Wiadomości Polska Biznes i finanse Transformuj swoje eksponaty na produkty podczas Międzynarodowych Targów Importu z Chin
Biznes i finanse

Transformuj swoje eksponaty na produkty podczas Międzynarodowych Targów Importu z Chin

CIIE rośnie w siłę od pięciu lat, stając się jednym z kluczowych miejsc na świecie, w którym wprowadzane są nowe produkty i najnowsze technologie. Szybkość zmian jest imponująca, a CIIE okazuje się być często wybierane jako miejsce prezentowania nowinek rynkowych oraz innowacyjnych usług.

Konsumpcja chińskiego społeczeństwa osiągnęła nowy poziom dzięki wprowadzaniu na rynek luksusowych produktów z całego świata, w tym hiszpańskiej szynki, francuskiego wina i nowozelandzkiego mleka. Zaawansowane technologie i wysokiej jakości produkty, takie jak samochody bezzałogowe, rozruszniki serca o wielkości monety, roboty tenisowe i inne, pozwalają na przyspieszenie budowy krajowej struktury przemysłowej.

Amorepacific, globalna firma kosmetyczna, z siedzibą w Korei Południowej, dumnie reprezentowała swoją markę na pięciu edycjach targów CIIE. Zatrudnieni tam pracownicy mieli okazję przybliżyć swoje produkty, a historia tej firmy sięga aż 70 lat. Huang Yongmin, jej dyrektor, zauważa:

„W porównaniu z innymi wystawami, platforma CIIE jest naprawdę wyjątkowa. Nasze eksponaty nie tylko zyskały ogromną ekspozycję, ale także stworzyły doskonałą okazję dla firm do uzyskania wglądu w konsumentów. Wiele eksponatów szybko weszło na chiński rynek i stało się ulubieńcami chińskich konsumentów”.

Firma Amorepacific szczyciła się swoją piątą edycją CIIE, prezentując 7 swoich głównych marek, ponad 500 ekspozycji oraz 20 nowych produktów. Między innymi, goście mogli zobaczyć światową premierę nowych produktów marki Laneige, a także pierwszą wystawę usługi personalizowanego środka do kąpieli (Bathbot połączony z umysłem). Przyciągnięcie ponad 200 000 osób było dowodem na wszechstronność siły grupy w zakresie badań i rozwoju oraz innowacyjne osiągnięcia w Chinach, co zostało docenione przez rząd i media. Innowacyjne produkty takie jak technologia maski do druku 3D, wykrywacz koloru skóry Hera, lustrzany tester skóry, personalizowany agent kąpieli, spotkały się z dużym entuzjazmem odwiedzających, a twórcy otrzymali cenne informacje zwrotne.

Firma Amorepacific zaprezentowała siłę swojej grupy na piątej edycji CIIE. Wystawa obejmowała 7 głównych marek, ponad 500 eksponatów i 20 nowych produktów, w tym światową premierę nowych produktów marki Laneige oraz pierwszą wystawę usługi personalizowanego środka do kąpieli (Bathbot połączony z umysłem). Przyciągnęło to ponad 200 000 osób, co świadczy o wszechstronności siły grupy w zakresie badań i rozwoju oraz innowacyjnych osiągnięć w Chinach. Zainteresowanie rządu i mediów było ogromne. Innowacyjne produkty, takie jak technologia maski do druku 3D, wykrywacz koloru skóry Hera, lustrzany tester skóry, personalizowany agent kąpieli, przyciągnęły wielu fanów, a twórcy otrzymali cenne informacje zwrotne.

L’Oreal odnotował niesamowity postęp w ciągu ostatnich pięciu lat, wprowadzając na rynek 16 międzynarodowych marek i setki nowych produktów. Niedawno „Drukarka do szminek” marki YSL została wprowadzona na rynek, a jej popularność w Chinach i poza nimi wzrosła z dnia na dzień. Dodatkowo, „Zero Time Difference” wraz z pierwszą wystawą 4. CIIE została uruchomiona w Chinach, spotkawszy się z entuzjastycznym przyjęciem.

Przez ostatnie pięć lat firma Takeda Pharmaceutical z powodzeniem wprowadziła na rynek chiński 9 nowych produktów, z których 8 zostało włączonych do katalogu Boao Lecheng International Medical Tourism Pioneer Zone na terenie portu wolnego handlu w Hainan. Kärcher z kolei po raz pierwszy pojawił się na Międzynarodowych Targach Importu w Chinach, gdzie prezentował swoje kompletne miejskie rozwiązania sanitarne przystosowane do lokalnego rynku. Do tej pory w większości prowincji, regionów autonomicznych i gmin zostały wprowadzone ponad 500 urządzeń sanitarnych serii Kärcher MC.

IAM, brytyjska marka wysokiej jakości urządzeń elektrycznych, wywołała duże zainteresowanie agentów i klientów po swojej pierwszej udziale w CIIE w 2021 roku. W listopadzie 2022 r. IAM zaprezentowała swój najnowocześniejszy oczyszczacz powietrza, wyposażony w funkcje usuwania aldehydów i bakterii na targach CIIE. Przyciągnęło to uwagę klientów, którzy doprowadzili sprzedaż tego urządzenia do pierwszego miejsca w chińskim rynku wysokiej klasy oczyszczaczy powietrza, których ceny wahają się od 4000 juanów i więcej.

Szósta edycja China International Import Expo (CIIE) odbędzie się w Szanghaju w dniach od 5 do 10 listopada br., oferując wszystkim uczestnikom szansę na wykorzystanie szerokiego zakresu możliwości i innowacji. Firmy takie jak Amorepacific i IAM będą kontynuować swoje zaangażowanie, aby móc w pełni wykorzystać potencjał chińskiego i globalnego rynku.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version