Wiadomości Polska Nauka i technologie Natychmiastowa płatność online – szybko i tu, aby zaspokoić oczekiwania turystów
Nauka i technologie

Natychmiastowa płatność online – szybko i tu, aby zaspokoić oczekiwania turystów

Użytkownicy, którzy mieszczą się w grupie przed czterdziestką, zdecydowanie preferują załatwienie sprawy w sposób szybki i bezproblemowy. Wynika to z raportów Nocowanie.pl, w których stwierdzono, że ponad połowa z nich chce nie tylko szukać obiektu, ale również dokonać natychmiastowej rezerwacji i płatności online. W związku z tym Nocowanie.pl stara się zwiększyć dostępność opcji zakupu online, zapewniając swoim klientom jak najwyższy poziom wygody.

Aby przyciągnąć młodych internautów do rezerwacji w obiektach noclegowych, trzeba zapewnić im wiele możliwości. Badanie przeprowadzone przez portal rezerwacyjny Nocowanie.pl wykazało, że aż 61% użytkowników w wieku 18-39 lat woli dokonywanie natychmiastowych płatności online, niż tylko atrakcyjna oferta prezentowana na stronie internetowej.

„Odsetek turystów, dokonujących transakcji w sposób tradycyjny, czyli takich, którzy nadal wolą bezpośredni kontakt z właścicielem obiektu, wciąż jest wysoki, jednak rezerwacje automatyczne i natychmiastowe płatności, bez zbędnych formalności i kontaktów, to nieuchronnie rozwijający się trend związany z faktem, że Polacy przenoszą zakupy do internetu” – wyjaśnia Tomasz Zaniewski, wiceprezes Nocowanie.pl. „Z prowadzonych przez nas badań wynika, że młodzi turyści, choć chcą wybierać spośród wielu ofert, to nie wyobrażają sobie, by musieli dzwonić do kilkunastu obiektów i pytać o dostępny termin oraz uzgadniać kwestie płatności. Chcą rezerwacji tu i teraz” – podkreśla Zaniewski i dodaje, że do internetu zakup noclegów przenoszą nie tylko najmłodsi użytkownicy.

„Decyzja o dodaniu do naszej platformy możliwości płatności online to naturalny kolejny krok w rozwoju serwisu, który na rynku obecny jest od 17 lat, początkowo głównie w modelu ogłoszeniowym, agregując oferty turystyczne w Polsce, a od tego roku działający również w modelu transakcyjnym” – tłumaczy Tomasz Zaniewski.

Badanie wykazało, że 31% turystów z pokolenia X i Baby Boomers szuka możliwości natychmiastowego rozliczenia z obiektem noclegowym. Dla tych osób, największy polski serwis rezerwacyjny jest idealnym rozwiązaniem. Platforma umożliwia dokonywanie rezerwacji online w ponad 7200 obiektach w całej Polsce, a także wysyłanie zapytań do ponad 15000 sprawdzonych obiektów zagranicą. Użytkownicy mają dostęp do aż 70000 obiektów na Węgrzech, Rumunii, Czechach, Słowacji i Chorwacji.

Platforma rezerwacyjna zapewnia również najszybszy i najprostszy sposób na dokonanie rezerwacji, oferując możliwość natychmiastowego rozliczenia. Użytkownicy mają dostęp do szerokiego wyboru obiektów, w tym hoteli, pensjonatów, apartamentów i gospodarstw agroturystycznych.

Platforma rezerwacyjna oferuje również wsparcie dla użytkowników, w tym zaawansowane narzędzia do wyszukiwania obiektów, bieżące informacje o zniżkach, promocjach i ofertach oraz możliwość wyboru najlepszych warunków i cen.

Korzystanie z platformy rezerwacyjnej jest łatwe i bezpieczne. Użytkownicy mają gwarancję najwyższej jakości usług, a ich dane są zabezpieczone. Co więcej, platforma oferuje bezpieczne i szybkie metody płatności, aby użytkownicy mogli dokonywać rezerwacji bez żadnych problemów.

Chcąc jeszcze bardziej skrócić ścieżkę zakupową, Nocowanie.pl wdrożyło możliwość płatności online. Dzięki niej użytkownicy po pomyślnym złożeniu rezerwacji trafiają na stronę z podsumowaniem, a następnie mają do wyboru jedną z dostępnych metod płatności – BLIK, szybki przelew, kartę płatniczą. Po udanej transakcji system wysyła potwierdzenie do gościa i obiektu noclegowego. Dzięki tej usłudze liczba obiektów partnerskich Nocowanie.pl wzrosła o 60% od początku roku do końca trzeciego kwartału.


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version