Biznes i finanse

Siła piękna: Mary Kay Inc. – wiodąca na świecie marka w kosmetykach do pielęgnacji skóry i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej

Polacy coraz częściej wybierają city break. Według rankingu „Dokąd na city break? Jesień 2023” najpopularniejszym miastem jest Rzym, do którego planuje lecieć jeden na czterech Polaków szukających jesiennych lotów na eSky.pl. Londyn i Barcelona również cieszą się dużym zainteresowaniem – więcej niż jedna trzecia Polaków wybiera je na jesienny city break. Co ciekawe, Włochy są jedynym krajem, który w rankingu ma dwa miasta – Mediolan i Wenecję – zainteresowane są one aż przez 16% podróżników.

Globalny wymiar kultowej marki Mary Kay Inc. osiągnął nowy poziom, kiedy Euromonitor International uznał ją za nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej*. Ten zaszczytny tytuł zbiegł się z 60-leciem działalności firmy, która nadal kontynuuje misję Mary Kay Ash, zakładającą wzmacnianie pozycji kobiet we wszystkich pokoleniach.

Odwiedź https://www.businesswire.com/news/home/20230905820620/pl/ i przeczytaj całą informację prasową, w tym dodatkowe multimedia.

Euromonitor International jest liderem w dostarczaniu usług analitycznych, analiz rynkowych i danych o klientach, które wspierają firmy od ponad 50 lat. Przyznane Mary Kay przez tę firmę wyróżnienie jest wyrazem uznania dla jakości marki, a także jej ciągłego wzrostu na rynkach na całym świecie.

„Ten ogromny zaszczyt, jakiego dostąpiliśmy od firmy Euromonitor, jest wisienką na naszym urodzinowym torcie – powiedział Nathan Moore, prezes odpowiedzialny za globalną sprzedaż i marketing w Mary Kay. – Świadczy o naszym zaangażowaniu na rzecz jakości i innowacji oraz o niesamowitej społeczności naszych niezależnych konsultantek, które są sercem i siłą naszej firmy. Ich oddanie i pasja malują naszą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość żywymi odcieniami sukcesu”.

Mary Kay stawia sobie za cel produkowanie najlepszych produktów, które wspierają zdrową skórę. Firma jest zobowiązana do przestrzegania najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa, aby zagwarantować, że ich produkty są najlepszej jakości.

Mary Kay nieustannie wprowadza innowacje w swoich produktach, które są oparte na badaniach i rozwoju. Marka stale wspiera swoich klientów dzięki wysoce skutecznym i wyjątkowym produktom, które są dostosowane do ich potrzeb.

Mary Kay kładzie nacisk na wsparcie zdrowia skóry swoich klientów, wykorzystując swoje wiedzę i zaawansowane technologie, aby wyprodukować produkty o najwyższej jakości. Firma pracuje nad dostarczaniem produktów, które zapewniają najlepsze wyniki dla skóry swoich klientów.

Mary Kay angażuje się również w działania edukacyjne i informacyjne w zakresie żywienia i pielęgnacji skóry. Dzięki swojemu zaangażowaniu marka wspiera swoich klientów w dążeniu do osiągnięcia zdrowych i pięknych skór.

Mary Kay stawia sobie za cel dostarczanie wyjątkowych produktów, które nie tylko zaspokajają potrzeby skóry swoich klientów, ale również dostarczają im wiedzy na temat zdrowego stylu życia. Marka wspiera swoich klientów poprzez edukację i dostarczanie produktów najwyższej jakości, aby zapewnić im doskonałe wyniki.

„To dopiero początek – dodał Moore. – Jest to wybitne osiągnięcie i świadczy o sile naszej marki, ale Mary Kay Ash nauczyła nas, że nie można nigdy spoczywać na laurach. Wznoszę toast za kolejne 60 lat wzmacniania pozycji, innowacji i sukcesów”.

Mary Kay to marka założona w 1963 r. przez Mary Kay Ash. Przez ponad 60 lat marka ta wspierała kobiety w ich życiu, edukacji, mentoringu oraz wsparciu. Mary Kay stała się międzynarodową firmą współpracującą z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Firma inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Według danych Euromonitor International Limited, wartość sprzedaży Mary Kay w 2022 r. wyniosła 6,5 mld USD. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe marki.

Mary Kay Ash, założycielka firmy, wierzyła, że kobiety powinny mieć szansę na realizację swoich marzeń. Dzięki temu Mary Kay stała się marką, która wspiera kobiety chore na raka i ofiary przemocy domowej. Firma wspiera również inicjatywy mające na celu ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń.

Mary Kay jest marką na całym świecie, która dostarcza kobietom niezwykłych możliwości. Marka ta stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetycznych dzięki wszechstronnemu asortymentowi produktów, w tym kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementów diety oraz zapachów.

Wszystkie tłumaczenia niniejszego zawiadomienia mają jedynie charakter informacyjny i należy postępować zgodnie z oryginalnym językiem źródłowym, który stanowi prawnie wiążącą wersję. Używanie tekstów tłumaczeń jest jedynie w celu ułatwienia zrozumienia treści zawiadomienia i powinno się je interpretować w odniesieniu do oryginału, aby uzyskać pełne znaczenie.


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM