Biznes i finanse

Bezpieczeństwo i najwyższa jakość – Bank Pekao S.A. w Europie Środkowo-Wschodniej

Pekao S.A. zostało wyróżnione 30 listopada jako najlepszy bank w zakresie bankowości elektronicznej oraz otrzymało drugie miejsce w kategorii kredytowania online dla sektora MŚP. Wyróżnienie przyznało stowarzyszenie SME Banking Club podczas gali związanej z CEE23 SME Banking Conference w Krakowie.

Ocena 90 różnych elementów oferty online wiodących banków i instytucji finansowych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej, pozwoliła SME Banking Club wyłonić najlepsze instytucje na gali w Krakowie, na której wręczono nagrody i wyróżnienia.

„Nagroda jest zwieńczeniem naszych wieloletnich prac nad kanałem bankowości elektronicznej. Digitalizacja, zdalna obsługa klientów, samoobsługa klientów to elementy, na które strategicznie stawiamy i je rozwijamy” – podkreśla Andrzej Fürstenberg, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej i Digitalizacji Procesów w Banku Pekao S.A.

Bankowi Pekao zależy na tym, aby sprzedaż produktów kartami, rachunkami czy produktami gotówkowymi przebiegała sprawnie na całym świecie, bez względu na porę dnia i nocy. Dlatego bank wyposaża swoich klientów w nowoczesne technologie, które pozwalają na zachowanie tej wygody.

Kolejną cechą wyróżniającą Bank Pekao jest jego wysoka jakość usług. Bank oferuje klientom profesjonalny i szybki serwis, który zapewnia pełne zadowolenie z jego usług.

Bank Pekao ceni sobie wygodę swoich klientów. Dlatego oferuje im profesjonalną jakość usług, zapewniając szybką i skuteczną obsługę. Wysoki poziom świadczonych usług jest dla Banku Pekao priorytetem, gwarantując 100% zadowolenia klientów.

„Połączenie dwóch elementów: sprawnego, kompetentnego doradcy i świetnie funkcjonującej bankowości elektronicznej gwarantują sukces taki jak dzisiaj” – zaznacza Andrzej Fürstenberg.

„To wyróżnienie pokazuje, że Bank Pekao idzie w dobrym kierunku, jeżeli chodzi o rozwój naszej oferty. Wyróżnia nas to, że klienci mogą zawnioskować o finasowanie długo- i krótkoterminowe w pięciu prostych krokach. Sam proces jest intuicyjny, funkcjonalny i dostępny ze wszystkich urządzeń mobilnych” – mówi Agnieszka Durlej, dyrektor Biura Strategii i Rozwoju Banku Pekao S.A.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM