Biznes i finanse

Kontynuacja współpracy między Polską a Japonią i Hongkongiem w dziedzinie importu wołowiny

Przedsiębiorcy małych i średnich firm w Polsce mają teraz dostęp do wyjątkowego partnerstwa, łączącego lidera transformacji technologicznej z największym kreatorem stron internetowych WebWave. Obie firmy połączyły swoje siły, aby oferować nowe narzędzia wspierające digitalizację, oparte na sztucznej inteligencji oraz know how WeNet i WebWave. Wspólne działania przyniosą korzyści klientom obu firm, staną się istotnym wsparciem dla sektora MŚP i przyczynią się do ich rozwoju.

Sekretarz stanu Ryszard Bartosik przedstawił podczas spotkania importerom szczegółowe informacje dotyczące polskiego sektora wołowiny. Wyjaśnił zasady funkcjonowania tego sektora oraz wskazał jego perspektywy wzrostu w najbliższych latach. W trakcie spotkania poruszono również temat wsparcia dla importerów, jakim może służyć program Unii Europejskiej.

Ryszard Bartosik podkreślił, że polski sektor wołowiny ma ogromny potencjał i jest jednym z największych w Europie. Przedstawił importerom szczegółową analizę rynku, wskazując na szanse rozwoju. Przedsiębiorcy z Japonii i Hongkongu zostali poinformowani, że program wsparcia dla importerów zapewni im możliwość skuteczniejszego przystąpienia do rynku polskiego.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi chce wspierać rozwój polskiego sektora wołowiny oraz zapewnić importerom z Japonii i Hongkongu warunki do nawiązywania relacji biznesowych. Spotkanie zorganizowane przez Ministerstwo było okazją do przedstawienia importerom szczegółowych informacji na temat sektora wołowiny oraz wsparcia, jakim może służyć program Unii Europejskiej.

Polska wołowina dostępna jest na rynku międzynarodowym od wielu lat. Jest uznawana za wysokiej jakości produkt, który cieszy się doskonałą opinią zarówno wśród konsumentów, jak i producentów. Obecnie, dzięki programowi promocyjnemu UE, więcej importerów z Azji ma okazję poznać zalety polskiej wołowiny.

Polska jest jednym z największych eksporterów wołowiny w Europie, oferując produkty o wysokiej jakości, zapewniając zarazem wysokie standardy bezpieczeństwa i jakości żywności. Produkcja wołowiny w Polsce jest zróżnicowana, a producenci koncentrują się na produktach wysokiej jakości, które są sukcesem na rynkach międzynarodowych.

Polska wołowina ma wiele zalet: jest zdrowa, bezpieczna i łatwo dostępna. Ponadto, producenci mięsa w Polsce stosują nowoczesne technologie i wysokie standardy produkcji, aby zapewnić, że wołowina jest bezpieczna dla konsumentów i spełnia ich oczekiwania.

Wołowina pochodząca z Polski to produkt wysokiej jakości, który dostarcza zarówno importerom, jak i konsumentom z Azji wyjątkowych doznań smakowych. Program promocyjny UE ma na celu zwiększenie świadomości importerów na temat wyjątkowości polskiej wołowiny oraz zapewnienia im dostępu do tego produktu.

Polska wołowina, dzięki swoim wyjątkowym cechom, stanowi coraz bardziej atrakcyjną opcję dla importerów z Azji. UPEMI jest zobowiązana do promowania tego produktu i dostarczania importerom najnowszych informacji na temat polskiej wołowiny.

Polska wołowina jest jednym z najbardziej cenionych produktów na rynku międzynarodowym. Dzięki temu programowi promocyjnemu UE importerzy z Azji mają okazję poznać zalety tego wyjątkowego mięsa i skorzystać z jego wysokiej jakości.

Polska wołowina ma wiele zalet, w tym wysoką jakość, bezpieczeństwo i łatwą dostępność. UPEMI skupia się na promowaniu dziedzictwa polskiej wołowiny oraz dostarczaniu nowych informacji importerom z Azji, aby mogli oni skorzystać z jej wyjątkowych właściwości.

Polska wołowina jest jednym z najbardziej cenionych produktów na rynku międzynarodowym. Program promocyjny UE ma na celu zwiększenie świadomości importerów na temat tego produktu, aby mogli oni w pełni wykorzystać jego wyjątkowe właściwości i wysoką jakość.

Polska wołowina cieszy się doskonałą opinią wśród konsumentów i producentów, dostarczając importerom z Azji wyjątkowych doznań smakowych. UPEMI stara się promować ten produkt i dostarczać importerom najnowszych informacji na jego temat, aby mieli oni dostęp do wysokiej jakości mięsa pochodzącego z Polski.

Pierwszy paragraf:
Goście spotkania zostali powitani przez przedstawicieli Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Głównego Inspektoratu Weterynarii oraz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Wszyscy przybyli wyrazili chęć wymiany wiedzy na temat produkcji i eksportu mięsa.

Drugi paragraf:
Wiceminister Bartosik powiedział w trakcie spotkania, że polska wołowina jest jedną z najlepszych w Europie. Polska jest trzecim eksporterem wołowiny w UE, dlatego liczy on na to, że wizyta gości w Polsce przyczyni się do nawiązania kolejnych umów na dostawy tego produktu.

Polska zdecydowanie wykorzystuje potencjał rynków azjatyckich, ponieważ eksport żywności do Japonii i Hongkongu wzrósł w ciągu ostatnich dwóch lat o ponad 18%. W szczególności na rynku japońskim zaobserwowano znaczny wzrost wpływów z eksportu wieprzowiny, mleka i produktów mlecznych oraz jaj.

Polska jest jednym z najważniejszych dostawców żywności do Japonii i Hongkongu. Od 2018 r. eksport do Japonii odnotował wzrost o ponad 22%, a w przypadku Hongkongu wyraźnie zwiększył się o ponad 33%. Jest to wynikiem wzrostu popytu na żywność w tych krajach, a także zwiększenia inwestycji w przetwórstwo żywności w Polsce.

Polska jest wiodącym dostawcą żywności do Japonii i Hongkongu. Produkty eksportowane do Japonii stanowią około 108 mln euro w 2022 r., a wśród nich najwięcej stanowi mrożona wołowina. Natomiast do Hongkongu w tym samym roku wyeksportowano 93,8 mln euro produktów. Największy wzrost wpływów z eksportu żywności do obu krajów odnotowano w 2018 r. – o ponad 22% do Japonii i o 33% do Hongkongu.

Serwis PAP zamieszcza komunikaty bez wprowadzania jakichkolwiek zmian w ich treści i w oryginalnej formie, jaką przekazał nadawca. Autor komunikatu odpowiada za jego treść zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)


Na podstawie aktualności z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM