Wiadomości Polska Biznes i finanse NielsenIQ i TransUnion współpracują nad reklamą ukierunkowaną z wykorzystaniem danych zakupowych uzyskanych bezpośrednio od klientów
Biznes i finanse

NielsenIQ i TransUnion współpracują nad reklamą ukierunkowaną z wykorzystaniem danych zakupowych uzyskanych bezpośrednio od klientów

Według danych opublikowanych przez Grupę Capitea, odzyski z portfeli wierzytelności za cały rok 2023 wyniosły 167,1 mln zł, co stanowi wzrost w porównaniu do 166,4 mln zł uzyskanych w 2022 roku. W IV kwartale 2023 roku odzyski sięgnęły 39,5 mln zł.

NielsenIQ, światowy lider w dziedzinie pomiaru i analizy danych, ogłasza zawarcie umowy z firmą TruAudience ®, należącą do TransUnion (NYSE: TRU), dotyczącej połączenia danych konsumentów będących w dyspozycji NielsenIQ z należącymi do partnerów przestrzeniami tożsamościowymi w celu modelowania grup docelowych. We współpracy tej wykorzystywane będą dane dotyczące zakupów produktów szybkozbywalnych (FMCG) pozyskane bezpośrednio u klientów przez NielsenIQ oraz rozwiązanie Identity Resolution stworzone przez TransUnion do kojarzenia danych konsumentów. Celem jest wsparcie branży medialnej i technologii reklamowych w tworzeniu skutecznych kampanii dzięki segmentowaniu grupy docelowej na podstawie informacji o zakupach konsumenckich.

Nowy sojusz pozwoli firmom pokonać dotychczasowe przeszkody, które uniemożliwiały wykorzystanie danych o zakupach klientów offline w przypadku produktów FMCG. Dzięki danym NielsenIQ jako „bazowej grupy docelowej”, klienci będą mogli tworzyć analogiczne segmenty na podstawie danych demograficznych i zachowań towarzyszących zakupom FMCG. To kluczowe aspekty naszej współpracy.

Wykorzystanie danych zakupowych pozwala firmom z branży medialnej i technologii reklamowych tworzyć rozwiązania dla otwartej sieci, zapewniając precyzyjne ukierunkowanie porównywalne z medialnymi sieciami sprzedażowymi.

Możliwość docierania do danych transakcyjnych pomimo braku plików cookie i identyfikatorów reklam na urządzeniach mobilnych jest zapewniona dzięki trwałości procedur eliminacji danych oraz wiarygodnej tożsamości offline dostarczanej przez wykres tożsamości opracowany przez TransUnion.

NielsenIQ oferuje unikalną globalną skalę i dostępność danych, co pozwala firmom medialnym i reklamowym na uzyskanie bezpośredniego dostępu do cennych informacji od klientów za pomocą rozwiązania Full View™. Dzięki temu możliwa jest transformacja ich potencjału dotarcia do grup docelowych.

„NielsenIQ może dać firmom medialnym i technologicznym możliwości, dzięki którym będą lepiej obsługiwać marki z kategorii FMCG, wykorzystując najbardziej kompleksowe i przydatne wnioski z analizy danych – wyjaśnia Brett Jones, starszy wiceprezes i globalny dyrektor ds. partnerstw i nowych porozumień wertykalnych w NielsenIQ. – Łącząc siły z TransUnion w celu połączenia naszych danych z platformami medialnymi, będziemy awangardą kształtującą przyszłość targetowania grup docelowych, która tworzy rozwiązania skupione na prywatności i fundamenty bardziej skutecznych i udanych kampanii”.

Wykorzystując dane tożsamości dostarczone przez TransUnion, firmy medialne mogą wykorzystać dane NielsenIQ do tworzenia własnych profili tożsamości i dokładniejszego określania grup docelowych. W obliczu zmieniającego się krajobrazu medialnych sieci sprzedażowych, ta współpraca umożliwi firmom medialnym i reklamowym skuteczniejsze targetowanie w otwartej sieci.

„Nasze strategiczne partnerstwo z NielsenIQ umożliwia marketingowcom z sektora FMCG oraz firmom medialnym kreowanie spersonalizowanych doświadczeń u odbiorców, tak jakby dysponowały one danymi klientów zebranymi przez medialne sieci sprzedażowe – wyjaśnia Julie Clark, starsza wiceprezes odpowiedzialna za pion mediów i rozrywki w TransUnion. – Razem kształtujemy perspektywiczny krajobraz reklamy, w którym priorytetami są trafność, skuteczność i prywatność konsumentów”.

Aby uzyskać więcej informacji na temat zaangażowania NielsenIQ w ochronę prywatności danych i uzyskać dostęp do ich skarbca danych klientów, odwiedź stronę https://nielseniq.com/global/en/landing-page/media-adtech-hub/. Jeśli interesuje Cię rozwiązanie marketingowe TruAudience firmy TransUnion, zapraszamy do odwiedzenia strony https://www.transunion.com/solution/truaudience.

NIQ Information

NIQ is a leading global consumer intelligence company, providing the deepest understanding of consumer buying behaviors and identifying new paths to growth. In 2023, NIQ and GfK, two industry leaders with unprecedented global reach, merged. Through a holistic interpretation of data and comprehensive insights into consumer behaviors – extracted using advanced analytical functions of our state-of-the-art platforms – NIQ will provide you with a complete picture, or Full View™.

NIQ to firma należąca do portfolio Advent International, która działa na ponad 100 rynkach i obejmuje ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji można znaleźć na stronie NIQ.com.

TransUnion (NYSE:TRU) jest globalną firmą zajmującą się analizą informacji, z ponad 12 tysiącami partnerów w ponad 30 krajach. Dzięki Tru™ firma zapewnia wiarygodne reprezentacje konsumentów na rynku. Poprzez inwestycje technologiczne firma oferuje innowacyjne rozwiązania w obszarach takich jak marketing, oszustwa, ryzyko i zaawansowane rozwiązania analityczne. Firma nazywa to podejście Information for Good ® i przynosi ono korzyści biznesowe, wspaniałe doświadczenia i osobiste upodmiotowienie milionów ludzi na świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.transunion.com/business.

Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w języku oryginalnym. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie do ułatwienia zrozumienia zawiadomienia. Należy je interpretować w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version