9 stycznia 2024 roku wystartowała nowa kampania digitalowa marki WeNet pod hasłem „Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet”. W reklamach zobaczymy Maję Włoszczowską i Roberta Korzeniowskiego, którzy aktywnie rozwijają swoje biznesy przy wsparciu Doradców Internetowych WeNet. Kampania będzie wspierana szeroko zakrojonymi działaniami digital.
Nasza najnowsza kampania WeNet skierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy chcą dotrzeć do nowych klientów w swojej okolicy. Zasięg lokalny i budowanie rozpoznawalności w najbliższym otoczeniu znacząco poprawia funkcjonowanie wielu firm, które rozwijają swoją działalność na poziomie regionalnym.
WeNet oferuje kompleksowe rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorców, które są dostosowane do każdego etapu rozwoju firmy, niezależnie od branży czy lokalizacji. Doradcy internetowi WeNet pomagają w stworzeniu strony internetowej oraz planowaniu skutecznej promocji online, która pozwala zwiększyć widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania. Są to szczególnie przydatne rozwiązania dla firm usługowych działających na konkretnym terenie. WeNet oferuje wsparcie e-commerce, audyt stron internetowych, narzędzia do ich budowy oraz systemy raportujące wyniki działań. Firma oferuje również budowę sklepów internetowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców. Eksperci WeNet wspierają przedsiębiorców na każdym etapie działalności, pomagając wykorzystać potencjał obecności w Internecie oraz nowoczesnych narzędzi internetowych.
„Kluczowym przekazem kampanii jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu. Strona internetowa jest niezmiennie najważniejszym elementem zapewniającym widoczność w sieci. Pełni funkcję wizytówki firmy online, pozwalając na zaprezentowanie jej profesjonalizmu, wiarygodności i konkurencyjności. Klienci wchodząc na stronę, już w 0,05 sekundy wyrabiają sobie opinię o firmie i decydują czy są zainteresowani współpracą. Dlatego tak ważne jest, aby tworzenie strony internetowej polecić ekspertowi, który śledzi najnowsze trendy oraz kompleksowo poprowadzi jej przygotowanie www, zaczynając od projektu po ostateczne wykonanie i obsługę. Taką możliwość daje współpraca z profesjonalnymi Doradcami Internetowymi WeNet” – mówi Michał Wrzesiński, członek zarządu ds. Rozwoju WeNet Group S.A.
Najnowsza kampania reklamowa opiera się na historiach bohaterów, którymi są Robert Korzeniowski i Maja Włoszczowska. Robert jest czterokrotnym mistrzem olimpijskim, a Maja dwukrotną wicemistrzynią olimpijską. Są oni ambasadorami WeNet, angażując się zarówno w inicjatywy sportowe, jak i działalność biznesową, takie jak Fundacja Roberta Korzeniowskiego czy klub sportowy RK Athletics.
Ich historia stanowi przykład wykorzystania sukcesów sportowych i osobistych w biznesie, co podkreślają poprzez wykłady motywacyjne, prelekcje i kolarskie obozy sportowe.
„Prowadząc swój biznes zrozumiałem, jak ważna jest współpraca, relacje oraz zaufani partnerzy. WeNet ma wszystkie te cechy, wspólnie stworzyliśmy stronę internetową, a następnie sklep, który teraz rozwijamy. Jestem bardzo zadowolony z wyników widoczności w sieci, profesjonalne wsparcie jest dla mnie bardzo komfortowe, ponieważ mogę skupić się na tym, co umiem robić najlepiej, nie tracąc pewności, że mój biznes się rozwija” – podsumowuje Robert Korzeniowski, ambasador WeNet.
W ramach dodatkowych działań promocyjnych, prezentujemy historie sukcesów lokalnych przedsiębiorców, takich jak fryzjer czy stolarz, którzy zyskują rozpoznawalność w sieci na lokalnych rynkach. W kolejnych kampaniach planujemy pokazać historie mechanika rowerowego oraz elektryka.
Maja Włoszczowska, po zakończeniu wieloletniej kariery sportowej, aktywnie wspiera środowisko zawodników oraz działa przy Polskim Komitecie Olimpijskim i Międzynarodowej Federacji Kolarskiej. Jej zaangażowanie zostało docenione przez zawodników z całego świata, którzy wybrali ją do komisji Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. Maja zaufała WeNet jako Doradcy Internetowemu i wspólnie z marką WeNet buduje rozpoznawalność swojej marki osobistej w sieci.
„Od kiedy WeNet wspiera mnie w prowadzeniu biznesu i promocji online, mogę w pełni skupić się na działaniach merytorycznych i wizerunkowych. Sprawy techniczne oddaję w ręce doradców internetowych. To duże ułatwienie. Buduję markę osobistą, a WeNet podpowiada mi, jak mogę zapewnić sobie widoczność w sieci, dotrzeć z przekazem do szerszego grona odbiorców i cieszyć się z rozwoju działalności” – dodaje Maja Włoszczowska, ambasadorka WeNet.
Kampania rozpocznie się 9 stycznia 2024 roku i będzie skupiała się na działaniach online, takich jak reklamy w mediach społecznościowych i na ogólnopolskich portalach internetowych. Wykorzystane zostaną różne formaty, w tym video, search, display, content i mailingi.
Agencja FilmCloud jest odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii, natomiast Sales&More zajmie się planowaniem i zakupem mediów w digital’u. Można obejrzeć je tutaj: spot nr 1, spot nr 2, spot nr 3, spot nr 4.
WeNet to firma specjalizująca się w kompleksowym doradztwie internetowym, skupiająca się na potrzebach małych i średnich przedsiębiorstw. Zespół liczący ponad 1000 ekspertów oferuje szereg usług, takich jak tworzenie stron internetowych, pozycjonowanie, kampanie reklamowe, marketing lokalny online, e-sklepy i hosting. Dotychczas skorzystało z nich już 50 000 firm, a firma działa obecnie w 18 lokalizacjach na terenie Polski.
Działalność firmy WeNet koncentruje się na dostarczaniu skutecznych rozwiązań internetowych dla biznesu, z naciskiem na potrzeby przedsiębiorstw z sektora MŚP. Firma oferuje pełen zakres usług internetowych, w tym tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Jej zespół liczy ponad 1000 ekspertów, a korzysta z niej już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie WeNet działa w całej Polsce i posiada biura w 18 lokalizacjach.
Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl