Wiadomości Polska Biznes i finanse Kauflandowe Gratisy i Oszczędności dla Szczęśliwych Zwycięzców – Finał z Sześcioma Fiatami 500 Hybrid
Biznes i finanse

Kauflandowe Gratisy i Oszczędności dla Szczęśliwych Zwycięzców – Finał z Sześcioma Fiatami 500 Hybrid

Konkurs „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie” okazał się ogromnym sukcesem, ponieważ do udziału w nim zgłosiło się ponad 33 000 osób! 30 listopada we Wrocławiu ogłoszono wyniki, a szczęśliwcy, którzy wykonali najbardziej kreatywne zadania, odebrali stylowe samochody Fiat 500 Hybrid. Jest to znak wdzięczności za lojalność klientów i pracowników, a także wybór sieci Kaufland jako miejsca dokonywania codziennych zakupów.

Organizatorzy konkursu, Kaufland i ADF Auto, z radością przywitali zwycięzców, którzy pochodzili z różnych miejsc w całej Polsce. Ich kreatywne i zaskakujące odpowiedzi zostały docenione przez jury i zasłużyły na wyjątkowe wyróżnienie. Uroczystość wręczenia aut odbyła się w salonie Fiata przy ul. Karkonoskiej we Wrocławiu, a w jej trakcie zgromadzeni goście mieli okazję usłyszeć przemówienia przedstawicieli obu firm oraz wysłuchać szczegółów dotyczących konkursu. Wszyscy obecni mogli też przeżyć wielkie emocje podczas przekazywania zwycięzcom kluczy do aut Fiatów 500 Hybrid.

Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w Kaufland Polska, w swoim przemówieniu zwracała uwagę, że firma stale pracuje nad wprowadzaniem nowych sposobów na uzyskanie przez konsumentów korzyści finansowych.

„Nazwa konkursu będącego elementem dłuższej kampanii w oczywisty sposób nawiązuje do obietnicy, którą jako marka składamy naszym klientom. Chcemy niezmiennie oferować im szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, ale także dostarczać szereg narzędzi umożliwiających ograniczenie wydatków podczas zakupów – mówiła Ewelina Jarosińska. – W czasie kampanii >>Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie<< wspierał nas w tym jej główny bohater – niezawodny Kapitan Złotówka. Zapewniam, że priorytety naszej sieci nie ulegną zmianie, a potrzeby naszych klientów pozostaną na szczycie tej listy”.

Członkini zarządu podkreśla, że uczestnicy konkursu wykazali się niezwykłą kreatywnością, wymyślając ujmujące i niebanalne zgłoszenia-rymowanki. Konkurs obejmował ciekawe formuły: wierszyki, eseje i filmy. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło kupić produkty za minimum 100 złotych, zachować paragon, zarejestrować swoje zgłoszenie na stronie i odpowiedzieć na jedno z 6 pytań konkursowych. Pytania zmieniały się wraz z każdym etapem, np.:


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version