Biznes i finanse

Na targach CES 2024 Hisense wyznacza nowe granice technologii wyświetlania i wyraża zobowiązanie na rzecz rozwoju urządzeń o różnorodnych zastosowaniach

David Gold, prezes Hisense Americas, podkreślił zaangażowanie Hisense w integrowanie technologii wyświetlania w życie codzienne użytkowników, podczas swojego przemówienia.

Na CES 2024 Hisense zaprezentowało nowe produkty i wizję marki. David Gold, prezes Hisense Americas, podkreślił zobowiązanie do „wyznaczania nowych granic technologii wyświetlania” oraz prowadzenia spółki w kierunku „nowych zastosowań, w których ekrany są niezbędne. Hisense łączy swoje rozwiązania i wiedzę specjalistyczną, osiągając nieograniczone możliwości w zakresie codziennych zastosowań, wykraczając poza samą technologię.

Hisense oferuje swoje produkty w ponad 160 krajach, we współpracy z 66 zagranicznymi firmami i biurami, 34 parkami przemysłowymi i 25 ośrodkami badawczo-rozwojowymi. W ciągu ostatniej dekady firma odnotowała szybki wzrost, nieustannie spełniając potrzeby konsumentów poprzez technologię wyświetlania. Produkty Hisense znajdują zastosowanie w różnych dziedzinach życia codziennego, takich jak biura, klasy szkolne, szpitale, stadiony i pojazdy, zarówno w formie fizycznej, jak i za pomocą immersyjnych rozwiązań AR/VR.

„W Hisense chodzi nie tylko o produkcję ekranów, ale o tworzenie scenariuszy zastosowań. Naszym celem jest przybliżanie świata dzięki uczynieniu technologii wyświetlania elementem codzienności, oferując doświadczenia, które wykraczają poza ekran i stają się częścią życia”.

David Gold podsumowuje zobowiązanie Hisense, przedstawiając przełomową koncepcję ulepszenia rozrywki domowej. Innowacje w technologii wyświetlania zostały zaprezentowane na przykładach określonych zastosowań produktów i nowych technologii, w szczególności rewolucyjnej technologii telewizorów laserowych, najnowocześniejszych telewizorów ULED i połączenia inteligentnej platformy ConnectLife z systemem operacyjnym VIDAA TV.

Nowa linia telewizorów Hisense ULED spełnia oczekiwania klientów pod względem jakości, parametrów i wartości. Dzięki technologii mini LED, telewizory premium oferują nowy poziom rozrywki domowej, dając rodzinom różnorodne możliwości. Na stoisku Hisense można znaleźć także telewizor laserowy 8K Sonic Screen Laser TV, telewizor Ultra Black Screen TV oraz technologię laserową TriChroma z nowym mechanizmem dynamicznego sterowania oświetleniem ekranu.

Kształtowanie niezwykłych doświadczeń za pomocą innowacyjnych technologii wyświetlaczy

David Gold zaznaczył, że innowacje w technologii wyświetlaczy mają ogromne znaczenie, przytaczając przykłady zaawansowanych rozwiązań Hisense, które rewolucjonizują codzienne doświadczenia użytkowników.

Wśród nich znajdują się wyświetlacze Hisense B2B, które odgrywają kluczową rolę w zastosowaniach zawodowych i edukacyjnych, umożliwiając płynną komunikację zarówno bezpośrednią, jak i zdalną. Wyświetlacze LED, ścianki wideo i wyświetlacze cyfrowe na stadionach sprawiają, że fani sportu i entuzjaści koncertów na żywo są zawsze w centrum wydarzeń, a dla branży medycznej spółka zapewnia precyzyjną technologię obrazowania na urządzeniach do ultrasonografii oraz możliwość wyświetlania obrazów z przełomowych chwil w życiu na ekranie telewizora w domu. Możliwości w zakresie łączności są nieograniczone.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM