Biznes i finanse

Egain: Nowy Visionary w Gartnerandreg; Magic Quadrantandtrade; dla Centrum Komunikacji Klienta CRM

eGain Corporation, dostawca platformy automatyzacji w zakresie obsługi klienta, ogłosił w dniu 8 listopada 2023 r., że został uznany za Visionary w Gartner Magic Quadrant dla Centrum Obsługi Klienta CRM. Raport opublikowany 1 listopada 2023 r. ocenił 12 dostawców według 15 kryteriów.

W raporcie Gartnera eGain Corporation zostało wyróżnione za swoją wizję i zdolność do wykonania. Posiada ono narzędzia i technologie, które pomagają w zapewnianiu skutecznej obsługi klienta, włącznie z automatyzacją i samoobsługą.

Łącząc wiedzę i sztuczną inteligencję, eGain Customer Engagement Suite to nagradzany produkt, który stanowi idealne rozwiązanie do cyfrowego i wielokanałowego kontaktu. Składa się z trzech potężnych Hub-Knowledge Hub, Conversation Hub i Analytics Hub- wszystko oparte na konfigurowalnej platformie doświadczeń.

„We are pleased to be named a Visionary in the Gartner report – said Ashu Roy, eGain CEO. – Our clients value market-leading innovation and easy consumption models, most recently with the eGain AssistGPT™ launch”.

Klienci Gartner mogą kliknąć tutaj, aby uzyskać dostęp do raportu.

This is the fifth consecutive year that Gartner has identified the report.

To jest piąty kolejny rok, w którym Gartner wskazał raport.

GARTNER i MAGIC QUADRANT to znaki towarowe zarejestrowane przez Gartner, Inc. i/lub jego spółki zależne w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, używane za zgodą. Wszystkie prawa zastrzeżone. Gartner nie popiera żadnego dostawcy, produktu ani usługi przedstawionych w swoich publikacjach badawczych i nie radzi użytkownikom technologii wybierania tylko tych dostawców o najwyższych ocenach lub innych oznaczeniach. Publikacje badawcze Gartner składają się z opinii organizacji badawczej Gartner i nie powinny być traktowane jako stwierdzenia faktyczne. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyrażonych ani domniemanych, dotyczących tego badania, w tym żadnych gwarancji handlowych ani przydatności do określonego celu.

Pierwszy paragraf:

eGain Knowledge Hub to inteligentny system, który poprawia doświadczenie klienta i zmniejsza wysiłek agentów dzięki wirtualnej pomocy, samoobsłudze oraz nowoczesnym narzędziom do pracy dla agentów. Odwiedź stronę www.eGain.com, aby dowiedzieć się więcej.

Drugi paragraf:

eGain Knowledge Hub zapewnia klientom wygodne i wydajne narzędzie do szybkiego uzyskiwania informacji, ponieważ wszystkie odpowiedzi na często zadawane pytania są dostępne zarówno w postaci tekstowej, jak i w postaci wideo. Dodatkowo, dzięki AI i analityce, system sam uczy się i dostosowuje do potrzeb użytkowników.

eGain, logo eGain oraz wszystkie inne nazwy produktów i slogany eGain są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy eGain Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach. Wszystkie inne nazwy firm i produkty wymienione w tej wypowiedzi mogą być znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich firm.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM