Fani muzyki mieli szansę wyjątkowego doświadczenia, kiedy Stormzy wystąpił w piątkowym koncercie „Press Play” zorganizowanym przez markę Rockstar Energy. Widzowie mieli okazję śledzić koncert na żywo w pięciu wirtualnych światach, dostępnych w serwisie Spotify do 4 sierpnia 2023 roku.
25 lipca 2023 roku marka Rockstar Energy Drink® zrewolucjonizowała świat muzyki, organizując pierwszy w swoim rodzaju cyfrowy koncert z udziałem globalnej supergwiazdy Stormzy’ego. Ten wyjątkowy występ wykorzystał innowacyjną technologię za sprawą platformy marki Rockstar „Press Play” i przeniósł fanów do pięciu ekscytujących wirtualnych rzeczywistości. Na Spotify Stage wystąpili także lokalni artyści – Ronisia, Tribbs & Smolasty oraz Azet, którzy rozgrzali sceny we Francji, Polsce i Niemczech. Rockstar Energy Drink® zapewnił fanom energię potrzebną do zabawy, przejścia z trybu pracy do zabawy bez względu na to, gdzie się znajdują.
Koncert „Press Play” marki Rockstar zorganizowany w serwisie Spotify urzekł fanów na całym świecie. Stormzy wystąpił z utworami ze swojego ostatniego albumu, m.in. „Hide & Seek” i „This is What I Mean”, oraz z największymi przebojami, takimi jak „Big for Your Boots”, „Crown” i bijącym rekordy singlem „Vossi Bop”. Podczas cyfrowego koncertu można było oglądać występ artysty na żywo na głównej scenie, a także odbyć podróż do pięciu różnych światów. W „City Nights” na tle hipnotyzujących, podświetlonych neonami, nocnych pejzaży publiczność miała okazję delektować się energetycznym występem Stormzy’ego. „Gaming” zainspirowane zamiłowaniem artysty do gier wideo przywodziło na myśl popularne przygodowe gry akcji. „Abstract” składało się z kolorowych tłów i sylwetki Stormzy’ego, dzięki czemu tworzyło ekscytującą atmosferę. Natomiast w świecie „Explore” można było podziwiać artystę w otoczeniu imponujących krajobrazów.
„Współpraca z marką Rockstar przy organizacji tego występu była niesamowitym przeżyciem. Projekt ten od początku wyznacza nowe granice: od wykorzystania kostiumu, do przechwytywania ruchu, aż po stworzenie mojego awatara występującego w pięciu cyfrowych światach. Mam nadzieję, że widowisko wzbudzi taką samą energią i podekscytowanie wśród fanów jak we mnie”.
Stormzy, artysta cieszący się uznaniem na całym świecie, główna gwiazda wydarzenia marki Rockstar „Press Play”, wyraził swoje entuzjazm:
Platforma marki Rockstar „Press Play”, stworzona z myślą o dążeniu do realizacji marzeń i pasji, zapewniając fanom energię i motywację, przybrała formę cyfrowego koncertu, który jest dostępny za darmo na Spotify bez konieczności subskrypcji. Ponadto udostępniono wersję z tłumaczeniem na brytyjski język migowy (BSL). Choreografię przygotował Chris Fonseca, niesłyszący artysta, który wykorzystuje BSL i ekspresyjny taniec, aby dodać występowi Stormzy’ego żywego charakteru. Widzowie z całego świata mogli oglądać występ na świeżym powietrzu w dużych miastach, takich jak Londyn, Kopenhaga czy Liverpool.
Stormzy, słynny artysta, którego dorobek doceniono na całym świecie, wystąpił jako headliner wydarzenia marki Rockstar „Press Play”, wyrażając swoje uznanie:
Platforma „Press Play” marki Rockstar pomaga fanom w realizacji ich marzeń i pasji, zapewniając im potrzebną energię i motywację. Marka Rockstar umożliwiła oddanie się muzyce poprzez cyfrowy koncert „Press Play”, który jest dostępny bezpłatnie na Spotify bez wymogu subskrypcji. Ponadto udostępniono wersję z tłumaczeniem na brytyjski język migowy (BSL). Choreografię do występu przygotował Chris Fonseca, utalentowany, niesłyszący artysta, który wykorzystuje BSL i ekspresyjny taniec, by dodać występowi Stormzy’ego wyjątkowego charakteru. Fani z całego świata mieli okazję oglądać występ na świeżym powietrzu w wielu miastach, w tym Londynie, Kopenhadze i Liverpoolu.
