Wiadomości Polska Biznes i finanse Nowe badanie wskazuje: technologiczni dostawcy są kluczem do sukcesu mediów e-commerce
Biznes i finanse

Nowe badanie wskazuje: technologiczni dostawcy są kluczem do sukcesu mediów e-commerce

Chociaż wiele programów mediów handlowych przynosi znacznie lepszy zwrot z inwestycji niż oczekiwano, handlowcy nadal borykają się z technologią, procesami i logistyką.

Dzisiaj firma PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna technologiczna firma dostarczająca przyszłościową łańcuch dostaw reklamy cyfrowej, ogłosiła wyniki nowego badania, zamówionego przez Forrester Consulting, w którym stwierdzono, że handlowcy widzą ogromny potencjał dochodów mediów handlowych, ale coraz bardziej uważnie rozważają partnerstwa i wsparcie technologiczne, jako kluczowe dla osiągnięcia celów.

Badania przeprowadzone na 309 decydentach odpowiedzialnych za strategię komercjalizacji mediów w amerykańskich i brytyjskich organizacjach handlowych i podróżniczych wykazały, że blisko 2% ich całkowitych przychodów pochodzi obecnie z komercjalizacji mediów, z nadzieją, że ten wskaźnik wzrośnie ponad dwukrotnie i osiągnie 4,37%. Ponadto, ponad 50% detalistów planuje zmianę dostawcy technologii, aby dalej zwiększyć swoje możliwości. Prywatność danych jest priorytetem dla decydentów, gdy rozważają partnerstwo technologiczne, wraz z wdrażaniem technologicznych rozwiązań, które są zintegrowane, elastyczne, dostosowywalne i skalowalne.

„Commerce media is in its infancy stage and growing rapidly – said Peter Barry, VP of Addressability and Commerce Media at PubMatic. – Retailers starting to participate in commerce media have seen success, but they are still experimenting and evaluating whether their current technology partnerships enable them to make the most of their valuable media properties and consumer relationships”.

Our research shows commerce media can be a powerful tool for retail businesses, with 96% of surveyed decision-makers indicating their current programs meet or exceed their ROI expectations. Despite this, there are still areas of improvement, such as developing larger scale solutions, positive customer experiences, and better ways to measure the effectiveness of the program. The challenge for many retailers is having the right expertise to make their commerce media efforts successful.

The research has demonstrated that investing in commerce media can provide substantial benefits to retailers. Our survey of decision-makers found that 96% of them reported their current programs were meeting or exceeding their ROI expectations. However, there is still room for improvement, particularly in the areas of scalability, customer experience, and measurement. One of the biggest challenges that retailers face in this area is having the right expertise to make their commerce media efforts successful.

„Commerce media networks will need to outsource technology where possible, as many commerce companies don’t have the talent or time to develop these capabilities in-house – said Barry. – By making some smart investments and operational changes, companies across verticals can benefit from this in-demand new advertising channel”.

Efektywność w trzech podstawowych składnikach strategii handlowej mediów, jaką są: zabezpieczenie niezbędnych zasobów i partnerów w celu skalowania, zdolność do udowodnienia zwrotu z inwestycji oraz zdolność do zachowania równowagi między monetyzacją a doświadczeniem klienta, okazała się wyraźnie większa wśród najbardziej wpływowych sprzedawców.

Badanie wskazuje również na szereg najlepszych praktyk dla sprzedawców, którzy chcą wykorzystać sukces programów handlowych mediów, w tym inwestowanie w technologię, dostosowanie monetyzacji zespołów do e-commerce oraz tworzenie wspólnoty dostawców.

Ponadto, warto zauważyć, że współpraca z dużymi platformami handlowymi może stanowić ważne wsparcie dla programów mediów handlowych, w tym dostarczenie kompleksowych usług i narzędzi do zarządzania zakupami.

W lipcu PubMatic wprowadził na rynek Convert, swoją zunifikowaną platformę reklamową dla mediów handlowych. Rozwiązanie to pozwala sieciom mediów handlowych na korzystanie z jednej, samoobsługowej platformy, która upraszcza złożony i rozproszony rynek mediów handlowych. Połączyło ono istotne funkcje monetyzacji i optymalizacji dla wszystkich formatów reklamowych, w tym list sponsorowanych, CTV, wideo i wyświetleń.

Dowiedz się więcej o finałowych wynikach raportu, który możesz pobrać tutaj.

O PubMatic

PubMatic (Nasdaq: PUBM) to niezależna firma technologiczna, która zwiększa wartość klienta, dostarczając łańcuch dostaw reklamy cyfrowej przyszłości. Platforma sprzedaży PubMatic umożliwia twórcom najlepszych treści cyfrowych na całym otwartym internecie kontrolowanie dostępu do ich zapasów i zwiększenie monetyzacji, umożliwiając marketerom osiąganie zwrotu z inwestycji i dotarcie do adresowanych odbiorców w różnych formatach reklam i na różnych urządzeniach. Od 2006 roku nasze podejście oparte na infrastrukturze umożliwiło efektywne przetwarzanie i wykorzystanie danych w czasie rzeczywistym. Poprzez dostarczanie skalowalnej i elastycznej innowacji programowej poprawiamy wyniki naszych klientów, promując jednocześnie żywą i przejrzystą łańcuch dostaw reklam cyfrowych.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version