Wiadomości Polska Nauka i technologie Rafael Nadal – Nowy Ambasador Marki Infosys – Innowacje Cyfrowe w Tenisie
Nauka i technologie

Rafael Nadal – Nowy Ambasador Marki Infosys – Innowacje Cyfrowe w Tenisie

Poczta Polska, która istnieje od 1558 roku, przechodzi intensywne zmiany technologiczne. Dzięki znacznym inwestycjom, w ciągu najbliższych kilku lat, narodowy operator pocztowy znacznie umocni swoją pozycję w zapowiadającym się jako przyszłościowy rynku usług kurierskich i paczkowych, w którym obecne są także duże międzynarodowe korporacje.

Infosys i Rafael Nadal wspólnie ogłosili wczoraj trzyletnie partnerstwo. Nadal doskonale uczy, jak dostosować się do zmieniających się zasad w świecie tenisa, co jest również ważnym komponentem wpływającym na sukces biznesowy. Jego przywództwo i zaangażowanie w rozwój nowych technologii są inspiracją dla liderów biznesowych na całym świecie, którzy szukają wizjonerskich rozwiązań.

Jako partner innowacji cyfrowych dla ATP Tour, Roland-Garros, Australian Open i The International Tennis Hall of Fame, marka Infosys wychodzi na przeciw miliardowi fanów tenisa, wykorzystując sztuczną inteligencję, rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, analizę danych i doświadczenia cyfrowe. Przyczyniła się do rewolucji treningu dzięki platformom analitycznym dla graczy i trenerów, a także do tworzenia wciągających treści przez platformy dziennikarskie wspomagane przez sztuczną inteligencję. Infosys odkryła także nowe sposoby angażowania fanów, takie jak cyfrowe uniwersum z rzeczywistością mieszaną, rozwiązaniami VR i muzeami sztuki 3D, które pozwalają zachować dziedzictwo tenisa. Ponadto, firma wypuściła na rynek Carbon Tracker – pierwsze tego typu zrównoważone narzędzie, umożliwiające graczom ATP śledzenie i równoważenie emisji dwutlenku węgla podczas odbywanych przez nich podróży.

Dzięki partnerstwu Infosys ze światem tenisa, społeczności na całym świecie mogą skorzystać z edukacji STEM. Dzięki współpracy ze stowarzyszeniem Tennis Australia, młodzi ludzie są w stanie zrozumieć wartość edukacji w dziedzinie nauk ścisłych, technologii, inżynierii i matematyki poprzez zabawę w tenisa.

Rafael Nadal podkreślił, że jest niezwykle szczęśliwy ze współpracy z Infosys, ponieważ firma ta nie tylko promuje tenis na miarę współczesności, ale również pomaga ludziom, firmom oraz społecznościom w tworzeniu lepszej przyszłości. Dodał, że podziwia sposób, w jaki Infosys przekształca doświadczenia miliardów fanów tenisa z całego świata, oferując graczom z całego świata wsparcie w postaci innowacyjnych technologii. Nadal uważa, że wspólne działanie na rzecz społeczeństwa ma ogromne znaczenie i dzięki niemu będzie można wywrzeć wymierny wpływ na otaczający nas świat.

Jako ambasador marki, Rafael Nadal ma za zadanie promować innowacyjne usługi i rozwiązania technologiczne Infosys. Widząc, jak zmieniają się reguły gry w tenisie, Nadal uważa, że technologia może pomóc w rozwoju tenisa. Przede wszystkim technologia pomaga zawodnikom w dokładnej analizie ich gry i w wyciąganiu wniosków na podstawie danych. Dzięki temu, zawodnicy mogą dostosować swoją taktykę do ich rywali, co z kolei pomaga w umiejętnościach adaptacyjnych.

Infosys i Rafael Nadal współpracują, aby umożliwić zawodnikom tenisowym pełniejszą wizję swojej gry, dzięki wykorzystaniu wielu danych i innowacji technologicznych. Zespół trenerski Nadala będzie wykorzystywał narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, aby zwiększyć efektywność i skuteczność analizy meczów. Ten nowy projekt zmieni sposób, w jaki zawodnicy i trenerzy będą oceniać mecze, co pozwoli im na lepsze dostosowanie do zmieniających się warunków tenisa.

Rafa Nadal jest prawdziwym przykładem, jak technologia może wpłynąć na profesjonalny sport. Nowe narzędzie cyfrowe, które wspólnie opracował, umożliwi zawodnikom lepszy dostęp do danych, co z kolei pomoże im w dokonaniu skutecznej analizy meczów i w doskonaleniu ich umiejętności. Zmieni to znacząco sposób, w jaki tenis jest wykonywany na całym świecie.

Salil Parekh, dyrektor generalny i dyrektor zarządzający Infosys, powiedział z dumą: „Jest nam niezmiernie miło powitać Rafaela jako ambasadora Infosys. To jeden z najbardziej szanowanych sportowców i działaczy społecznych na świecie, który nieustannie się rozwija, zawsze daje z siebie wszystko i jest zdeterminowany, aby osiągnąć postawione sobie cele. Jesteśmy pełni podziwu dla jego zaangażowania i aspiracji, które doskonale odzwierciedlają nasze własne pragnienia aby nadal się rozwijać i zaspokajać potrzeby naszych klientów”.

Infosys jest liderem w dziedzinie usług cyfrowych i doradztwa nowej generacji. Nasza globalna społeczność 300 tys. pracowników w 56 krajach wspiera przedsiębiorstwa w cyfrowej transformacji. Posiadamy czterdziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu systemami i działalnością globalnych przedsiębiorstw, dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić profesjonalne wsparcie w procesie transformacji cyfrowej. Nasz fundament oparty jest na sztucznej inteligencji, a technologia cyfrowa pomaga wzmacniać pozycję firm. Z uwagą monitorujemy również ciągły postęp w dziedzinie transferu wiedzy i umiejętności w naszym ekosystemie innowacji. Infosys dąży do utrzymania zrównoważonego środowiska pracy, w którym różnorodne talenty mogą się rozwijać i uczyć.

Pierwszy paragraf:

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Infosys (NSE, BSE, NYSE: INFY), aby odkryć, jak nasze usługi mogą pomóc Twojej firmie osiągnąć nowy poziom wzrostu.

Drugi paragraf:

Wspomniane w niniejszej informacji prasowej wypowiedzi prognozujące mają zastosowanie do zasad „Safe Harbour” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Mamy świadomość, że istnieją czynniki ryzyka i niepewności, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki lub rezultaty będą odbiegać od tych, które zawarto w wypowiedziach prognozujących.

Trzeci paragraf:

Istotne czynniki, które mogą mieć wpływ na rzeczywiste wyniki lub rezultaty, obejmują m.in. realizację strategii biznesowej firmy, zdolność do zatrzymywania i zatrudniania personelu, przejście na hybrydowy model pracy, sytuację gospodarczą, zmiany w regulacjach, wizję ESG, politykę firmy dotyczącą alokacji kapitału i oczekiwania w kwestii pozycji rynkowej, przyszłe operacje, marże, rentowność, płynność oraz kapitał i aktywa, a także przejęcia. Więcej informacji na ten temat znajduje się w dokumentach przedkładanych amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, jak i w raportach dla akcjonariuszy, które są dostępne na stronie www.sec.gov.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version