Podczas występu w poszczególnych wirtualnych światach Stormzy zaprezentował szeroką gamę oryginalnych strojów, które zostały stworzone przez stylistkę Melissa Holdbrook-Aposse. Mark Maciver zajął się natomiast jego uczesaniem. Artysta pojawił się w świecie wirtualnym w różnorodnych kreacjach, począwszy od jego słynnego, czarnego dresu, przez stylowe czarne bojówki i kamizelkę, aż po metaliczny strój z kurtką typu puffer.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością zaprezentowania zorganizowanego przez Rockstar koncertu >>Press Play<<. Idealnie oddaje on etos marki, która pragnie zapewniać energię wszystkim ludziom, zachęcając ich do oddawania się swoim ulubionym aktywnościom. Niezwykły występ Stormzy'ego i dynamiczna aranżacja Chrisa Fonseki były energetyzujące i dały fanom muzyki zastrzyk energii potrzebnej, by zapomnieć o pracy i świetnie się bawić. Pragniemy dostarczać energię wszystkim, którzy jej potrzebują. Mamy nadzieję, że dzięki temu występowi i napojom marki Rockstar fani jak najlepiej spożytkują swój czas wolny”.
Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo, z entuzjazmem wypowiedział się na temat cyfrowego występu: „Cieszymy się, że możemy wspierać tak niezwykły cykl występów, jakim jest „Press Play”. Jest to wspaniała okazja do podzielenia się muzyką z najlepszymi wykonawcami w kraju i umożliwienia fanom na całym świecie zapoznania się z ich twórczością.”
Zapraszamy do słuchania występów Stormzy’ego, Ronisii, Tribbsa & Smolastego i Azeta w ramach cyklu „Press Play”. Streamuj utwory w serwisie Spotify i YouTube, a także skorzystaj z dostępnego tłumaczenia w brytyjskim języku migowym (BSL)!
Bart LaCount, wiceprezes PepsiCo, z radością mówi: „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać tę fenomenalną serię występów. To niezwykła okazja, aby połączyć fanów muzyki z najlepszymi wykonawcami w kraju, dając im możliwość zapoznania się z ich wspaniałymi dziełami.”
Odwiedź Spotify i YouTube i ciesz się muzyką Stormzy’ego, Ronisii, Tribbsa & Smolastego i Azeta. Skorzystaj z dostępnego tłumaczenia w języku migowym (BSL) i delektuj się niesamowitymi występami!
Jeśli chcesz dowiedzieć się wszystkiego o koncercie „Press Play” organizowanym przez markę Rockstar oraz jak zdobyć bilety na nadchodzący występ Stormzy’ego, zapraszamy Cię do obserwowania profilu @rockstarpl na Instagramie.
Koncert „Press Play” jest dostępny za darmo na platformie Spotify, zarówno w wersji Free, jak i Premium.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat koncertu, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: pepsicomediarelations@pepsico.com.
PepsiCo to międzynarodowa firma, której produkty są dostępne w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie. W 2022 roku przychody netto wyniosły ponad 86 miliardów dolarów amerykańskich.
Każda z marek należących do koncernu generuje przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich w ciągu roku. Wśród nich wymienia się: Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker oraz SodaStream.
PepsiCo ma wizję, aby być światowym liderem w gotowych do spożycia produktach i napojach. Dlatego firma wprowadziła strategiczną transformację, zwaną pep+, która ma na celu zrównoważony rozwój i inspirowanie pozytywnych zmian na Ziemi. Więcej o firmie można dowiedzieć się na stronach www.pepsico.com i www.pepsicopoland.com.
Stormzy to jedna z najbardziej znanych postaci w Wielkiej Brytanii, zasłużył sobie na to swoją szczerą i wiarygodną osobowością. Jego dotychczasowe albumy – „Gang Signs & Prayer”, „Heavy Is The Head” i „This Is What I Mean” – odniosły sukces, wszystkie trafiły na pierwsze miejsca listy przebojów UK Album Chart. Ponadto dwie pierwsze płyty zostały nominowane do Mercury Music Prize. Stormzy stał się symbolem aktywności społecznej i działań na rzecz wzmacniania pozycji czarnoskórej ludności. Jego działalność może stanowić wzór dla wielu innych osób.
Stormzy pochodzi z południa Londynu (Anglia) i odnosi coraz większy sukces. Jego trzy albumy zostały uznane za najlepsze w Wielkiej Brytanii, a dwa z nich zostały nominowane do Mercury Music Prize. Artysta jest rekordzistą, ponieważ wszystkie trzy albumy znalazły się na 1. miejscu listy przebojów UK Album Chart. Stormzy jest również postacią inspirującą innych i nieustannie działa na rzecz wzmacniania pozycji czarnoskórej ludności oraz aktywizmu społecznego.
W lipcu 2018 roku Stormzy ogłosił powstanie swojej wydawniczej marki #Merky Books w ramach Penguin Random House UK. Przybliżyła ona czytelnikom najlepsze pozycje z gatunków beletrystyki, literatury faktu i poezji. W sierpniu tego samego roku ogłosił utworzenie The Stormzy Scholarship, stypendium przyznawanego co roku czarnym Brytyjczykom pragnącym uczyć się na University of Cambridge. Aby zapewnić wsparcie dla swojej społeczności, Stormzy założył fundację charytatywną #Merky Foundation, która w ciągu 10 lat otrzyma 10 mln GBP na cele związane z walką z nierównościami rasowymi, reformą wymiaru sprawiedliwości i wzmacnianiem pozycji ludności czarnej w Wielkiej Brytanii.
Źródło: pap-mediaroom.pl