym świecie, w tym w Centre Pompidou-Metz, Biennale Architektury w Wenecji i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku.

Clé de Peau Beauté to luksusowa marka kosmetyczna, która współpracuje z artystami, aby wspierać ich twórczość i kreatywność. Marka została wybrana przez Refika Anadola jako partner strategiczny jego projektu zatytułowanego 'The Great Silence’.

Projekt The Great Silence Refika Anadola próbuje odpowiedzieć na pytanie: „Jak wykorzystać sztukę i technologię, aby pomóc ludziom wyrazić swoje uczucia i myśli?”. Projekt składa się z wielu wystaw, m.in. wystawa w Muzeum Historii Naturalnej w Nowym Jorku i wystawa w Centrum Sztuki Współczesnej w San Francisco, które składają się z dzieł sztuki opartych na danych i AI.


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version