Wiadomości Polska Biznes i finanse Jedzenie poza domem: jak oszczędzać przy codziennych wydatkach?
Biznes i finanse

Jedzenie poza domem: jak oszczędzać przy codziennych wydatkach?

Śniadanie, lunch czy przerwa na kawę – wszystko to można mieć za jedyne 5 zł w dniu „Food Day” w Circle K. 28 listopada poczujesz się jak w domu bez wychodzenia z domu! Dzięki badaniom przeprowadzonym przez Circle K wiemy, że 70% Polaków wybiera jedzenie poza domem, a co czwarty przeznacza na to do 20 zł dziennie. Dla tych, którzy szukają oszczędności, Circle K przygotowało specjalną ofertę – „Food Day” i zestawy śniadaniowe i lunchowe po 5 zł. Czego chcieć więcej?

Polacy coraz bardziej świadomie planują swoje wydatki na jedzenie poza domem. Badanie preferencji konsumentów przeprowadzone dla Circle K potwierdziło, że co trzeci uczestnik przeznacza na ten cel do 50 zł dziennie, a co czwarty do 20 zł. Ponadto, aż 31% respondentów przyznało, że zmniejszyło swój budżet na posiłki na mieście. Dodatkowo, prawie połowa Polaków preferuje zestaw składający się z dania i napoju. Smak jest również ważnym czynnikiem przy wyborze posiłku, z którym zgadza się prawie połowa osób. W dalszej kolejności największy wpływ na decyzję konsumenta ma jakość jedzenia oraz jego cena.

Circle K zaprasza wszystkich do skorzystania z unikalnej okazji, jaką są zestawy śniadaniowe i lunchowe w promocyjnej cenie 5 zł. Oferta obowiązuje wyłącznie w najbliższy wtorek, 28 listopada, od godziny 6:00 do 16:00 na wszystkich stacjach sieci z ofertą gastronomiczną w całej Polsce. Uczestnicy programu lojalnościowego Circle K mogą zaoszczędzić do 14 zł na jednym zestawie, jeśli zarejestrują kartę EXTRA w dniu promocji lub w momencie zakupu. Nie zwlekaj i skorzystaj z promocji już dziś!

„Circle K to nie tylko stacja paliw, ale również miejsce, w którym można zjeść, odpocząć czy napić się dobrej kawy. Nasze badanie pokazało, że Polacy często jedzą poza domem, a kluczowymi kryteriami wyboru gotowego posiłku są dla nich smak (46%) oraz wysoka jakość (21%). Wiemy również, jak ważny jest aspekt cenowy, dlatego przygotowaliśmy specjalne zestawy ulubionych przekąsek z napojem w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. W ten sposób chcemy podziękować lojalnym klientom, którzy każdego dnia wybierają nasze stacje, a także zaprosić te osoby, które jeszcze nie miały okazji spróbować aromatycznej kawy czy pysznych Hot Dogów z Circle K” – mówi Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska.

Jeśli chcesz zjeść śniadanie lub lunch w naszej sieci, mamy dla Ciebie wyjątkową ofertę – kanapkę słoneczną, złożoną z pszennej kajzerki z serem, szynką i porem. Proponujemy również 2 croissanty maślane wraz z kawą, herbatą, gorącą czekoladą lub napojem dla dzieci Bambinoccino, oraz Hot Dog i napoje Pepsi lub Pepsi Max 0,5 l. Takie zestawy możesz kupić za zdecydowanie mniejszą cenę, niż średnia dziennego budżetu na posiłki poza domem, o czym mówi wynik badania.

Aby skorzystać z promocji, odwiedź stronę internetową Circle K: https://www.circlek.pl/food-day, gdzie znajdziesz szczegóły, regulamin oraz listę stacji biorących udział w akcji.

Circle K Polska to część kanadyjskiego koncernu Alimentation Couche-Tard Inc. Od 1992 roku działa na polskim rynku, zarządzając siecią ponad 400 stacji paliw. Wśród nich znajdują się flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Firma zatrudnia blisko 122 000 osób i jest liderem w branży sklepów typu convenience oraz stacji paliw w Europie.

Circle K Polska słynie z wysokiej jakości świadczonych usług. Każdego dnia pracuje nad dostarczaniem swoim klientom najlepszych doświadczeń, które umożliwiają im łatwe i wygodne zaopatrywanie się w produkty i usługi. Dzięki zaangażowaniu w dostarczanie swoim klientom wyjątkowych doświadczeń, Circle K Polska jest jednym z najbardziej cenionych przedsiębiorstw w branży.

Aby dowiedzieć się więcej na temat firmy Couche-Tard, zachęcamy do odwiedzenia strony http://corpo.couche-tard.com/en/. Możesz także polubić profil na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz obserwuj oficjalny kanał na Youtube.

Badania zostały przeprowadzone przez SW Research w listopadzie 2023 r., a ich celem było zebranie danych na temat opinii i postaw Polek i Polaków. Przebadano reprezentatywną próbę osób pełnoletnich za pośrednictwem wywiadów online. Wszelkie informacje udzielane przez respondentów były całkowicie anonimowe. W przypadku jakichkolwiek pytań można skontaktować się z Moniką Warniełło z Grayling Poland, której dane kontaktowe to: tel. +48 607 701 627 i e-mail: monika.warniello@grayling.com.


Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version