Wiadomości Polska Biznes i finanse Portale do innych światów: flagowy telewizor Hisense Mini-LED ULED U8 w Południowej Afryce
Biznes i finanse

Portale do innych światów: flagowy telewizor Hisense Mini-LED ULED U8 w Południowej Afryce

XXXII Debatę TFI w Centrum Prasowym PAP zdominowała dyskusja na temat inflacji. Przedstawiciele rynku zgodnie stwierdzili, że tendencje dezinflacyjne w Polsce mogą doprowadzić do spadku inflacji do pięciu procent w przyszłym roku, co byłoby optymistycznym wynikiem.

Hisense, światowej sławy marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, obchodzi oficjalną premierę swojego flagowego telewizora Mini-LED ULED U8 w Johannesburgu, Południowa Afryka, poprzez cykl angażujących aktywności dla dzieci.

Portale do niewyobrażalnych miejsc, zatytułowane „Portale do nieznanego”, wykorzystują telewizory U8, aby uchwycić i pokazać magiczne chwile pięknego życia. To wyjątkowe doświadczenie dostarczy dzieciom niezapomnianych przygód, skupiając się na ochronie przyrody i przygodach w świecie natury, przy jednoczesnym poszerzaniu ich horyzontów i umożliwieniu im przenikania do wnętrza telewizora U8.

Telewizor dostarcza najlepszego doświadczenia audiowizualnego, pozwalając cieszyć się najdrobniejszymi szczegółami i najciekawszymi scenami. Dzięki technologii Mini-LED Pro obraz może sięgać jasności aż do 1500 nitów, a funkcja Quantum Dot Colour pozwala wyświetlać 1 miliard odcieni kolorów. To prawdziwe ucztowanie dla oczu. Wszystko to sprawia, że podróże w inne światy są jeszcze bardziej niezwykłe i realistyczne.

Działania na rzecz środowiska naturalnego zostały podjęte w celu wsparcia innowacyjności firmy Hisense. Aby uczcić wprowadzenie na rynek swojego telewizora, Hisense przekazało 10000 drzew organizacji OneTreePlanted, która posadziła je tam, gdzie najbardziej były potrzebne. Hisense wykazało swoje zaangażowanie w ochronę środowiska dzięki wystawie „Portals to Beyond” i w innych działaniach biznesowych.

Hisense stale dba o oszczędzanie energii i ochronę środowiska, aby dostarczyć ekologiczne produkty. Firma dąży do redukcji swojego śladu węglowego poprzez zwiększanie produkcji energii słonecznej w swoich zakładach. Do końca 2023 roku całkowita moc zainstalowana ma osiągnąć 60 MW, a roczna wyprodukowana energia elektryczna będzie wynosić 53 mln KWh. Obecnie udział energii elektrycznej wytwarzanej z paneli fotowoltaicznych w całkowitym zużyciu energii w Hisense wynosi ponad 10%.

Odkryj magię Hisense i dołącz do nas w Mall of Africa w dniach 22-25 września na wyjątkowym wydarzeniu „Portals to Beyond”! Przygotuj się na wyjątkową podróż, która pozostanie z Tobą na zawsze.

Zapraszamy Cię do zobaczenia wyjątkowych zdjęć z naszego wydarzenia: https://mma.prnewswire.com/media/2218557/1.jpg oraz https://mma.prnewswire.com/media/2218633/7eb3188d203290ff446885999b274df.jpg.


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version